31 października 2013

"Gra o tron" - George R.R. Martin - v-recenzja

Witam :)!

Moi Mili, niezmiernie przyjemnie jest mi ogłosić, iż niespodzianka, która od dawien dawna była już przeze mnie zapowiadana, nareszcie odwiedziła mój melonowy blog. Co więcej nawet mogliście oglądnąć zapowiedź owej niespodzianki :).

Wiem, czekaliście długo i niektórzy może niecierpliwie, jednak mam nadzieję, że podniesie to Was na duchu jak powiem, że ja jeszcze bardziej od Was nie mogłem się doczekać, aż w końcu usadowię swój szanowny tyłek przed komputerem i dokończę montowanie... Pracy nie było mało, więc trochę czasu mi to zajęło (czasu na uczenie się na sprawdzian z matmy... heh), aczkolwiek nie ma co płakać, gdyż oto ukazuję przed Wami moją Pierwszą Melonową Video-recenzję :D!

Tak, niespodzianka była do tej pory ukrywana... Jest to "recenzja" "Gry o tron" George'a R.R. Martina :P!


* Wszelkie pretensje, że wyobrażaliście sobie mnie oraz mój głos inaczej, proszę wysłać na adres mailowy:

Melonmyślałem/łam,żejesteśfajniejszy,awyszłojakzwykleuCiebie,
więcpożegnajsięzmojąsympatiądoTwojejosoby,
chłopcze <małpa> dżimejl <kropka> kom
:)

POZDRAWIAM :)!

P.S.: Jeżeli wszystko dobrze pójdzie to jeszcze dzisiaj... albo jutro ("dzisiaj" po północy)... wrzucę do sieci kolejny filmik, lecz tym razem będzie to KONKURS :D!

48 komentarzy:

  1. You made my day! :D Twoje miny mnie rozbroiły po prostu, a książkę po Twojej recenzji na pewno przeczytam (czyt. zarąbię chrzestnemu) ^^ Ogólnie fajnie się Ciebie słucha :) Nagrywaj dalej! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. If I made your day... uhuhu, You should't be still alive :D. Freaks are always destroy someone's days ;).
      Jejku, dziękuję :*! Jesteś pierwszą osobą, która lubi słuchać co ja mówię... Z którymś z nas jest więc coś nie tak :P.

      Usuń
    2. So I'm a freak like You, that's the only explanation :P
      A proszę bardzo! :* Naprawdę? Z którymś z nas jest coś nie tak? Całkiem możliwe :P

      Usuń
    3. Hahaha, nie ma to jak rozmowa dwóch Polaków po angielsku :P.
      Przypuszczam, że to ja, ale wiesz - mogę się mylić :D.

      Usuń
    4. Oj tam, kiedyś trzeba język szlifować :P
      Ciężko stwierdzić :D Ja pewnie też nie jestem do końca normalna, no ale kto niby jest? :P

      Usuń
    5. Wszyscy poważni, którzy spoglądają na nas z góry (czemu napisałem "na nas" :P!?), i którym wydaje się, że żarty są zbędne... czyt.: totalni idioci społeczni (to jednak chyba my jesteśmy ci normalni, juhuu ;D).

      Usuń
    6. Nie wiem czemu, ale masz rację :D Okey, ogólny wniosek jest taki, że my jesteśmy normalni, a inni... a to już ich problem :P

      Usuń
  2. Kurcze, a u mnie taki rarytas leżakuje na półce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Ty śmiesz jeszcze się z tym obnosić :P!? Migusiem proszę się zabierać za Martina :)!

      Usuń
  3. Zbyt szybko czasami gadasz i niewyraźnie - work on that.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Czasami"!? Ja co chwilę pierdzielę za szybko i się plączę :P! Jednak spróbuję popracować, dzięki :)!

      Usuń
  4. Zaszalałeś. ;) Nie wiem czemu, ale jak Ciebie słuchałam miałam (cały czas) uśmiech na ustach, a recenzja przecież taka poważna... ;) Ogólnie ciekawe wstawki, takie niespodziewane zmiany miejsc(ładny zielony kolor ścian :D). Ogólnie to twórz, filmuj i udostępniaj. ;) A książkę właściwie to i tak miałam w planach, więc, i tak sięgnę, i tak. W sumie zrobiłabym to nawet, gdybyś ją nawet zmieszał z błotem.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale szaleństwo normalnie :P!
      Naprawdę, jejku nawet nie wiesz jak fajnie to słyszeć, że ktoś się uśmiecha do "wirtualnego Ciebie" :D. Dziękuję za miłe słowa :***!
      No ba... Ty musisz bez żadnego "ale po to sięgnąć" :P!

      Pozdr. :)!

      Usuń
  5. Melon, uwielbiam Twoje poczucie humoru! Chociaż muszę przyznać, że szczęka mi opadła jak zobaczyłam karaoke z Natalią Orerio. xD A ten tekst o Hodorze i taksówkach dla kalek mnie rozwalił.
    A tak krytycznym okiem: Dada ma rację. Chociaż ja musiałam sobie tylko cofnąć sam początek jak mówisz: jak się domyślam.. ;) Ale to taki szczegół, w każdym razie bardzo fajny filmik i czekam na więcej.
    By the way, Tyrion to też moja ulubiona postać. No i jeszcze Arya jest bardzo fajna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, dzięki wielkie :*!
      Ale to było karaoke!? Jak dla mnie nieudolne powtarzanie usłyszanej przed chwilą piosenki :D
      Krytyczne oko nie jest takie całkiem krytyczne, bo to sama prawda :P. Zapierdzielam z gadaniem, że nawet sam się mieszam i muszę sobie potem powoli uzmysławiać co powiedziałem ;p.
      Jeszcze raz dziękuję :)!

      Arya nie była zła, lecz... Tyrion był taki pyskaty, więc odnalazłem w nim swoją bratnią duszę :D.

      Usuń
    2. A proszę Cię bardzo. ;*
      Tak, karaoke! No dobrze, może nie, ale nie znalazłam lepszego określenia. .__.
      Słowa wyprzedzają myśli? :>

      A Arya nie była pyskata? xD Między innymi dlatego ich tak bardzo polubiłam, no i oprócz tego, że Tyrion ma gadane, to jest chyba najinteligentniejszą postacią książkową z jaką się spotkałam. :)

      Usuń
    3. "Słowa wyprzedzają myśli", hahaha skądś to znam :P.

      Nie no była, ale była jeszcze dosyć miłą dziewczynką, a ten trollował wszystkich jak leci :D.

      Usuń
  6. Mój chłopak wciągnął się ogromnie w słuchowisko, ja wysłuchałam chyba z 2 rozdziały i przerwałam, bo wolę sięgnąć po książkę :) Początek "Gry o Tron" jest super i mam nadzieję, że im dalej, tym lepiej :) Boję się tylko, że będę się wkurzać skoro tylu głównych bohaterów ginie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i dobrze zrobiłaś, bo audiobooki są dla leniwych :P. To nie to co książki ;).
      Dalej jest lepiej, a w kolejnych częściach podobnież jeszcze lepiej :D.
      Da się przywyknąć i znieczulić na śmierć innych :D.

      Usuń
  7. Po takiej recenzji nie sposób nie sięgnąć :D
    Poproszę więcej v-recenzji, bo normalnie poprawiasz humor :D

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja tylko o video, jeśli pozwolisz, bo recenzja super ;)

    jeśli moge miec uwagę, machanie książką przed naszymi oczami bardzo rozprasza, ale rozumiem Cię doskonale. Mój Małż zwrócił mi na to uwagę, że gdy występowalam przed kamerą, bardzo miętosiłam to, co trzymam w ręce. Taki bezwiedny odruch ;) Raz był to owad, raz szczur, czy wąż, więc po moich prelekcjach obiekt był wykończony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwalam, pozwalam :). U mnie pełna swawolka ;P.

      Hahaha, nie ma to jak niezamierzone maltretowanie zwierząt :DD.
      Ale wiem co masz na myśli, jednak ja nie potrafię usiedzieć gdziekolwiek bez machania rękami czy bujaniem się na boki (ADHD, czy czort wie co :P!?). I zawsze jak coś próbuję przekazać to ręce same się wprawiają w ruch (inny przykład? konkursowe video :D), więc...
      A poza tym (przynajmniej według mnie) filmik z czymś co się rusza jest ciekawszy niż taki, gdzie bym siedział przez 10 minut i poruszał tylko ustami :P. Sam bym usnął przy nagraniach ;).

      Usuń
  9. Więcej tych V-recenzji! Książkę czytałem już dawno, teraz jestem w trakcie czytania już czwartej części sagi. Cieszę się, że tobie też się spodobało.
    Pozdrawiam Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, robi się :P.
      O jejku, to ja jednak dopiero jestem w lesie w tej serii w porównaniu do Cb ;).

      Również pozdrawiam :)!

      Usuń
  10. Ja też proszę o więcej :)
    A właściwie to nie chcę innych recenzji tylko takie :)
    Jakim programem robisz te cię/cięc/cięcia? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się niezmiernie, że nie zrównałaś mnie z błotem :*!
      Lecz zapomniałaś o cudzysłowie mówiąc o moich "recenzjach", ale ok :D.

      To jest najprawdopodobniej Power Director 6 ;).

      Usuń
    2. Wrócilam tu posłuchać raz jeszcze, bo skończyłam Grę o Tron niedawno ;) Nie no teraz kumam wszystko i bardzo mi się podoba. Ładnie to wszystko ogarnąłeś, cały ten rozmach :)

      Usuń
    3. Wiem, wiem, widziałem, czytałem u Ciebie ;).
      Hahahahahaha, proszę Cię jesteś niezmiernie miła, ale nie... ja tego w ogóle nie ogarnąłem w tym filmiku ;P. Jednak dziękuję :D!

      Usuń
  11. Jaka żywiołowa wypowiedź! Cały czas się ruszasz i montaż też jest dynamiczny, ciekawie to wyszło. :) Martina czytałam, serial oglądałam (niestety, moja ulubiona bohaterka nie została w nim dobrze przedstawiona, a że jest moją ulubienicą, to narzekam na ten fakt, ile wlezie). Pierwszy tom mi się podobał, ale czwarty to jest dopiero coś! Uwielbiam rozdziały z perspektywy Cersei. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Cały czas się ruszasz i montaż też jest dynamiczny"... nie to wcale nie zabrzmiało jakbym miał ADHD, czy coś w tym guście, hahaha :P.

      Jejku, jejku wszyscy tak zachwalają te kolejne części, że aż dziw, że się jeszcze za nie nie zabrałem :D.

      Dzięki za miłe słowa :*!

      Usuń
  12. Nagrywaj więcej :D Świetnie się Ciebie słucha. :)

    A tak do "Carrie" - tak jak poprzednie (chyba), nową wersję przełożyła Danuta Górska, także różnią się od siebie chyba tylko okładkami :P

    Pozdrawiam! :))
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę!? Dziękuję :*!

      Aha, ok wielkie dzięki :). Jednak jeśli różnica tkwi w samej okładce to chyba wolę tę starszą-nowszą wersję (http://www.publio.pl/files/product/big/7e/0a/79/48225-carrie-stephen-king-1.jpg) ;p.

      Pozdrawiam :*!

      Usuń
  13. Bieżę z komentarzem Melonie!
    Doprawdy nie rozumiem, dlaczego nie polubiłeś Hodora... Przecież to taka barwna i dynamiczna postać... :D ;P
    I ja była pod monstrualnym wręcz wrażeniem, co do kreacji świata i bohaterów przez Martina - nie myślałam, że ktoś może stworzyć TAK dopracowany, rozległy, szczegółowy, realistyczny, bogaty świat fantasy. Naprawdę ma chłop talent i wyobraźnię. :) Polecam Ci "Starcie królów" gorąco - dzieje się w nim, oj dzieje i jest nawet lepsze od "Gry o tron" . :)
    P.S. A co do video...Fajnie się Ciebie słucha Melonie - muszę to przyznać. :D I w ogóle to zrobiłeś mi dzień "twoim" odśpiewaniem pioseneczki z tej telenoweli - bezcenne. :P :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, nie zdziwiłbym się gdyby na koniec serii Martin zagrał wszystkim czytelnikom na nosie i obsadził Hodora na Żelaznym Tronie :P.

      No właśnie już dużo osób poleca kolejne części i kurczę muszę się w końcu po to zabrać :D.
      Dzięki piękne za miłe słowa Nada :*!

      Usuń
  14. Uwielbiam Twoje pisane recenzje, a v-recenzje to już w ogóle chyba będą moimi ulubionymi! Więcej, więcej!

    Co do samej "Gry o tron" to wstyd się przyznać, ale zaczęłam od serialu :<
    Książka jednak stoi na półce i czeka grzecznie, mam nadzieję, że mnie również zachwyci, tak samo jak Ciebie :D

    Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, dzięki przeserdeczne :*!

      Tak, to ogromny wstyd :D! A w ramach pokuty musisz przeczytać całą dotychczas wydaną serię w ciągu tygodnia... nie no dobra, nie będę taki niemiły... bo będę wredny i daję Ci dzień czasu :P!

      Również ślę gorące pozdrowienia :)!

      Usuń
  15. aaaaaaaaaaaaaaaaa melon ja pierdole (o nie Ola ładnie mówi) to jest genialne! Morda mi się cieszy od ucha do ucha, Ty jesteś dobry wariat :p Bardzo podobała mi się ta recenzja i myślę, że powinieneś nagrywać dalej! Jedyną rzeczą, do której mogę się przyczepić to wymowa, trochę za szybko mówisz i czasami źle Cię słychać niemniej przyjemnie się Cię słucha :)

    Ja się cały czas przymierzam ale jakoś się zabrać nie mogę, muszę zainwestować w statyw (a hajsu brak) i też szukam programu do montowania Windows Movie Maker nie jest super wydajnym programem, a w dodatku wyłącza się gdy próbuję skleić głupie PDE! (dlatego kręcę już ciurkiem :P

    Dobra koniec tego dobrego nie możesz się rozpływać nad sobą więc muszę przestać Ci słodzić Pajacu, uff od razu mi lepiej :D

    Serdecznie Cię pozdrawiam
    Ola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahahaha, rozumiem Twój entuzjazm :D. Ja mam tak często, że jak się cieszę to wszystko z głowy przelewa mi się na klawiaturę i leci ;p. Ty zachowałaś pewien spokój, bo przystopowałaś na samym "a", a ja lecę po całym alfabecie "hwebgfuihdeirnfowqdj!!!" ;P.
      DZIĘKUJĘ CI Z CAŁEGO SERCA :* ;3!

      A co do wymowy to niestety wiem, bo moje myśli przeganiają słowa i mówię zbyt szybko, jednocześnie plącząc się, a potem dopiero przyswajam co powiedziałem... czasami nawet nie nadążam przyswajać :P.

      Haha, znam ból WMM ;p. Te ciągłe ścinki komputera i przeskakiwanie sterowników ;D. Tylko, że ja nawet nie mogłem zapisać swojej pracy i dlatego poniekąd moje chęci v-recenzyjne i ogólnie widełkowe na początku legły w gruzach. Aczkolwiek zmieniłem program i jak na razie działa :D! Tylko teraz muszę porozglądać się za dobrą kamerką i mikrofonem ;p.

      Za późno... już się roztopiłem... ;P. Dzięki jeszcze raz :*!
      Pozdrawiam :)!

      Usuń
  16. Świetny filmik-recenzja :D Co do głosu, myślałam, że będzie delikatniejszy :D Miłe zaskoczenie! I w ogóle humor... super :) Muszę wreszcie zacząć książkę czytać, może wtedy będę kojarzyła imiona postaci :D

    P.S. Dwa sezony :D
    P.S.2. Dżordż AR AR Martin!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, na szczęście aż za delikatny nie jest ;p. Dziękuję ;)!

      P.S.: W sumie dobrze wiedzieć ;p.

      Usuń
  17. Nienawidzę v-recenzji, niestety. I nigdy ich nie polubię. Moim zdaniem trudno Ciebie zrozumieć, mówisz bardzo niewyraźnie, niemal bełkoczesz, a mówiąc tak szybko, to wychodzi z tego tagedia. Popracuj nad dykcją. Mam nadzieję, ze nie zrezygnujesz z normalnych, opisowych recenzji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy musi je lubić ;p.
      No właśnie w kolejnych filmikach staram się ten problem naprawiać, bo sam siebie czasem nie mogę zrozumieć, a dołóżmy do tego cichy dźwięk to już w ogóle :P.
      Nie, no coś Ty, nie mam tyle czasu, żeby stale nagrywać filmiki ;).

      Usuń
  18. Fajne recenzja. Jeśli będzie więcej v-recenzji, będę tutaj zaglądał częściej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie postaram się dodawać ich więcej ;P.

      Usuń
  19. Właśnie zabieram się za Starcie Królów :) Świetna recenzja ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie czytałem, ale już na pewno polecam ;P.
      Wątpię, żeby była świetna i wątpię, żeby w ogóle była recenzją, ale dzięki :D!

      Usuń

Dziękuję serdecznie za pozostawione tutaj komentarze :)

"Pamiętaj, że wulgaryzmy odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego"
- Stephen King "Pod kopułą"

Copyright © Melon dotcom Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com