13 września 2014

20 lat

Ja mam dwadzieścia lat! Ty masz dwadzieścia lat! Przed nami siódme niebo...
PA RAM
Dziś nie potrzeba więcej nam do szczęścia chyba już nic!
PA RAM PA RA RA RA RA RAM

No chyba, że szczęściem można nazwać robienie z siebie idioty w peruce to wtedy już nie...

Zapraszam serdecznie do obejrzenia poniższego filmiku :)!


Filmik ten nie posiada większego przesłania, ani nie porusza tematów przykładowo: głodujących krajów w Afryce czy też spadającego przyrostu naturalnego w Polsce...
Jest, bo jest i to jest w nim najlepsze :)

Sam monolog, który wypowiadam... tzn. który wypowiada ten maszkaron w peruce był znaleziony na stronie kwejk.pl
Jak wiadomo kwejk - kopalnia pomysłów :)
Aczkolwiek samo wykonanie jest moim autorskim (PSYCHODELICZNYM) pomysłem...
Hope You enjoy!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Dodatkowo zapraszam Was na mojego Instagrama
melon_neru
(wystarczy kliknąć w powyższą grafikę)



8 komentarzy:

  1. Przechodzisz samego siebie, od dziś przed każdym wstąpieniem w Twe progi będę brał dziesięć głębokich wdechów i wydechów, co by się psychicznie przygotować :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zalecałbym uprzednio konsultację z psychiatrą i patologiem sądowym... Czemu z tym drugim sam nie wiem, ale na pewno przydałby się haha :P

      Usuń
  2. Ależ dżaga z Ciebie!

    Najlepszego! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna Dżaga ze mnie jeeeeest :P!

      Hahaha, ale to nie moje urodziny :D! Ja nawet jeszcze osiemnastu nie mam :P!

      Usuń
  3. Melon powrócił! :-)

    A moim zdaniem filmik ma przesłanie i to bardzo głębokie! :-) Odbieram to jako Twój bunt wobec szarej i nudnej rzeczywistości i zachęcanie ludzi do spontaniczności ;-) Kurcze, mogłam jednak iść na tą psychologię no :-P

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mogłaś, mogłaś Patka :) Może byś mi pomogła z syndromem pustogłowia ;p

      Również Cię pozdrawiam :*!

      Usuń
  4. Ja pierniczę, jesteś najlepszy :D Muza do klipy też odjechana, normalnie zatkało mnie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za pozostawione tutaj komentarze :)

"Pamiętaj, że wulgaryzmy odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego"
- Stephen King "Pod kopułą"

Copyright © Melon dotcom Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com