31 stycznia 2014

KONKURS ZOMBILIJNY!!!



Jak obiecałem tak dotrzymuję obietnicy... Oficjalnie i na oczach całego internetu ogłaszam konkurs, zatytułowany "Konkurs Zombilijny", którego regulamin zamieściłem pod spodem :).


1. Organizatorem konkursu "Konkurs Zombilijny" oraz sponsorem nagrody jest osoba fizyczna, właściciel bloga "Melon dotcom".
2. Konkurs trwa od 31 stycznia 2014 roku do 10 marca 2014 roku włącznie (do 23:59).
3. Jeden zwycięzca zostanie wyłoniony drogą losowania.
4. Ogłoszenie wyników nastąpi do jednego tygodnia po zakończeniu konkursu.
5. Zwycięzca zostanie poinformowany o wygranej drogą mailową. Jeśli w ciągu tygodnia od dnia wysłania maila z informacją o wygranej nie dostanę odpowiedzi zwrotnej, odbędzie się losowanie kolejnego zwycięzcy.
6. Jedna osoba może wysłać tylko i wyłącznie jedno zgłoszenie!
7. W konkursie udział może wziąć każdy, posiadający adres do wysyłki nagrody na terenie całej Polski.
8. Nagrodą w "Konkursie Zombilijnym" jest jeden nowiuśki egzemplarz książki "World War Z", autorstwa Maxa Brooksa.
9. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest publiczne obserwowanie bloga "Melon dotcom", wstawienie podlinkowanego do tego postu banera konkursowego, znajdującego się poniżej, w widocznym miejscu na własnym blogu/stronie internetowej (jeśli taki/taką posiadasz) oraz wykonanie zadania konkursowego.
Obserwacja w Google+, na Twitterze czy też subskrybcja na Youtube nie jest obowiązkowa, ale równie mile widziana ;).
10. Minimalny próg liczby zgłoszeń to 20. Jeśli liczba ta zostanie nieprzekroczona konkurs zostanie bezzwłocznie odwołany.
11. Nagrody zostaną wysłane do dwóch tygodni po otrzymaniu adresu do wysyłki.
12. Wszelkie pytania dotyczące konkursu, bądź wyznania miłosne proszę kierować na adres mailowy: konkurs.melondotcom@interia.pl


Należy odpowiedzieć na zadane poniżej pytanie konkursowe:

Gdybyś był/była zombie tylko na jeden dzień, to w jaką część ciała najchętniej gryzłbyś/gryzłabyś spotykanych przez Ciebie (jeszcze niezarażonych) ludzi :)?

Można odpowiedzieć nawet jednym słowem :D.


Należy najpierw kliknąć w powyższą grafikę i dopiero zapisać/skopiować plik :)!
Po prostu, żeby ostrość została zachowana :P. Wiem, marudzę...


Witam Cię przeserdecznie Melon!
Obserwuję jako...
Banerek znajduje się pod tym linkiem:...
Odpowiedź na zadanie konkursowe:...
Mój adres e-mail to...
Pozdrawiam ciepło!
[Twoje imię/nick]

Jeśli o czymkolwiek zapomniałem to przepraszam :)! Dajcie znać o tym w komentarzu!
Życzę miłej zabawy :*!

POZDRAWIAM!

P.S.: Jbc. banerek mogą u siebie również wstawić osoby, niebiorące udziału w konkursie ;p.
P.S.2: Spokojnie, ja nadal pamiętam o aktywnych osobach, które bawiły się u mnie w ostatnią zabawę okładkową. Obiecuję, że będziecie mieli to wynagrodzone, jednakże jeszcze nie w tej chwili ;).

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




Ten post bierze udział w wyzwaniu
"14-dniowa rekonwalescencja blogowa"

20 komentarzy:

  1. Witam Cię przeserdecznie Melon! (Wita Cię przeserdecznie Bidon :D)
    Obserwuję jako Ola C.
    Banerek znajduje się pod tym linkiem: http://ksiazki-moim-okiem.blogspot.com/p/blogowe-konkursy.html
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: W brzeg boczny mięśnia najszerszego grzbietu :D
    Mój adres e-mail to ksiazki-moim-okiem@wp.pl
    Pozdrawiam gorąco Melonie :D
    Bidon ^o^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;)!
      Dzięki wielkie za zgłoszenie i za wstawienie banerka :*!

      Usuń
  2. Wzięłabym udział ale i tak nie wygram więc od razu się poddaje haha
    Ale konkurs fajny:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli takie jest Twoje podejście do życia jak do tego konkursu to Ci gratuluję ;p.
      Natychmiast rozkazuję Ci się zapisać! Kto wie co los przyniesie, zawsze można próbować :)!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Witam Cię przeserdecznie Melon!
    Obserwuję jako Bacio
    Banerek znajduje się pod tym linkiem: niestety nie mam blogaska :(
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: Najchętniej gryzłabym ludzi w garby.
    Mój adres e-mail to: cyzia5@gmail.com
    Pozdrawiam ciepło!
    Bacio :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam Cię serdecznie Melonie!

    Obserwuję jako Wiki.

    Banerek znajduje się pod tym linkiem: http://literaturomania.blogspot.com/p/konkursy_6.html

    Odpowiedź na zadanie konkursowe: Nie jestem jakąś wielką fanką motywu zombie, więc pewnie swoje ofiary gryzłabym w szyję (takie połączenie zombie z wampirem). Ale może dzięki tej książce się przekonam do zombiaczków. Choć przyznaję, że szlak przetarł mi już "Przegląd Końca Świata: Feed", który bardzo mi się bardzo podobał :)

    Mój adres e-mail to: wiki.t@interia.pl

    Pozdrawiam ciepło!
    Wiki

    OdpowiedzUsuń
  5. Wstawiłam sobie Twój banerek u mnie na blogasku ;D
    Życzę wszystkim powodzenia ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam Cię przeserdecznie Melon!
    Obserwuję jako Oli.
    Banerek znajduje się pod tym linkiem:http://ksiazkowo89.blogspot.com
    Odpowiedź na zadanie konkursowe:gryzłabym ich po nogach:D
    Mój adres e-mail to:ksiazkowo89@gmail.com
    Pozdrawiam ciepło!
    Oli.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam Cię przeserdecznie Melon! :-)
    Obserwuję jako Zapisane kartki
    Banerek znajduje się pod tym linkiem: http://mbzapisanekartki.blogspot.com/
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: Ale dałeś mi do myślenia tym pytaniem :-) Gryzłabym po rękach bo najlepiej je złapać i się wgryźć :-)
    Mój adres e-mail to zapisanekartki@op.pl
    Pozdrawiam ciepło!
    MB Zapisane kartki
    PS. Zapraszam do nas w odwiedziny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wzięcie udziału i życzę powodzenia :)!

      Usuń
  8. Witam Cię przeserdecznie ty mała maszkaro zmuszająca ludzi do brania udziału w konkursach:P
    Obserwuję jako Wdokaui
    Banerek znajduje się pod tym linkiem: http://ciotkazameryki.blogspot.com/
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: jako, że moim życiowym mottem jest "stay classy" to wybrałabym mózgi. Albo po prostu dlatego, że ja swojego własnego nie posiadam.
    Mój adres e-mail to w-dettlaff@wp.pl
    Pozdrawiam ciepło!
    Weronika z bloga ciotkazameryki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, dzięki, zgłoszenie przyjęte ;).

      Usuń
  9. Witam Cię bardzo serdecznie Melon!
    Obserwuję jako: Magnolia044
    Banerek znajduje się pod tym linkiem: https://www.facebook.com/klaudia.skiedrzynskamatusiak?ref=tn_tnmn
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: Gryzłabym w miejsce gdzie znajduje się serce, tak by jad się szybciej rozprzestrzenił :)
    Mój adres e-mail to: klaudiaskiedrzynska@wp.pl
    Pozdrawiam ciepło!
    Klaudia
    Magnolia044

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam Cię przeserdecznie Melon!
    Obserwuję jako Niko N.
    Banerek znajduje się pod tym linkiem: http://zainfekowana-ksiazka.blogspot.com/p/konkursy.html
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: Gryzłabym w nadgarstki, bo bardzo lubię jak wampiry tak robią ;)
    Mój adres e-mail to lafee2702@gmail.com
    Pozdrawiam ciepło!
    Niko! :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za pozostawione tutaj komentarze :)

"Pamiętaj, że wulgaryzmy odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego"
- Stephen King "Pod kopułą"

Copyright © Melon dotcom Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com