02 lutego 2014

Blogger ssie...



Nie od dziś wiadomo, że platforma Blogger, należąca do całego Google'a, lubi sobie kpić ze swoich użytkowników. A to od czasu do czasu będziemy im wyłączać panel obserwatorów, a to zagramy im na nerwach, zmieniając ustaloną datę i godzinę publikacji posta na inną a to zablokujemy im aktualizację postów w blogrolce... istny wku*w! Nie ukrywam, że część z tych problemów może mieć (i na pewno ma) podłoże w moim pobranym szablonie, aczkolwiek wiele z nich dzieje się nie tylko u mnie. Już czytałem liczne zażalenia na Bloggera, że "nie jest taki jaki powinien być" ;). W głównej mierze wszelkie te niedociągnięcia spowodowane są ciągle narastającymi usługami naszego ukochanego Google+, na samą myśl którego spora część społeczeństwa dostaje białej gorączki :). Pamiętacie może tę falę dodawania panelu Kręgów Google na swoich blogach, bo każdy się bał rychłego usunięcia dotychczasowego, normalnego panelka? Jak na razie się trzyma, ale jak to pierdyknie to przypuszczam, że krew się poleje :D. Nie wiem jak Wy, ale ja tak czy siak nie zaglądam w ogóle na swoje konto G+ i daj Boże, abym nigdy w życiu z różnych względów nie został zmuszony do jego użytkowania ;p.

I nie mówię Wam tego tylko po to aby rzucić wszystko co tu "stworzyłem" i zapierdzielać prosto w szpony Wordpress'a czy też innej ciekawej platformy, tylko po to by wyrazić swoje zniesmaczenie obecną sytuacją na bloggerze... oraz po to by zapytać się Was grzecznie czy też tak macie!? Czy stryjek Blogger również gra Wam na nosie ;)? A jeśli tak to w jaki sposób sobie z nim radzicie ;D?

POZDRAWIAM :)!

P.S.: Przypominam o konkursie, w którym można wygrać nowiuśką książkę "World War Z" ;P.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




Ten post bierze udział w wyzwaniu
"14-dniowa rekonwalescencja blogowa"

29 komentarzy:

  1. Przyznam, że nie narzekam na blogger. Parę razy zdarzyło się, że blogroll się nie uaktualnił, ale to tylko chwilowe i rzadkie problemy. Natomiast konto na G+ założyłam właśnie z powodu powszechnej opinii, że obserwowanie nie będzie już możliwe, ale też nie przepadam za tym ustrojstwem. Gdyby nie blog to na pewno bym tego nie miała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. G+ nie zakładałoby pewnie większość użytkowników, ale ktoś już nasrał, że będą usuwać obserwatorów i hejda Google Plus ma nowe konta :D.

      Usuń
  2. A ja narzekam, choć zdaję sobie sprawę, że tu mi najwygodniej. Gdyby jednak - choćby na miesiąc - dali mi możliwość wprowadzenia zmian w tym całym systemie, już ja bym tu wszystko posprzątał :-P Ni poznalibyście Bloggera! Irytuje mnie na przykład to, że nie mam dostępu do jakiegoś panelu, gdzie byłbym informowany o odpowiedziach na MOJE komentarze w cudzych blogach ;-) Na Wordpress'ie cuś takiego jest, tu nie. Dlaczego? Oto jest pytanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to radą jest Disqus :) Jak zainstalujesz ten system komentarzy zamiast bloggerowy to będziesz powiadomiony kiedy ktoś odpowie na Twój komentarz na jakimś blogu :)

      Usuń
    2. No właśnie ten Disqus jest całkiem niezły tylko, że ja mam tak popieprzony szablon na tym blogu, więc nie wiem czy to mi się dobrze wgra ;p. Ale będę walczył ;)!

      Usuń
  3. MImo iż blogger potrafi wkurzyć, to jest najlepszy jeżeli chodzi o platformę, na której można stworzyć bloga ^^ + taka mała informacja, zmienilam adres bloga z mysecretwo.blogspot.com na normal-people-are-weird.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie tyż racja :P.
      Ok, dzięki za info, zaraz dodaję do linków ;).

      Usuń
  4. oj gra i to jak! swego czasu miałam duże problemy z szablonem, wyświetlała mi się jego część, obecnie narzekam tylko na zdjęcia, podczas przesyłani ich z kompa coś porobił mi drogi b. z kolorystyką, zdjęcie było do niczego, próbowałam wkleić za pomocą html, w ogóle się nie dało, dostałam białej gorączki, wypaliłam papierosa (które rzuciałm 4 lata temu!! ) i się poddałam
    więc nie jestes sam:(

    PS Drogi Melonie, między kartkami jest przenoszone do She's in side, ponieważ łącze wszytstkie moje blogi, w jeden super blog:) dlatego komentarze na mk zablokowane i przekierowuje do she.... więc jak chcesz to możesz go dodać do obserwowanych, ponieważ już w tym miesiacu będzie całkiem zablokowany
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, no to jak blogger zmusza ludzi do nałogu to już coś musi być na rzeczy większego ;p.

      P.S.: Ok, zaraz zobaczę co da się zrobić ;).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. ja zanim trafiłam na bloggera, próbowałam blogować na 3 lub 4 innych portalach... i wiesz co Melonie? Tu jest cud, miód i orzeszki w porównaniu do innych miejsc :) a czy stryjek robi mi psikusy? kiedyś zmieniał mi godziny w postach, ale odkryłam, że nie robił tego złośliwie, tylko miałam w ustawieniach jakaś obcą strefę czasową :) potem już była tylko akcja z panelkiem obserwatorów... ale jak widać, była to tylko jakaś plotka, żeby wzbudzić panikę :) konto na google + również nie przypada mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie powiem, ale jest najlepszy ze wszystkich dostępnych, jednak często gęsto ma swoje niecne zagrania, wyprowadzające mnie z równowagi ;).

      Usuń
  6. Hehe, blogger to król awarii. Mnie ciągle coś szwankuje, ale szczerze mówiąc już się do tego przyzwyczaiłam. Na początku klęłam jak szewc, teraz... zwisa już mi to;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, w sumie ciągłe poprawki szablonu i akceptacja wszelkich błędów też już dla mnie się stała normą, więc chyba nie potrzeba było marudzić... chociaż oj tam... marudzenie nie jest aż takie złe :D.

      Usuń
  7. U mnie bywa różnie i wkurzają prze strasznie te cwele z googla. Tak udoskonalają, że aż sie wszystko psuje. A po obejrzeniu "Stażystów" (polecam ten film!) tak polubiłam tą całą instytucję...

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie miałem dzisiaj oglądać ten film, ale wybrałem jakiś horror i "Mój rower". Ten pierwszy do dupy, ale drugi całkiem niezły... Ci "Stażyści" mogą być naprawdę ciekawi ;).

      Pozdr. :*!

      Usuń
    2. nie są. ten film to kicha. Zapraszam do siebie: http://emaginacja.pl

      Usuń
  8. No właśnie tak jak w poprzednich komentarzach, powtórzę się xD Blogger jest najlepszą stronką na której można sobie założyć bloga. Tak naprawdę można mieć co się chce, a to, że czasami to szwankuje to cóż... Złośliwość rzeczy martwych albo... kobiet podczas okresu, które coś nowego w Google + stworzyły :D Hahahah :P Mnie najbardziej wkurza w tym G+, że to zdjęcie profilowe jest okrągłe ! Szlag mnie trafia jak to widzę xD Tak to właściwie zlewam na to xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha ;p. To chyba w Googlu pracują same okresowe kobiety ;P.
      Naprawdę tak bardzo nie lubisz okrągłych avatarów :D?

      Usuń
  9. Zgadzam się z Tobą, przynajmniej w części. Z mojego doświadczenia z Bloggerem, wiem, że czasami nie chce mi opublikować posta ani wczytać podglądu, a raz nawet zablokował się tak, że nie mogłem nic napisać. Lubi mnie wkurzać.
    Pozdrawiam Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie okłamujmy się - nie tylko lubi, ale uwielbia i nie tylko Ciebie, ale i cały świat :P. Złośliwa menda :D.
      Pozdrawiam :)!

      Usuń
  10. Ale bulwers, Drogi Melonie. Google od zawsze było zaśmiecone różnymi stronami (które ciągle się mnożą), przecież pierwotnie była i jest to wyszukiwarka. A tu jeszcze oczywiście doszło Google Chrome i Google Play na androida. Istna masakra, to przez to często zdarzają się tego typu błędy. Ale raczej nie jest możliwe, aby jakikolwiek serwer był idealny i nigdy się nie zacinał.
    Zresztą miałam już na innych platformach blogi i zgadzam się z pozostałymi, że jak na razie Blogger wśród nich króluje. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ot taki sobie :P. No właśnie Google chce być od wszystkiego i do wszystkiego, a tak naprawdę jest do dupy :D.
      Ja miałem na blog.pl i tam na serio było dziadostwo :P.

      Usuń
  11. Zdarza się, że Blogger przyprawia mnie o ból głowy, a laptop zdaje się być niebezpiecznie blisko okna, jednak chyba nigdzie nie będzie mi wygodniej. Chyba czasami trzeba się po prostu przemęczyć. Google to w końcu już nie tylko ,,wujek Google'', który kojarzył się tylko i wyłącznie wyszukiwarką. Wiadomo, że im więcej pierdół i ,,wodotrysków'', tym więcej potencjalnych błędów. W każdym razie Gmail to dla mnie zło, a Google+ to przekleństwo, którego wystrzegam się jak ognia. Mam Google Chrome na komputerze, ale jakoś mi do niego wciąż nie po drodze. Google Play używam z konieczności, bo mam telefon z Androidem i pełno ,,potrzebnych'' aplikacji (zwłaszcza ta do biegania, której zapominam włączyć za każdym razem xD). W każdym razie z Bloggera nie zrezygnuje, bo jak sobie przypomnę użeranie się z platformą Onetu... to byłby świetny scenariusz do horroru, a już na pewno przyczyna koszmarów sennych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tu muszę się zgodzić, bo platforma Blogger jednak jest najprzystępniejszą z tych wszystkich polskich stron, które są jednym wielkim gównem z wieloma błędami haha ;p

      Usuń
  12. Masz rację, Blogerek czasem ma swoje odchyły, ale i tak jest to najlepszy wybór przy prowadzeniu bloga, bo blogi w tej witrynie bierze się tak... hm, aż zaryzykuję użycia słowa... na poważniej. No bo w końcu lepiej jest przesiadywać na blogasku z wszystkimi bajerami, które oferuje nam Blogger niż na suchym onetowym blogu, gdzie panuje bieda i szerzy się brzydota.
    Pozdrawiam.
    Gnom

    http://czytanki-gnoma.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha przyznaję rację :P. Prawie wszystkie onetowe blogi są takie jednolite... aż do wyrzygania :P. A tu można się pobawić szablonami haha :).

      Pozdrawiam :)!

      Usuń
  13. oj zdarza się i wiesz ja tylko Ciebie nie mogę dodać tak, żeby posty się aktualizowały...inni mi działają;/ a tak ogólnie to od czasu do czasu obserwatorzy , blogroll czy inne dodatki bloggera nie działają i to norma...tak samo jest i na innych platformach...to serwer padnie, to się coś w kodzie posypie...norma, więc trzeba jakoś się trzymać i przeczekać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha no przecież, że ja muszę być takim wyjątkiem ;p.
      Trza mieć twardą d*pę i przeć do przodu haha :).

      Usuń

Dziękuję serdecznie za pozostawione tutaj komentarze :)

"Pamiętaj, że wulgaryzmy odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego"
- Stephen King "Pod kopułą"

Copyright © Melon dotcom Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com