03 lutego 2014

Zakończenie wyzwania 14-DRB



Werble proszę... Drodzy Państwo, ogłaszam wszem i wobec, iż nastał Sądny Dzień. Dzisiaj, tj. 02.02.2014 r. (wiecie, że jak się doda te cyfry do siebie to wyjdzie liczba 11? Super, nie?) nastąpi jawne, oficjalne i publiczne zakończenie 76 Głodowych Igrzysk, w których to 24 dzielnych Trybutów... zaraz, co ja pieprzę?
Miałem oczywiście na myśli to, że dzisiaj jest jeszcze promocja na Monte 150 g po 1,79 zł w Kerfurcie...

Melon poje*usie, do rzeczy!
(ale promocja jest naprawdę ;p)

Ok, zacznijmy od nowa...
Chciałbym Wam ogłosić pewną bardzo przykrą nowinę, która mimo wielu próśb i błagań musiała nadejść tak szybko. Otóż wraz z końcem dnia dzisiejszego kończy się moje wyzwanie "14-dniowa rekonwalescencja blogowa". Te 14 dni tak prędko przemknęły jak za dotknięciem czarodziejskich skrzypiec Janka Muzykanta. Na pewno dużą część z nich zjadło mi "zabawianie" siostry, która jak już wspominałem złamała sobie nogę gdzieś na początku ubiegłego tygodnia.

No, ale nic. Mówi się trudno i trzeba zaakceptować tę nadchodzącą, okrutną i niewdzięczną rzeczywistość szkolną :D. Pora odłożyć codzienne publikowanie postów na bok a wziąć się wreszcie za naukę, bo może nie wiecie, ale jutro wracam do szkoły. Zajebiście, że aż można zwymiotować do wanny ze dwa razy...

Dobra, bo plotę i plotę te głupoty, a chciałem coś jeszcze powiedzieć ważnego ;).

Dziękuję Wam serdecznie Kochani, że wytrzymaliście razem ze mną te 2 tygodnie. Że pomimo mrozów, ton śniegu na drogach i ogólnej zimowej depresji znaleźliście czas by odwiedzić tego Melona i powiedzieć mu parę ciepłych słów. Dzięki serdeczne i za to ślę Wam tysiące słitaśnych buziaków :*!

A co się tyczy wszystkich kar, które mi się niefortunnie nazbierały za niesystematyczne publikowanie postów to oczywiście zorganizuję losowanie (najprawdopodobniej będzie to filmik), w którym publicznie przedstawię swoje kary, jakie będę musiał odbębnić, Wy okrutnicy :P! Jednakże od razu zaznaczam, że owy filmik może pojawić się za jakiś dosyć dłuższy czas. Dokładnie nie znam daty, lecz obiecuję, że będziecie usatysfakcjonowani... zobaczycie moją smutną minę, gdy będę cierpiał losując Wasze kary :D.

Dopowiem, że będę musiał wylosować aż 6 losów...
Moja klęska jest bliska :P.

To by było na tyle, jeśli wymyślicie jeszcze jakieś dowolne propozycje kar to podajcie mi je w komentarzach, a dopiszę je do listy ;).

Dzięki jeszcze raz i życzę miłego poniedziałku Wam wszystkim :)!

POZDRAWIAM :)!

P.S.: Przypominam o konkursie, w którym można wygrać nowiuśką książkę "World War Z" ;P.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




Ten post bierze udział w wyzwaniu
"14-dniowa rekonwalescencja blogowa"

22 komentarze:

  1. Losowanie? A ja tak bardzo chciałam, żebyś przeczytał te paranormal romance. Obyś wylosował taką karę, bo serio jestem ciekawa jak ocenisz taką książkę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, oj grabisz sobie, grabisz... ale i tak będę musiał to przeczytać, więc... :D

      Usuń
  2. Ooo współczuję powrotu do szkoły, wszystko co dobre, niestety szybko się kończy :( Jestem ciekawa jakie kary wylosujesz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty jesteś ciekawa a ja już się boję co mi się trafi :P.

      Usuń
  3. Okey, jestem wredna, ale nie mogę się doczekać losowania kar :P Powodzenia w szkole! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha :D Nie mogę się doczekać losowania kar :D
    Mam fajną karę :D Nagraj filmik jak zjadasz spaghetti xD
    Pozdrawiam Melonie ! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha, zadanie dopisane do listy, dzięki... chyba ;D.
      Pozdrawiam :*!

      Usuń
  5. filmik ma być! Najlepiej szybko:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się... czyli spróbuję jak najszybciej :P.

      Usuń
    2. Nie... nie powinno mi to zająć tyle czasu ;P. Nie no naprawdę, powoli zaczynam nakręcać swoją korbkę przyspieszenia ;). Jejku, jaką teraz metaforą pieprznąłem... jestem z siebie dumny :D.

      Usuń
  6. Widzę, że też tak ci się chciało iśc do szkoły jak mi :D. Przeżyjemy do Wielkanocy co to dla nas ;p. mi się nie udało pisać dużo w ferie i szkoda że tak szybko to wszystko zleciało ;( pozdrawiam cebula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha na szczęście Wielkanoc coraz bliżej i majówka i wakaaaacje :P!
      Melon pozdrawia Cebulę :)!

      Usuń
  7. Melon, ja przegapiłam część wpisów, bo ostatnio w ogóle mało mnie w blogosferze. Ale wpadnę zobaczyć, co to za kara :) I czekam na recenzje horrorów, bo coś się w tym względzie zapuściłeś? Brakuje mi starego Melona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie stało, przecież nigdzie nie jest napisane, że musiałaś być wszędzie i u każdego ;p. Mnie też teraz często gęsto nie było, ale wracam do odwiedzin z blogrolki, więc ponownie będzie mały porządek u mnie :D.
      Haha, horrory będą (mam już kilka przeczytanych w zanadrzu ;p), a stary Melon jeszcze gdzieś dycha w tym nowym :p. W sumie to nie ma się tak źle... a w zasadzie to miewa się lepiej niż ten nowy :D.

      Usuń
  8. Właśnie, gdzie horrory, gdzie!? :-) Na Stacji Sto Słów pojawił się kilka godzin temu nowy kącik, którego Ty jesteś bohaterem, wbijaj i czytaj! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przygotowują się do wymarszu ;p. Haha, mimo, że miesiąc po odpowiadam na ten komentarz to uwierz mi, że czytałem tego posta dokładnie w dniu publikacji ;D. Za chwilę jeszcze wpadnę skomentować i będzie git ;).

      Usuń
  9. było miło, szkoda że się skończyło, a teraz młodzieży wracać do szkoły:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz Wielkanoc to znowu będzie miło :3!

      Usuń
  10. To ja jako karę zalecam branie udziału w konkursie Zgarnij książkę z półki u mnie na blogu. A tak poza tym to zapraszam po prostu do niego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ok, propozycja dopisana, zaproszenie przyjęte ;)!

      Usuń

Dziękuję serdecznie za pozostawione tutaj komentarze :)

"Pamiętaj, że wulgaryzmy odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego"
- Stephen King "Pod kopułą"

Copyright © Melon dotcom Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com