10 kwietnia 2015

FAIL


Tak się właśnie kończą cyrkowe wygibasy chłopca na piłce do ćwiczeń.
Poobijane nogi o meble, naciągnięte mięśnie od akrobatycznego zgięcia się wpół, zbita szczęka od przypierdzielenia nią w brzeg kanapy aż telefon zemdlał z wrażenia...
Słowem fail. Jednak warto było ;)
Polecam wszystkim taką zabawę... tylko proszę, przemyślcie dokładnie, w którym miejscu znajdzie się Wasze miejsce (upadku) lądowania :)

Zapraszam na pokaz filmowy sieroty w koszulce polo :)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Dodatkowo zapraszam Was na mojego Instagrama
melon_neru
(wystarczy kliknąć w powyższą grafikę)


7 komentarzy:

  1. Daj spokój nie było źle, poza tym praktyka czyni mistrza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tego złego właśnie telefon zdrajca nie chciał uchwycić, bo tam było jeszcze odbicie się nóg od piłki, poszybowanie ich w górę i przypierniczenie z pół obrotu w szafkę obok (dźwięk przypierniczenia jest haha :P), a na końcu efektowne uderzenie bioderkiem o podłogę :P

      Usuń
  2. <3 :))) Dobrze, że telefon przeżył ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, wiesz :D? Byłem o włos od śmierci a tu troska o telefon haha :P

      Usuń
  3. Jeszcze trochę i na skocznię Mamucią. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam widziałam wspaniały lot. ;)

      Usuń
    2. No wreszcie ktoś we mnie wierzy :P I w mój (anty)talent ;p

      Również pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za pozostawione tutaj komentarze :)

"Pamiętaj, że wulgaryzmy odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego"
- Stephen King "Pod kopułą"

Copyright © Melon dotcom Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com