09 października 2013

"Carrie" - coming soon











Ten post nie jest zwyczajnym postem...

Ten post nie jest dla zwyczajnych ludzi...

Ten post jest dla tych wszystkich dziwaków, którzy jeszcze nie wiedzą, że już wkrótce, bo 18 października, będzie miała miejsce premiera wznowionej ekranizacji pierwszej wydanej powieści króla horroru - Stephena King'a, zatytułowanej "Carrie"...

Ten post wyraża emocje mojej niecierpliwości na premierę ów filmu...

Ten post will know her name...

You will know her name...

CARRIE



A Wy!? Czy też nie możecie się doczekać odnowionej "Carrie" ;)?

POZDRAWIAM!

55 komentarzy:

  1. Zapowiada się super, jestem zainteresowana i to bardzo, ale... najpierw książka! Bo niestety nie czytałam jeszcze "Carrie" :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstydź się! Zasługujesz na publiczne upokorzenie wśród fanów Kinga :D!

      Usuń
    2. Dura lex, sed lex :P!
      Jednak WOS mi się na coś przydał :D.

      Usuń
  2. ja najpierw chcę przeczytać książkę, bo jeszcze się do niej nie zabrałam;P więc proszę o wybaczenie i najniższy wymiar kary....;P postaram się to nadrobić jak najszybciej, ale na pocieszenie mogę powiedzieć, że udziela mi się zniecierpliwienie;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najniższy mówisz?! Hmmm... Karne przeczytanie 10 pozycji Kinga w 2 dni chyba wystarczy ;P.
      Ale książkę polecam serdecznie :)!

      Usuń
  3. Oczywiście, że czekam. Już nie mogę się doczekać na zjechanie młodziutkiej aktorki odtwarzającą role główną. ;) Oczywiście żartuję. :) Zobaczymy jak sobie poradzi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, ją już dawno zjechali ;p. Teraz aż strach zabierać się za jakieś wznowienia, bo od razu zrównają cię z ziemią :P.

      Usuń
  4. Mnie się bardzo podobała ta pierwsza wersja. Boję się czy czasami teraz jej nie zepsują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie teraz nikt nie będzie postrzegał tego filmu jako ekranizację samej "Carrie", ale jako wznowienie starej ekranizacji "Carrie" :D. Więc główną aktorkę powita ostra krytyka już na starcie :p.

      Usuń
  5. Na pewno kiedyś oglądnę tę nową "Carrie" (i tę starszą może też), ale wpierw muszę zapoznać się z jej książkową wersją. :)
    P.S. A tak w ogóle to co sądzisz Melonie o tej książce pana Kinga? Pytam, bo wiem, że jesteś w tej dziedzinie znawcą. ;)
    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze nie czytałaś?!!! Brak słów po prostu :D!

      P.S.: Jest zajebista :D! I jeszcze ta forma wycinków prasowych dopełnia świetnej całości ;).
      Oh stop it, You :P!

      Również pozdrawiam :*!

      Usuń
  6. No jasne! Pod warunkiem, że obejrzysz ten film ze mną bo coś czuję, że sama będę się baaardzo bała :P

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja przyjeżdżam do Ciebie, czy Ty do mnie :P?
      Swoją drogą też mam takiego małego straszka ;).

      Pozdr. :*!

      Usuń
  7. Ha ja coś czuję, że nie będzie aż takie straszne :D
    Nie wiem czemu ale ostatnio jakoś tak nie ruszają mnie przerażające masakry, rozlew krwi i takie tam :D Coś się ze mną stało, czy co ? :D
    Jakby nie paczeć, to z chęcią pójdę z Tobą na film ! Myślę, że będzie fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No może nie, ale wiesz te emocje, że to ekranizacja twojego ulubionego autora książek, więc... ta ekscytejszyn ;).

      Sugeruję 2 powody...
      Porwali Cię kosmici/ Porwali Cię kosmici :D.
      Spoczko, cieszę się, że nie będę się sam srał z emocji ;p!

      Usuń
  8. Z pewnością pójdę do kina *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. No cóż, zapowiada się ciekawie, a jak będzie. Zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby nie tak źle :D. Bo wtedy zmieszają tę aktorkę z błotem :p.

      Usuń
  10. Najpierw muszę przeczytać książkę, inaczej nie obejrzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dziwię się, że jeszcze jej nie czytałaś :P!

      Usuń
  11. Fil zapowiada się na prawdę świetnie, ale nie czytałam książki, więc nie mogę być w tej sytuacji obiektywna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bądź subiektywna i oceń sam film jako film, a nie ekranizację :D. No chyba że spróbujesz się wziąć za Karusię :).

      Usuń
  12. oh yeah! :D czekam z niecierpliwością na ten film Melonie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten krótki trailer, co go tak namiętnie puszczają w telewizji, wygląda całkiem obiecująco. A jeszcze kilka miesięcy temu twierdziłem, że ta ekranizacja będzie do czterech liter ;) Obym się zaskoczył. Pozytywnie rzecz jasna :) Przejdę się do kina, tylko muszę znaleźć kogoś, kto zechce się ze mną wybrać. W środy są dwa bilety w cenie jednego. Taki ze mnie skąpiec ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie na Polsacie 2 ten trailer leci co 10 minut po dwa razy ;D. Ale jest świetny, więc się nie znudzi :D.

      Hahaha ;p. Poszedłbym z Tobą, ale problem tkwi w tym, że u mnie jest kino, a mnie nie chcę się ruszyć tyłka, żeby gdzieś jechać dalej :D. Także będę z Tobą mentalnie na ten darmowy bilet ;p.

      Usuń
    2. Cóż, szkoda, ale dobra i ta mentalna obecność :D
      Ja wybieram się do kina już jutro, seans punktualnie o godzinie 13:10 - ale podjarka, chłopie! :-D
      Mam nadzieję, że chociaż trochę mi się spodoba ;-)

      Usuń
    3. Nie ma to jak moje odpisywanie z opóźnieniem :p.
      Ale, wiesz, że ja też byłem!? I w sumie nie była taka zła ;). Początek nudny, ale końcówka ciekawa :D.

      Usuń
  14. Właśnie z tegoż powodu postanowiłem wreszcie zapoznać się z pierwszą powieścią Kinga. Dobrze, że ten film nakręcili, bo tak to bym ciągle żył bez jego znajomości... :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz Ty co!? To trzeba film kręcić, żeby taka jedna osoba dopiero się zapoznała z pierwszą, bestsellerową powieścią Kinga :P. Wstyd Polaris, wstyd :D.

      Usuń
  15. Mój poziom wiedzy o nowościach kinowych jest zatrważający (ostatnio rzadko chodzę i nie śledzę repertuaru). Dzięki Tobie wiem, że muszę w tym miesiącu wybrać się do kina :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ale żeby nawet o takim filmie nie wiedzieć!? A w zasadzie powinienem powiedzieć: "ale żeby nawet o jakiejś tam ekranizacji zjawiskowo-fantastyczno-superanckiej powieści Mistrza nie wiedzieć :D!?". Film, filmem, ale że na podstawie książki Kinga ważne :P!

      Usuń
    2. Wiem, wstyd. Ale już nadrobiłam te zaległości. Nawet poszłam do kina i niestety trochę się zawiodłam. Z tego powodu popełniłam recenzję :P Jednak książka bardziej mi się podobała, choć nie tak bardzo jak "Misery" czy "Dolores Claiborne".

      Usuń
    3. Ułała, jakie śprytne odnośniki ;p.
      Ale co prawda to prawda... tych dwóch książek nic nie pobije ;D. Ostatnio nawet posłużyłem się przykładem "Dolores Claiborne" w wypracowaniu z polskiego, a najprawdopodobniej trzeba było odnieść się do lektury... BREAK THE FU*KING RULES :D!

      Usuń
    4. Jak już posiadłam tę wiedzę tajemną o odnośnikach, to sporadycznie ją wykorzystuję :P I nauczyciel(ka) zaliczył(a) to wypracowanie? ;)

      Usuń
    5. Hahaha, dobra wiedza tajemna nie jest zła :P.

      No ;3! Nawet dostałem czwórkę (chyba po raz pierwszy dostałem tak wysoką ocenę z wypr. w liceum :D)... Oj ten King to jednak szczęście przynosi ;).

      Usuń
  16. Już niebawem, premiera tuż tuż :) Sporo ostatnio pojawiło się filmów, które bym zobaczył w kinie. Na przykład Grawitacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo na Grawitację też z chęcią bym poszedł... Widziałem w kinie reklamę i moje oczy chciały mi wypaść z oczodołów z zachwytu ;).

      Usuń
  17. Totalnie słaba sprawa, cała fabuła została streszczona w zwiastunie -_-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale trailery zazwyczaj charakteryzują się streszczeniem filmu ;). No chyba że obejrzy się te krótsze ;P.

      Usuń
  18. Ja też czekam na "Carrie"! Ciekawe, czy film będzie lepszy/gorszy od tego z 1976 roku. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już oglądnąłem tą nową Carrie, a jeszcze nie zabrałem się za tą starą... Fuck Logic :P!

      Usuń
  19. Trailer jest genialny! Na film czekam z niecierpliwością:) Zobaczymy jak wyszedł, bo zwiastun zwiastunem, a z całością różnie może być.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A film był jeszcze lepszy :P! To znaczy te sceny napięcia, bo reszta podchodziła pod przeciętność :D.

      Usuń
  20. Owszem, nie mogłam się doczekać. Nawet dzień po premierze poszłam! I powiem tak. Na pewno ta wersja jest zdecydowanie ciekawsza niż ta starsza. O wiele ciekawsza, choć poprzednia ma ciekawsze zakończenie. Ale sama fabuła, choć jest dość ciekawa, źle sklasyfikowana. Horrorem bym tego nie nazwała. Ja się troszkę rozczarowałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I za bardzo nadużyłam słowa "ciekawy" w różnych odmianach... Nieważne.

      Usuń
    2. Hahaha, nic nie szkodzi :P. Przynajmniej nie użyłaś trudniejszych do zrozumienia dla mnie słów, a "ciekawy" jeszcze ogarniam :D.

      Ale muszę sobie niedługo włączyć tą starą, bo sam jestem jej ciekaw... no dobra, jestem nią zainteresowany... jednak znam inne słowa :p.

      Usuń

Dziękuję serdecznie za pozostawione tutaj komentarze :)

"Pamiętaj, że wulgaryzmy odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego"
- Stephen King "Pod kopułą"

Copyright © Melon dotcom Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com