27 lutego 2015

Karolina Czarnecka - Zjawa (unOfficial Music Video)



To jest właśnie to, co lubię robić najbardziej - wygłupiać się przed kamerą :).

Gdy po raz pierwszy usłyszałem "Zjawę" Karoliny Czarneckiej (tak, tak, tej od "Hera koka hasz LSD") to oniemiałem, ocipiałem, ogłupiałem i wgl szał ciał. Zarówno tekst jak i oprawa muzyczna zawładnęły moimi myślami, że co chwilę musiałem sobie w głowie nucić ten utwór.

Pewnego razu naszła mnie taka myśl: "A czemu by nie nagrać pseudo-teledysku do tej piosenki? Jak mnie zamkną w psychiatryku za zbyt wysoki poziom głupoty tego filmiku to najwyżej zamkną... przynajmniej zostanę usatysfakcjonowanym szajbusem". Więc czym prędzej chwyciłem za aparat i zacząłem nagrywać...

Jak wyszły efekty moich kilku dni zdjęciowych, zapytacie...
Otóż niezmiernie miło mi jest przedstawić je Wam w poniższym filmiku :).
Serdecznie zapraszam na nieOFICJALNY TELEDYSK do piosenki "Zjawa" Karoliny Czarneckiej :)



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Dodatkowo zapraszam Was na mojego Instagrama
melon_neru
(wystarczy kliknąć w powyższą grafikę)



10 komentarzy:

  1. Jezus:D Czekałam aż kopniesz w to wino:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mam być szczery to podczas nagrywania kopnąłem ten szklany kieliszek niechcący i zbił się na dywanie... hahahaha :D Fatum, ku*wa fatum ;p

      Usuń
  2. Coś Cię tu ostatnio niewiele, gdzieś przepadłeś? Co się dzieje?
    Ale widzę, że zdjęcia i filmiki tworzysz, twórczo, twórczo! ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TADA żyję :P
      A czemu tak okresowo się pojawiam? Zbliżająca się matura / Lenistwo (niepotrzebne skreślić)

      Usuń
    2. Widzę, widzę, nawet recenzje wstawiłeś i to 3! ;)
      Wybieram lenistwo, zawsze i wszędzie. :P

      Usuń
    3. Piąteczka, bo ja też ;p Matura poczeka haha :P

      Usuń
  3. Nie widziałam oryginalnego teledysku to tej piosenki, ale Twoja wersja jest zabawna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oryginalnej nawet nie ma :P Ot radosna twórczość :D

      Usuń

Dziękuję serdecznie za pozostawione tutaj komentarze :)

"Pamiętaj, że wulgaryzmy odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego"
- Stephen King "Pod kopułą"

Copyright © Melon dotcom Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com