20 stycznia 2014

14-dniowa rekonwalescencja blogowa

Wiem moi Drodzy, że mnie dłuższy czas nie było...
Wiem, że mam do napisania kilka zaległych recenzji...
Wiem, że nie odwiedzałem Waszych blogów...
Wiem, że wygląd bloga się nie podoba (pracuję jeszcze nad tym ;p)...
Wiem, że obiecywałem pisać systematycznie...
Wiem, że część z Was smuci się z mojego powrotu...
Wiem, że narobiłem sobie zaległości jak stąd do Glasgow...
Wiem, że niektórych z Was może drażnić pogrubione i podkreślone słowo "Wiem"...
Wiem, że to nie jest miejsce na moje żale, ale...


Tak, to ich wina... internetu, bo nie działał poprawnie, a Tuska dla zasady.

Internecie mój kochany, uwielbiam Cię za to, że... ku#wa mać tak często się psujesz!

Oczywiście nikczemne by było obwinianie wszystkich innych byle nie siebie, dlatego przyznaję się, że moje lenistwo też trochę tutaj namieszało. No a jak połączymy te 2... 3 z Tuskiem przeszkody, które nie pozwalały mi zbyt prędko powrócić do blogowania, to otrzymamy mieszankę wyBUCHową, zdolną do wszystkiego, nawet do odciągnięcia Melona od blogosfery...

Lecz, żeby w pewien sposób załagodzić swoiste spory, wywołane moją nieobecnością, postanowiłem narzucić sobie wyzwanie "14-dniowa rekonwalescencja blogowa", które (mam nadzieję) pozwoli mi na gładkie wślizgnięcie się do mojego przedkilkumiesięcznego rytmu blogowania...
A więcej o wyzwaniu możecie posłuchać w poniższym filmiku :).

Serdecznie zapraszam do oglądania!



Nie chcę więcej przedłużać, bo do wyzwania trzeba się jakoś przygotować, prawda?
Sądzę, że swoje przygotowania powinienem zacząć od pójścia spać, bo czwarta nad ranem zaraz mija...

POZDRAWIAM!

51 komentarzy:

  1. Hej, fajnie, że wróciłeś do blogosfery, czekam na post w każdy dzień :D Zgodnie z Twoją prośbą teraz wymyślę Ci karę :P Jak nie dotrzymasz słowa to będziesz musiał przeczytać i zrecenzować książkę należącą do znienawidzonego przez Ciebie gatunku :P

    Też wczoraj byłam na "Hobbicie" i film mi się oczywiście podobał, ale skończył się w takim momencie, że zapalające się światła też mnie wkurzyły. A wiesz, że ostatnia część zostanie rozbita na dwie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, kara zanotowana ;p. Już zaczynam obmyślać jaki to może być gatunek, bo już zarobiłem jedną karę :D.

      Nie gadaj... błagam, nie gadaj... przecież tam już nie ma nic do rozbicia O.o... Chcą tylko zbić na tym miliony, ale ok... pies im mordę lizał, niech się nachełpią wszarze jedne ;p.

      Usuń
    2. Takie ploty chodzą, ostatnio modne jest rozbijanie ostatniej części na dwa filmy, patrz: "Zmierzch" czy "Igrzyska śmierci". Hobbita podobno też to czeka :(

      Usuń
    3. Tak samo jak ostatnia część Harrego Pottera ;p. Ale jeśli naprawdę będą jeszcze dwie części to zasadzę im takiego kopa w du*ę, że im się odechce tych wszystkich dolarów ;).

      Usuń
  2. OMg:P Wracasz, ale w jakim stylu :D Jak zawsze nie mogę ze śmiechu oglądając Twoje filmiki:D Ja Ci wybaczam nieobecność:D Ferie feriami. Kto je ma niech się cieszy, a ja zbieram się do pracy:D Życzę powodzenia w wyzwaniu:D Pilnuj się terminów, bo kary z pewnością łagodne nie będą hehe:D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie jakoś nie zauważyłem tego "stylu" ;p. Ale wstyd już tak ;D.
      Dziękuję za miłe słowa ;)!
      Hahaha, współczuję Ci, bo ja bym chyba teraz bez żadnej przerwy nie wytrzymał ze szkołą :p.
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Czekałam żeby skończyć studia. Jak je skończyłam, to zazdroszczę tym, co mają ferie:D Nawet sesja byłaby mi nie straszna, gdybym tylko mogła mieć kilka dni dłuższego spanka;) Marzenia dobra rzecz ;)

      Usuń
    3. Hahaha, od czego są urlopy ;p?

      Usuń
    4. Nie czas i nie miejsce na urlopy :D Wolę odpoczywać gdy jest ciepło :)

      Usuń
    5. No w sumie tyż prawda ;p. Ale za to w zimę można sobie tak posiedzieć w cieple, gapiąc się na zamarzniętych ludzi za oknem... psychopatyczna wizja nie powiem, ale ważne, że ciepło ;p.

      Usuń
    6. Wolałabym spać ,gdy inni marzną na dworku :D

      Usuń
    7. Hahaha, czyli jak rozumiem jeszcze bardziej psychopatyczna opcja... Inni zamarzają, a ja mam wywalone i śpię, I like it :D!

      Usuń
  3. O ja już nie pamiętam kiedy ostatnio miałam ferie;( pozdrawiam ciepło i czekam na recenzje i posty;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No już nie przesadzajmy ;p. Góra rok temu miałaś osiemnastkę :)!
      Również pozdrawiam :3!

      Usuń
  4. aha i cały czas mimo chęci i co jakiś czas wprowadzania Twojego adresu od nowa pokazuje mi się komunikat : nie można wykryć kanału dla tego adresu url" że posty nie będą się aktualizować w blogrollu...czy wiesz czego to może być przyczyna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, szczerze to nie wiem ;(. Nikt inny jak na razie mi się nie skarżył, ale na miarę moich sił spróbuję coś z tym zrobić.

      Usuń
    2. podejrzewam, że to wina bloggera i blogrolla - będę po prostu bardziej czujna;P

      Usuń
    3. Chciałam tylko oznajmić, że mam to samo:/ Przy dodawaniu Melonka do listy blogów, pokazuje się taki własnie komunikat, że posty nie będą aktualizowane.

      Usuń
    4. O kurczę... w takim razie postaram się ponownie zabawić w edycję szablonu ;(.

      Usuń
  5. Karą powinno być przesłanie Basi Pelc jakiejś książkowej nagrody:)))
    A najlepiej podwójnej nagrody - za karę, że musiałam obejrzeć ten filmik :P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, dam Ci namiary na całe wydawnictwo, bo jeszcze parę filmików może się pojawić ;p. Ale dziękuję, że obejrzałaś ;D.
      Pozdrawiam!

      P.S.: Kara dopisana do zeszyciku ;p.

      Usuń
    2. Ty jesteś kochany i prześmieszny meloniku, ale ja nienawidzę oglądać takich filmików - nie wiem, chyba jestem dziwna:)

      Usuń
    3. Dziękuję ;3333! Ale "dziwność" to pojęcie względne, więc wiesz ;D.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ojej, bardzo mi miło :)!
      Pozdrawiam również!

      Usuń
  7. No nareszcie - myślałam, że ukochana szkoła zupełnie Cie przygniotła! ;) Z niecierpliwością czekam zatem na kolejne posty, może coś o Kindlu wreszcie?
    Nad karą pomyślę, może przeczytanie romansu z dużą ilością poezji? :D :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, to nie szkoła była powodem, a zbyt dużo lenistwa ;D.
      No właśnie nagrałem już daaaaaawno filmik o Kindle'u, ale wydawał mi się zbyt debilny (chociaż pewnie był na poziomie inteligencji pozostałych moich filmików, ale za długo z nim zwlekałem... jakbym od razu zmontował to by już dawno krążył w sieci ;p), więc postanowiłem nagrać w najbliższym czasie nowe video ;).

      Okkkkej... Czyli obierasz drogę sadysty, okkkej ;P. Ale dopisuję karę do listy :).

      Usuń
    2. Spokojnie z tą karą - pisałam, że pomyślę ;) Hmm, lenistwo mówisz, ale jestem pewna, że i tak sporo czytałeś, prawda? To karą niech będzie post z listą przeczytanych przez Ciebie książek w czasie, gdy Cię tu nie było :)))

      Usuń
    3. No "sporo" to może za duże słowo, ale coś tam przeczytałem ;p. Kara dopisana do listy ;).

      Usuń
  8. No w końcu się posłuchałeś! A z tym śniegiem to nie przesadzaj! Wczoraj spadł śnieg (przynajmniej w Lublinie). Jak już myśleć o karach, to masz być normalny przez jeden dzień. To chyba najstraszliwsza kara dla ciebie :D
    Też byłem na "Hobbicie", a wspomniana przez ciebie bitwa będzie dopiero w trzeciej części :)
    Pozdrawiam Michał
    P.S. Leżę ze śmiechy po tych twoich filmach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj spadł, a ja nagrywałem w piątek, kiedy nie padało ;p. Zaginam czasoprzestrzeń, co zmusza mnie do kłamstwa ;D.
      Uuuuuu, ostrrra kara ;p. Ale pomysłowa nie powiem, obiecuję, że na pewno ją wybiorę :D.
      No właśnie i to mnie wkurza... jeszcze tyle bulić na bilety kuźwa ;p.

      Również pozdrawiam :)!

      P.S.: Hahaha, dzięki :P!

      Usuń
  9. No w końcu! Swoją drogą jak ja wróciłam i zobaczyłam, że nie ma mojego Melona to się załamałam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak czytam "Wdokaui"... i myślę sobie - nie znam człowieka... a to Ty Weronika :P! No, ale jestem i mam się dobrze... m.in. dlatego, że również powróciłaś do blogowania ;D.

      Usuń
  10. Nareszcie się pojawiłeś. Filmik jak zwykle zabawny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witamy z powrotem Melonie, witamy! :) Już niepokoiłam się (tak...trochę xD), co też się z Tobą stało, bo, że mój blog świecie pustkami to normalka, ale Twój? Dziwne... :D No, ale rekonwalescencja blogowa się rozpoczęła, więc, to co (nie)było puszczamy w niepamięć. Tylko, żebyś mi tutaj codziennie przez 2 tyg. pojawiał, bo jak nie to... ;p
    P.S. I ja byłam w kinie na "Pustkowiu Smauga" i niestety nie wyszłam z seansu uśmiechnięta od ucha do ucha. Druga część "Hobbita" nie zachwyciła mnie, jak pierwsza, zbyt wiele rzeczy wydało mi się naciągane, o miłości między krasnoludem a elfem już (nie)wspominając (Ech...chyba robię się zgorzkniała... :)). No, ale mimo wszystko oglądało się film przyjemnie, więc na ostatnią jego część wybiorę się na pewno, bezczelnie marnując 15 zł na bilet to kina. ;D
    Pozdrawiam Cię serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyna wyrozumiała, która wybaczyła, a nie wymyśliła karę :P. Dziękuję pięknie :* ;D!

      P.S: A ja nawet nie oglądałem całej pierwszej części, ale przynajmniej wiedziałem co się działo, bo przeczytałem książkę :P. Ale muszę przyznać ten wątek miłosny jest zbyt niewiarygodny... no ale zrobili to, żeby widzowie w ostatniej części płakali przez nieszczęśliwą miłość dwojga kochanków... Jak Romeo i Julia, normalnie ;D.

      Również pozdrawiam :)!

      Usuń
  12. No wreszcie :D Łaaał :D Ja mam karę, myślałam nad nią trochę długo ale mam ! :D Cover jakiejś głupiej piosenki będzie idealną karą xD Ewentualnie, żeby było bardziej kreatywnie, możesz sam sobie napisać bezsensowną piosenkę i ją zaśpiewać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, ej ale to całkiem dobry pomysł ;p. Już powoli zaczynam obmyślać co tu zaśpiewać :D.

      Usuń
  13. Melon, Ty żyjesz!!! :D
    Super ze wracasz i to w jakim stylu! ;) Tęskniłam za Tobą i Twoim poczuciem humoru ;) A będzie mi teraz bardzo potrzebne, bo mam przedmaturalną depresję. I przed studniówkową też :P Sukienka, buty, torebka, fryzura, makijaż… Rozumiesz, dramat dosłownie :D a zresztą, jesteś facetem, facet ma łatwiej :P No i cały czas myli mi się dyganie w polonezie :P
    Czapka wstydu za to rozwaliła mnie kompletnie! :D Czyżbym wyczuwała inspirację bajką „Jak ukraść księżyc”? ;) Tam było bodajże pudło wstydu, ciekawa jestem swojej reakcji gdybyś wybrał je zamiast czapki XD

    Pozdrawiam i życzę wytrwałości w wyzwaniu! Wiesz, mogłeś nie mówić, że możemy wymyślić Ci dowolną karę :P Jeśli chodzi o kary jestem bardzo okrutna :P Proponuję więc Harlequina ;P Wiem, drastyczne, ale za to 100 stron i po bólu ;) Więc pilnuj się Melonie i nie opuszczaj nas więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żyję, a co, Twój płatny zabójca spartolił robotę i mnie nie zaciukał ;p? Haha, nie no żartuję... no chyba, że... nie no żarty... ale... ok, przyjmijmy, że osoba, która teraz za mną stoi z nożem w jednej i siekierą w drugiej ręce to ktoś kto chce mnie tylko przytulić ;D.
      Dziękuję ponownie za miłe słowa ;3! Postaram się zrobić co w mojej mocy by przegonić chmury zła i wypędzić deprechę :).
      Ulala, to jeszcze nie miałaś studniówki? Chociaż w sumie moja szkoła też nie miała... głupie pytanie, wiem :P. Łatwiej? Jakie łatwiej? Łeb umyć, ręcznikiem wytrzeć, garniak założyć, wsadzić różę w butonierkę to ma być łatwiej? Ludzie trzymajcie mnie, nawet nie wiesz jak długo się różę z cudzego ogrodu wycina :D.
      Oj tam, oj tam, powiedz swojemu partnerowi i całej reszcie tancerzy, że to im się myli i nie potrafią się poprawnie wbić w rytm muzyki :). Wszyscy będą się z nich śmiali, a tylko Ty będziesz to umiała dobrze zatańczyć, mówię Ci, że tak będzie ;P.
      Yyyy, ojejku, chyba oglądałem tę bajkę, ale nie, nie, po prostu to miało być tak jak zawsze pokazują w książeczkach dla dzieci niegrzeczne brzdące, siedzące w oślej ławce z taką czapą ;P.

      Również pozdrawiam i dziękuję wielce :)!
      Haha i o takie właśnie okrucieństwa mi chodziło ;p. Dzięki za propozycję, dopisuję do listy :).

      Usuń
    2. O nieeee, dopiero zobaczyłem, że ten Harlequin to wydawnictwo z... o nieeee :D.
      Ale spoko, kara już dopisana do listy, teraz tylko czekać, czy akurat tę wylosuję, a będę musiał ciągnąć jak na tę chwilę już cztery losy :p.

      Usuń
    3. Jeśli chodzi o te stare prawdziwe Harlequiny za 1zł z kiosku (chyba wszystkie mamuśki kiedyś to czytały, moja ma ich pełno na strychu bo wstyd to już na półce trzymać :D) to polecam czerwone :P Tam się chociaż coś dzieje jeśli wiesz co mam na myśli ;) Ale generalnie módl się żeby tego nie wylosować :D Z tym, że liczę na filmik z losowania, żeby nie było jakiegoś oszukiwania! :P No i chcę zobaczyć Twoje miny :D

      Usuń
    4. Mam!!! Całą torbę tych starych Harlequinów:D:D Chętnie podeślę Melonowi w ramach kary. Ze dwa, może trzy:D Taaak! to dobry pomysł na karę :D Zacieram rączki i czekam!!! :D

      Usuń
    5. @Patka
      Hahaha, z tego co się orientuję moja mama na szczęście tego nie czytała... albo nadal gdzieś ukrywa po kątach :P.
      Ok, już miałem w planach filmik z tym losowaniem, ale wątpię, żebym zrobił to w najbliższym czasie, jednak na pewno będę pamiętał ;D.

      @Oli
      Ulala, widzę że czytało się, oj czytało takie rzeczy :P. Ale jeżeli już to jeden, bo nie zdzierżę kilku :D. Jbc. jeszcze się odezwę z prośbą o pomoc ;p.

      Usuń
  14. Melon, a ja już myślałam, że poszedłeś na dobre. Oczywiście cieszę się z Twojego powrotu! :D Nie wiem jak teraz tam masz, ale ja mam obecnie kupę śniegu i mnie szlag z tego powodu trafia. Tak więc, przynajmniej na chwilę ktoś (dazyd min ju - przeczytaj po angielsku) mnie rozbawił.
    Nie wiem kiedy Ci się ta kara kończy, ale mógłbyś przeczytać jakieś paranormal romance. xD Na przykład Zmierzch.. na który tak niechętnie Ci się patrzyło. Chętnie bym przeczytała taką recenzję. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, nie no jestem, jestem, ale blogger jest tak zajeku*wabisty, że nie aktualizuje w blogrolce moich postów... chyba :P.
      Dziękuję za miłe słowa :*!
      No właśnie już Cię uprzedzili i zadali mi taką karę :D. Jesteście okrutni ;p!

      Usuń
    2. Nie wiem, ale pojawił mi się na dole Twojego bloga jakiś edodatek, a dziwne zdjęcie i tytuł aż prosiły się o zajrzenie do tego posta. ;)
      Nie okrutni, chciałeś to masz, a powinieneś w końcu przeczytać coś babskiego. ;P

      Usuń
    3. Haha, czyli jednak reklama ściąga ciekawskich :p.
      Już czytałem wiele takich rzeczy, przykładowo... tego... no... oj coś na pewno czytałem ;D. Ale jeszcze przede mną dwutomowa seria Tajemnego kręgu, więc to już kara za wszystkie grzechy :p.

      Usuń

Dziękuję serdecznie za pozostawione tutaj komentarze :)

"Pamiętaj, że wulgaryzmy odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego"
- Stephen King "Pod kopułą"

Copyright © Melon dotcom Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com