01 listopada 2013

"Hallołajki" - konkurs

Witam :)!

Chciałbym Wam ogłosić pewną dosyć miłą nowinę :). Otóż dokładnie rok temu (no dobra, minus ten jeden dzień ;p) 31 października opublikowałem swojego pierwszego posta na blogu Melon dotcom :D! Jeej to moja pierwsza rocznica ;P!

I z tej okazji chciałbym zorganizować dla Was konkurs "Hallołajki", który będzie trwał do Mikołajek 2013 r. włącznie ;).
Jednak więcej już mówić nie będę, bo wystarczająco się o tym nagadałem w filmiku konkursowym, który możecie sobie odpalić tu poniżej. I bardzo bym prosił o jego włączenie nie tylko chętnych do wzięcia udziału w tym konkursie, ale również wszystkich tych, którzy już od jakiegoś czasu znają "Melon dotcom" oraz jego dziwnego autora i ?lubią? tu przychodzić, gdyż chciałbym Wam podziękować, że byliście już ze mną przez ten calutki roczek ;3! Zapraszam!


!Regulamin konkursu "Hallołajki"!

@Postanowienia ogólne

*Organizatorem konkursu "Hallołajki" jest osoba prywatna, właściciel bloga "Melon dotcom" - mejus250.blogspot.com
*Konkurs obejmuje tylko i wyłącznie terytorium państwa polskiego
*Uczestnictwo w konkursie polega na wypełnieniu zadania konkursowego, opisanego w sekcji: "Zasady i przebieg"
*Głównym fundatorem nagród jest wydawnictwo "Zysk i s-ka", natomiast pobocznym - organizator konkursu
*Konkurs trwa od 31.10.2013 r. do 06.12.2013 r. włącznie - do 23:59
*Najważniejszym dokumentem, określającym zasady konkursu jest regulamin konkursu "Hallołajki"

@Zasady i przebieg

*Zadanie konkursowe polega na wypełnieniu przynajmniej jednego zadania z poniższych dwóch kategorii:

#Kategoria I
-Należy nakręcić filmik - minimum 3-sekundowy - o dowolnej treści, zawierający w sobie 3 najważniejsze aspekty - w filmiku ukazany być musi:
a)uczestnik konkursu - uczestnik może również znajdować się z grupką ludzi
b)dowolna książka grozy
c)nastrój wszechobecnego strachu/grozy

Filmik konkursowy:
^musi posiadać wyraźne odniesienie do treści ukazanej w nim książki grozy
^nie musi charakteryzować się jakąkolwiek fabułą/jakimkolwiek przesłaniem

EDIT: Filmik konkursowy może być poddany NIEWIELKIEJ obróbce w programach do montażu filmów (np. Windows Movie Maker)! Można uzupełnić pracę w dodatkowe efekty (cięcia, podstawione ścieżki dźwiękowe etc.), jednakże bez większej ingerencji w samą treść filmu!

#Kategoria II
-Należy zrobić zdjęcie o dowolnej treści, zawierające w sobie 3 najważniejsze aspekty - na zdjęciu ukazany być musi:
a)uczestnik konkursu - uczestnik może również znajdować się z grupką ludzi
b)dowolna książka grozy
c)nastrój wszechobecnego strachu/grozy

Zdjęcie konkursowe:
^musi posiadać wyraźne odniesienie do treści ukazanej na nim książki grozy

EDIT: Zdjęcie konkursowe może być poddane NIEWIELKIEJ obróbce w programach graficznych (np. Photoshop)! Można uzupełnić pracę w dodatkowe efekty, jednakże bez większej ingerencji w samą treść zdjęcia!

*Zgłoszenia należy przysyłać na adres mailowy: konkurs.melondotcom@interia.pl do 06.12.2013 r. włącznie - do 23:59

W mailu należy podać:
-imię i nazwisko uczestnika konkursu
-zgoda/niezgoda na upublicznienie pracy konkursowej uczestnika w filmiku - na kanale YouTube organizatora konkursu - oraz w poście informacyjnym, dotyczącym rozstrzygnięcia konkursu, na blogu "Melon dotcom" - mejus250@interia.pl
-pracę konkursową lub prace konkursowe zapisane w załącznikach

*Uczestnik może wysłać dowolną liczbę zgłoszeń z tym, że 1 mail dotyczyć musi dowolnej ilości filmików konkursowych, natomiast 2 mail zgłoszeniowy dotyczyć musi dowolnej ilości zdjęć konkursowych - pierwszy mail na prace konkursowe z I kategorii, a drugi mail na prace konkursowe II kategorii
*W konkursie udział może wziąć każdy kto posiada adres korespondencyjny do wysyłki nagród nagród na terenie całej Polski

@Nagrody

*Wygraną w konkursie są nagrody książkowe:

-3 książki za zwycięski filmik:
a) "Panowie Salem" - Rob Zombie, B.K. Evenson - 34,90 zł
b) "World War Z" - Max Brooks - 34,90 zł
c) "Zły wpływ" - Ramsey Campbell - 34,90 zł

-2 książki za zwycięskie zdjęcie:
a) "Klub Ognia Piekielnego" - Anne Perry - 32,90 zł
b) "Szkarłatny blask" - Łukasz Henel - 29,90 zł

*Organizator konkursu zastrzega sobie niemożliwość wymiany nagród na ekwiwalent finansowy
*Zabronione jest przenoszenie nagród na osoby trzecie
*Organizator konkursu nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie nagrody przez Pocztę Polską

@Rozstrzygnięcie/Zasady przyznawania nagród

*Wyboru zwycięzców dokonywać będzie organizator konkursu
*Prace konkursowe będą oceniane:
-pod kątem żartu oraz przerażenia
-wyłącznie za pomysł i jego realizację, a nie za jakość nagranego filmiku czy zrobionego zdjęcia
*Informacja o zwycięzcach ukaże się w przeciągu kilku dni od daty zakończenia konkursu w filmiku - na kanale YouTube organizatora konkursu - oraz w poście informacyjnym, dotyczącym rozstrzygnięcia konkursu, na blogu "Melon dotcom" - mejus250.blogspot.com
*Nagrody w konkursie zostaną wysłane do zwycięzców za pośrednictwem Poczty Polskiej

@Postanowienia końcowe

*Przystąpienie do konkursu jest jednoznaczne z zapoznaniem się oraz zaakceptowaniem regulaminu konkursu "Hallołajki"
*W razie ewentualnych pytań proszę je słać na adres mailowy: mejus250@interia.pl

No... także to już by było na tyle ;).
Jednak jeśli ktokolwiek z Was byłby na tyle miły i wstawił gdzieś któryś z poniższych banerków (to są linki do obrazków) z linkowaniem do tego posta na swoich pięknych blogach to byłbym bardzo wdzięczny :). Możecie nawet gdzieś w jakimś obskurnym kącie ;D.


Jeszcze raz zapraszam :*!

POZDRAWIAM :)!

P.S.: Tyle trzeba było czekać na jeden filmik, a teraz to z dziesięć na raz by wrzucił... Melon jeden...

40 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Hahaha, zbastujcie, bo zaraz to się w chrumkanie przerodzi :P.

      Usuń
  2. Pomysł ambitny. Na zdjęcie bym się nawet skusiła, ale pula nagród nie z mojej bajki. Mam nadzieję, że ktoś się zgłosi, bo do ambitnych zadań niewielu się kwapi. :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale marudy tu na blogspocie :P. Jak nie dla Ciebie to możesz komuś sprezentować, albo... sprzedać :D. Dawaj, zgłaszaj się ;3!

      P.S.: No właśnie, mimo, że nie wymagałem tworzenia ambitnej fabuły to jednak na razie nie mam mnogiej ilości zgłoszeń :).

      Usuń
  3. O-żesz-w-mordę, ale nagrody! Normalnie jestem leń patentowany, ale dla takich książek czas zakasać rękawy i coś fajnego wysmażyć ;-) Fajne konkursiwo Melon! /Piotrek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja czekam i czekam, a jeszcze Twojej pracy nie dostałem :P.
      Ale cieszę się, że konkurs przypasował :).

      Usuń
  4. Nagrody są wybitne, jest o co powalczyć :D A filmik... rany, oglądałam Cię przez 13 minut i naprawdę nie żałuję, że straciłam tyle minut swojego życia ;P Za bloopersy, lol :D Jesteś mega ;)
    Masz urodziny w Halloween? Ja też ;)
    Hm, chyba powalczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, dziękuję Ci :*!
      Tzn. 23 października i dlatego powiedziałem, że... a nie... powiedziałem, że data moich urodzin jakoś się zgrała z datą założenia bloga... chodziło mi, że są tak blisko zgrane... nieważne, jak zwykle muszę się zamotać :P.

      Dawaj, dawaj, jeszcze nikt nie dosłał filmiku, więc możesz próbować w tę mańkę ;p. Książki są naprawdę super ;3!

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierniczę, normalnie rozwalił mnie Twój filmik, jesteś R E W E L A C Y J N Y! Gapiłam się na niego z otwartą buzią i śmiejącymi się oczami :-) Drzemie w Tobie ukryty, a gdzie tam ukryty, jawny, krzyczący, wyłażący na światło dzienne talent. Jednak muszę przyznać, że gdyby nie zasady konkursu we wpisie, to za żadne skarby nie ogarnęłabym tych reguł z filmu. Konkurs ogromnie ciekawy, kamera mnie nie lubi, ale nad zdjęciem pomyślę :-) Oczywiście wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, trochę spóźnione, ale jak najbardziej szczere życzenia, buziole.

      Usuń
    2. Uważam, że dostaję zbyt dużo pozytywnych komentarzy ;p. Ale nawet nie wiesz jak bardzo Ci dziękuję za miłe słowa ;3 :*!
      No... jak mówiłem... ja gadam zbyt chaotycznie :D.

      Bierz, bierz udział w konkursie :)! No Tobie mogę już wybaczyć i nie musisz kręcić filmiku :D. Ale na zdjęcie/zdjęcia od Ciebie czekam ;P!
      Dzięki za życzenia ;*!

      Usuń
  6. Nie wiem co powiedzieć.. Pełzający tygrys zombie będzie mi śnił po nocach..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, nawet nie spostrzegłem, że to kocyk w tygrysa ;p. Założyłem go po prostu, bo miałem na sobie przetarte "podomowe" dresy i trzeba było je jakoś zakryć :D.

      Usuń
  7. Wymiękłam... A jak mówiłeś "Przypadek?" i wyciągałeś palucha to niemalże spadłam z krzesła hahahahahhahahhah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, nieświadomie przyczyniam się do morderstwa niewinnych :P.
      Dzięki :*!

      Usuń
  8. Gratuluję rocznicy, oby tak dalej :D Konkurs ciekawy, ale dość wymagający :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję wielce Dominika :*!
      Oj tam zaraz wymagający... wystarczy jedna fotka czy króciutki filmik i już masz książeczki u siebie na półeczce ;P.

      Usuń
  9. Świetny filmik, dawno się tak nie śmiałam. Dobrze, że czas jet do 6.12, to może coś wymyślę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć, dzięki :)))!
      Przepraszam, ale jakie "może"!? Tu nie ma "może", ale jest "na pewno" ;D!
      Czekam na Twoje zgłoszenie Wiki ;)!

      Usuń
  10. Tylko Melon może mieć takie pomysły :D Nawet nie wiesz jak się cieszę, że Cię poznałam i teraz mam zaszczyt rozkminiać z Tobą te różne dziwne problemy współczesnego świata ( co ja w ogóle pisze wtf?! ). W każdym razie, nie przestawaj robić tego co robisz, bo wychodzi Ci to znakomicie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejciu, dzięki serdeczne :*! Jakoś mi się teraz tak weselej zrobiło ;p.
      Dziękuję jeszcze raz :)!

      Usuń
  11. Muszę w końcu przeczytać "Tokinga". :P

    Boszzzz, ale Ty masz gadane. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty mi tu nie mydl oczu "Tokingiem" Aniu, a lepiej zabieraj się za "Miasteczko Salem", które Ci gdzieś zaginęło i uciekło ze stosików ;P!

      Hahaha, dzięki... chyba ;p. Nie no żartuję, dziękuję :*!

      Usuń
  12. Fajna koszulka..
    Mam taką samą ;_; :D
    A filmik świetny :D

    I ten, gratuluję rocznicy :))

    Pozdrawiam :D
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahaha :DD! Dzięki ;p! Ale co by nie było, mój "egzemplarz" jest męski ;P.

      Dziękuję serdecznie ;3!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Niesamowity pomysł. :) Niestety nie dla mnie, u mnie w biblioteczce, a nawet na liście przeczytanych książek grozy nie ma, no może ze dwie można by podciągnąć, ale ja sama się przy nich nie bałam...

    Nieważne, ogólnie filmik fajny. ;) Rozbawiło mnie "To" Kinga :)
    Gratuluję rocznicy i chyba dobrze słyszałam, urodzin? ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No a przynajmniej w fantastyce nie miałaś jakiś mrocznych postaci (wiesz to miała być "ogólnopojęta groza" :D)!? Bo można coś podsunąć ;).

      Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję :)))! A urodziny miałem 23 paź, więc jeszcze można doliczyć do gratulacji ;p.
      Pozdrawiam :)!

      Usuń
    2. Może by się coś znalazła, spróbuję poszukać, choć wątpię. ;)

      Ponownie pozdrawiam. :)

      Usuń
    3. Oj tam, oj tam, fajne nagrody są do zdobycia ;P!

      Usuń
  14. Hahahahaha! Wpadłam tu przypadkiem i stwierdzam, że zdecydowanie coś pozytywnego dzieje się z Twoją głową :P Chyba się dogadamy ;) Zapraszam do mnie.
    P.S Melony to zdecydowanie jedne z moich ulubionych owoców :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, hahaha ;P! Jakoś ze sobą konwersujemy, czyli nie jest aż tak źle ;p. Dzięki za zaproszenie ;).
      P.S.: A ja ich jeszcze nigdy nie jadłem... o ironio ;D!

      Usuń
    2. Podobno "szewc bez butów chodzi" więc coś w tym jest. Polecam melony ;)

      Usuń
  15. Hahaha szkoda, że się spóźniłam na konkurs, no ale trudno, filmik obejrzałam, wiesz, co wróżę Ci, że albo zostaniesz aktorem, albo jakimś prowadzącym programu telewizyjnego, który na pewno będę oglądać:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahaha, z telewizji to mnie chyba kijami będą wyganiać ;p. Ale nie powiem, miła wróżba ;p.

      Usuń

Dziękuję serdecznie za pozostawione tutaj komentarze :)

"Pamiętaj, że wulgaryzmy odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego"
- Stephen King "Pod kopułą"

Copyright © Melon dotcom Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com