25 stycznia 2014

Rozstrzygnięcie konkursu "Hallołajki"


Pam para bam, pam pam para baaam! Moi Drodzy, nadeszła nareszcie ta bardzo dłuuuugo wyczekiwana chwila ogłoszenia wyników konkursu HALLOŁAJKI. Mógłbym mówić wiele i pierdzielić od rzeczy, ale dzisiaj wyręczę się poniższym filmikiem, na który Was serdecznie zapraszam :)!


Jeszcze raz składam najgorętsze Gratulacje naszym Zwyciężczyniom oraz zapraszam Was na mój  najbliższy, zbliżającymi się wielkimi susami KONKURS :)! Szczegóły już wkrótce...

Blog Patrycji:

Blog Pauliny:

POZDRAWIAM :)!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




Ten post bierze udział w wyzwaniu
"14-dniowa rekonwalescencja blogowa"

18 komentarzy:

  1. Buahaha no nie mogę :D Polinglisz zawsze spoko <3 Dzięki bardzo za nagrody, moja mama złapała już jedną książkę i jej się spodobała także narazie mi jej nie odda. Ja niestety muszę zabrać się za Dżumę, bo coś czuję, że na polskim będę miała pogrom po feriach :<
    Tak btw. śpiewa się : życie, życie jest nobelon ! ;D
    Dzięki jeszcze raz pozdrawiam cieplutkoo, Marcepanek :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, a mogę wiedzieć, która to jej wpadła w oko ;P? No to czytaj, czytaj, bo na to niestety rady nie ma ;(. Wiem, że jest milion pięćset sto dziewięćset innych ciekawszych książek do przeczytania, ale Dżumę mogą wpierdzielić na maturze ;p.
      A, ok, coś właśnie ta nowela mi nie pasowała do życia ;).
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  2. Gratuluję dziewuchom, świetne pomysły i świetne wykonania :-)
    Obie książki tzn. "Księgę cmentarną" I "Domofon" Koniecznie muszę przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytaj, czytaj, bo musisz mnie porządnie do nich zachęcić :P.

      Usuń
  3. No, co Ty pierdzielisz o rzyganiu do wiadra, masz naprawdę bardzo ładny głos. W sensie nie ładny, że ładny (podobno faceci nie lubią słowa „ładny”, bo źle im się kojarzy…) po prostu męski no wiesz ;P
    Gratuluję zwyciężczyniom, pomysłów i odwagi do ich wykonania, ale przede wszystkim, cóż… nagród :P

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są różne kombinacje, nie musi być tylko do wiadra... jest jeszcze wanna, podłoga, zlew, itp. itd. ;p. Chociaż nie o sam głos chodzi, bo tak to już po pierwszym (tzn. w drugim tak dla ścisłości) musiał rzygać, ale o samą tonację i ?sztuczność? :D. Hahaha, ale serdecznie dziękuję :p!

      Pozdrawiam :)!

      Usuń
    2. Też tak słyszałam, że "ładny" to nie jest słowo, za którym mężczyźni przepadają :D

      Usuń
    3. Od "ładnego" wolę "zabójczo-zajebiaszczo-niesamowicie-przystojny-młodzieniec-o-niewiarogodnie-niewyobrażalnej-urodzie-modela"... tak, tak właśnie wolę :P.

      Usuń
    4. I tak samo jeśli chodzi o głos :P.

      Usuń
  4. Gratuluję zwyciężczyniom. ;) Ja z lenistwa nie startowałam, teraz mogę tylko żałować. :)
    Nie wiedziałam, że znów się pojawiłeś. Wchodziłam czasem, ale pustka na blogu. A teraz widzę już kilka postów, udanej rekonwalescencji. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, żałuj, żałuj ;p! Ale jest jeszcze szansa, bo wkrótce kolejne konkursidło :).
      A jakoś tak zachciało mi się wracać ;D. Dzięki :)!

      Usuń
  5. Gratulacje dla zwyciężczyń :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I opublikował, no. ;)
    Dzięki serdeczne, bawiłam się przednio ;) "Zły wpływ" już przeczytałam (recka na blogu) a "Panowie Salem" jeszcze czekają. Buziaki, Melonie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, jak zwykle jestem nie na rękę ludziom ;p. Ale jak się powiedziało A... ;D.
      O "Złym wpływie" już czytałem u Ciebie, ale właśnie tak patrzyłem, że nie wstawiłaś recenzji "Panów Salem", a tu się okazuje, że jeszcze nie przeczytałaś ;). W takim razie zdążyłem jeszcze pożyczyć Ci miłej lektury ;*!

      Usuń
  7. Gratuluje! Drugi zestaw - mniaaaaammmm!!! :D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobra, żeby nie było to oficjalnie nominuję Cię do nagrody Liebster Blog Award ! Wiesz o co w tym chodzi więc nie będę tłumaczyć :D Hahaha :D Tu masz hardkorowe pytania/wyzwania ode mnie :
    1. Ulubiona firma żelek ?
    2. Wymień 5 losowych blogerów, których blogi czytasz najchętniej.
    3. Wymień przynajmniej 5 najgorzej napisanych książek w historii ( bez lektur :3 ).
    4. Wstaw zdjęcie Twojej biblioteczki z książkami.
    5. Co robisz gdy masz zły humor ?
    6. Twoje subskrypcje na youtube ( wymień kogo subskrybujesz i opisz czego dotyczy kanał ).
    7. Drugi po Kingu ulubiony autor to ?
    8. Ulubiony przedmiot w szkole ?
    9. Ulubione filmy i seriale ?
    10. Najgorszy film jaki oglądałeś w życiu to ?
    11. Twoja wymarzona przyszłość ?

    Jakbyś się może nie domyślił, to na każde pytanie musi być bardzo wyczerpująca odpowiedź. Nie jakieś tam jedno zdanie. Minimum 4 zdania :D Nie wiem jak to zrobisz ale mam nadzieję, że podejmiesz wyzwanie i będzie śmiesznie :D Pozdrawiam serdecznie, całuski :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeej :P!
      Dziękuję wielce za pytania i postaram się na nie odpowiedzieć w najbliższym czasie :).

      No ba, ja przecież nie umiem odpowiedzieć w jednym zdaniu ;p.
      Również pozdrawiam :)!

      Usuń

Dziękuję serdecznie za pozostawione tutaj komentarze :)

"Pamiętaj, że wulgaryzmy odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego"
- Stephen King "Pod kopułą"

Copyright © Melon dotcom Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com