09 listopada 2013

Czytam sobie - akcja czytelnicza

HEJ :)!

Wpadam na chwilę aby powiedzieć co nieco o pewnej akcji czytelniczej. Prawdopodobnie jest bardzo dużo osób, które jeszcze nie słyszały o "Czytam sobie", czyli "Złap bakcyla czytania!". I mimo, że nie jestem jej organizatorem (dzięki Bogu, bo jeszcze bym coś popsuł) to jednak czuję się zobowiązany, jako prawdziwy bloger - czytelnik do poinformowania Was o niej ;).

Akcja 
„Czytam sobie” 

Proponuje dorosłym, aby rozbudzali w dzieciach miłość do książek i czytania. W Akcję włączyło się wiele osób publicznych. Opowiedzą one w spotach, dlaczego czytanie od najmłodszych lat jest ważne i w jaki sposób książki wpłynęły na ich życie oraz przyczyniły się do sukcesu zawodowego i prywatnego.


Każdy z nas był kiedyś dzieckiem 
Pamiętamy nasze ulubione fabuły z dzieciństwa. Pamiętamy pierwszą, samodzielnie przeczytaną książkę. Zróbmy, co w naszej mocy, aby własnych dzieci nie pozbawić takich wspomnień. Znani aktorzy i ludzie kultury opowiadają o swojej przygodzie z czytaniem.


ŹRÓDŁO ZDJĘCIA
W akcji udział biorą m.in.: Katarzyna Żak, Piotr Cyrwus, Olga Borys czy Marcin Kwaśny...

ŹRÓDŁO ZDJĘCIA

6 listopada ruszyła pionierska na polskim rynku akcja dystrybucji bezpłatnych książek dla dzieci w ramach projektu Akcja „Czytam sobie”. Za pośrednictwem 317 lokali sieci McDonald's do najmłodszych trafi 400 000 książek.

Główną stronę internetową owej akcji czytelniczej znajdziecie pod adresem :

Natomiast w zakładce "Do pobrania" dostępne są liczne kolorowanki, zakładki, czy odznaki czytelnika dla dziecka przeznaczone do wydrukowania.

Jak dla mnie akcja - bomba! Powinniśmy szerzyć wśród najmłodszego pokolenia (i nie tylko) miłość do książek oraz czytelnictwa ;3!

POZDRAWIAM!

P.S.: Wybaczcie te moje nieobecności, jednak spróbuję je jak najszybciej naprawić już od jutra... spodziewajcie się niespodziewanego osobnika na Waszych blogach :D.

P.S.2: Ojej już czwarta nad ranem i się nadal trzymam na nogach... ot dziwostka.

P.S.3: Jeśli ktoś jeszcze nie wiedział (albo wie i ukrywa to przede mną) to z okazji pierwszej rocznicy mojego bloga organizuję dosyć kreatywny konkurs "Hallołajki". A dlaczego kreatywny!? A mianowicie dlatego, że nie polega on tylko na suchym "Zgłaszam się" i dołączeniem swojego maila, lecz na nagraniu niedługiego filmiku tudzież zrobienia jednego zdjęcia - więcej informacji o konkursie znaleźć możecie pod >>TYM<< linkiem.
Zapraszam serdecznie wszystkich chętnych do uczestnictwa w nim, bo ciekawe nagrody się przecież same nie wygrają ;)!


16 komentarzy:

  1. Świetna akcja!
    Ciągle myślę nad pomysłem dotyczącym zdjęcia... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba ;).
      Jakie "myślę"!? Nie ma żadnego "myślę" tylko "już za chwilę wysyłam swoje zgłoszenie" :P. Serdecznie zapraszam do udziału :)!

      Usuń
  2. Jestem za!
    Ja chyba w konkursie spasuję ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieciaki muszą czytać książki :P!
      Oooo nie, ta zniewaga krwi wymaga :D!

      Usuń
  3. Słyszałam o tej akcji i również wspomnę o nim na blogu za jakiś czas - jak się zbiorę w sobie haha. Ubiegłeś mnie cholerko jedna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, kto pierwszy ten... głupszy i mniej inteligentniejszy... czyli jednak publikacja tego posta była mi przeznaczona ;p.

      Usuń
  4. Tak, dzisiejsze dzieciaki już od krok nie odchodzą od komórek, internetu, konsol... Takie akcje są potrzebne, bardzo potrzebne. Rodziców też trzeba uświadamiać, by nie psuli własnych pociech :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko, żeby rodzice chcieli być uświadomieni. Na książkę trzeba mieć dla dziecka czas, a konsolę wystarczy włączyć i robisz swoje, a dziecko działa na pełnej swawolce ;p.

      Usuń
  5. A tak, słyszałam o niej. Mają dodawać książki do zestawów Happy Meal w McDonaldzie. Moim zdaniem znakomita akcja.. może sama nawet kiedyś kiedy zgłodnieję i zainwestuję. x3 Mmm w konkursie wzięłabym udział gdyby wystarczyłoby zdjęcie samej książki.. bo ja strasznie niefotogeniczna jestem (na ustawianych zdjęciach wychodzę gorzej niż z zaskoczenia, przypadek? No, nie sądzę) xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, ej dobry pomysł ;p. Tylko szkoda, że Happy Meale kosztują nieco ponad dychę... i mają w sobie obrzydliwe pryskane jabłka ;p.

      Oj taaam ;p. A myślisz, że osoba, z którą aktualnie konwersujesz jest w jakikolwiek sposób fotogeniczna ;D!? Dobrze myślisz, poprawna odpowiedź to: NIE ;D. Ale jakoś nie przejmuję się tym i działam dalej ;p.
      Jednak to nie musisz być dokładnie cała przedstawiona jak na zdjęciach do paszportu - lewy profil, prawy profil, proszę podnieść grzywkę, proszę zdjąć okulary... Przykładowo możesz przykryć książką kawałek twarzy, jeśli naprawdę jesteś aż tak niefotogeniczna, w co uwierz mi, nie wierzę :D.
      Aczkolwiek ja nie namawiam... publicznie... spodziewaj się SPAMU w przeciągu kilku dni ;p. Nie no żartuję... chociaż ;D.

      Usuń
    2. Dlatego ja zawsze się składam na happy meala. xD Zresztą i tak teraz bym nie zjadła wszystkiego, niestety - i'm vegetarian. :)
      No nie wiem, przynajmniej jakoś naturalnie Ci to wychodzi, a mnie obiektyw peszy. :)
      Nie wierzysz? Ojej, ale z Ciebie czaruś! :D A tak na serio, może jak mutant nie wyglądam, ale po prostu odkąd skończyłam 8 lat robienie zdjęć mojej szanownej osoby mnie trochę drażni. xD
      Spamu? Nie widziałam jak na razie żadnego spamu u siebie, tylko komentarz pod postem z filmem Carrie. ^^

      Usuń
    3. Ale zawsze pozostaje zabawka... dobre i tyle :P.

      HAHAHAHAHA, Czaruś :D? Jak ssssssłodko ;3! No ale już dobrze, nie namawiam (po raz kolejny ;p).

      A akcja "SPAM ponad wszystko" zakończyła się klapą, bo w pewnym momencie odkryłem, że to jest zue ;D. Wiem, dziwne, ale coś chyba mi powoli przechodzi... ;p

      Usuń

Dziękuję serdecznie za pozostawione tutaj komentarze :)

"Pamiętaj, że wulgaryzmy odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego"
- Stephen King "Pod kopułą"

Copyright © Melon dotcom Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com