21 sierpnia 2014

GRANICA


Nadeszła pora na mój kolejny filmik, aczkolwiek tym razem przekraczam wiele granic, które do tej pory blokowały mnie w zasmakowaniu tego ciekawszego świata...

Sens okryty chaosem

NIEWAŻNE JAK, WAŻNE, ŻE FAKT

Zapraszam do oglądania





P.S.: W życie weszła już moja odświeżona zakładka "Melon od środka", więc jeśli jesteś bardziej zainteresowany moją tępogłową osobą Drogi Nieznajomy, to serdecznie zapraszam Cię do poczytania pewnych informacji o mnie właśnie w tamtym miejscu ;).

9 komentarzy:

  1. Jutro łapię najbliższego busa do Puław i jadę Cię zamordować! Jak można znikać na tak długo! Filmu można wywnioskować wiele rzeczy, ale na pewno to, że nie umiesz wytrzymać dnia, aby być normalnym :D
    Pozdrawiam Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, spoko w sobotę jadę do Lublina, więc będziesz miał szansę mnie wytropić i ubić jak zwierza haha :P
      A nie wiem jak to się stało, ale samo wyszło, że mnie nie było haha :P.

      Hahaha ej to dobre podsumowanie tych wszystkich wniosków :D.

      Również pozdrawiam :)!

      Usuń
    2. Toż to cudowna wiadomość, nie muszę iść na busa :D No cóż, kto wie? Strzeż się mnie, albo zginiesz xD

      Usuń
  2. O_O <- moje oczy właśnie tak teraz wyglądają.... Hahaha:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^^ <- moje tak ;) Cieszę się, że wywołałem jakieś emocje haha :P

      Usuń
  3. Bierz się do pisania, tłuszcza domaga się recenzji! Te video też mogą być, jeśli nie chce Ci się stukać w klawiaturę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha w najbliższym czasie przewiduję chyba więcej video, ale teksty na pewno będą :)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za pozostawione tutaj komentarze :)

"Pamiętaj, że wulgaryzmy odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego"
- Stephen King "Pod kopułą"

Copyright © Melon dotcom Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com