01 września 2013

Zapowiedź melonowych v-recenzji

Witam!

Dzisiaj dość nietypowo, bo "zapowiadająco" :D.

Pamiętacie może niespodziankę, o której wspominałem już od baaaaardzo długiego czasu... która planowana była nawet przed pamiętną nocą halloweenową 2012, gdy to po raz pierwszy Melon opublikował swojego posta na bloggerze ;).

Jeśli pamiętacie to ta chwila na niespodziankę właśnie nadeszła, wraz z poniższym filmikiem...
A jeśli mam być dokładny to ten filmik praktycznie jest zapowiedzią ów niespodzianki ;P.
(wiem, beznadziejna, ale chyba tego też się nie spodziewaliście ;D)

Tak, więc bez zbędnego pieprzenia, zapraszam serdecznie do oglądania :)!

Jednak uprzedzam: BŁAGAM WAS, WŁĄCZCIE NAJWYŻSZĄ JAKOŚĆ :P!
(to będzie chyba 480p, czy ileś tam)



Dobra, to ja już lecę szykować się na
(ku*wa) jutrzejsze (ku*wa) rozpoczęcie (ku*wa) roku (ku*wa) szkolnego, ku*wa!

POZDRAWIAM!


P.S.: Za wszelkie zidiocenie, po obejrzanym filmiku, autor nie odpowiada... najwyżej będziemy dzielić pokój w wariatkowie ;).
P.S.3: Zapraszam również do klikania w ikonki w prawej, górnej części bloga, gdzie znaleźć mnie również możecie na twitterze, czy asku :D! Bosz... założyłem aska jak jakaś panienka... JEEEJ ;3!
P.S.2: Tak, na blogu nadal trwa remont :)...

64 komentarze:

  1. Proszę, proszę zabłyśnie nam nowa (mrugająca) gwiazdeczka :)))

    Bezbolesnego rozpoczęcia jutro! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, ja już dawno zgasłem :P.

      Dzięki, w sumie bólu nie było :D.

      Usuń
  2. Właśnie uszkodziłem sobie mózg.
    Wrócę później.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, przepraszam :D! Może mógłbym Ci to jakoś wynagrodzić :P?

      Usuń
    2. Wróciłem.
      Idealnym zaś wynagrodzeniem za uszczerbek na mym zdrowiu psychicznym będzie rychłe opublikowanie przez Ciebie zapowiadanej tutaj v-recenzji. ;)

      Usuń
    3. Oj coś ciężko będzie z tym RYCHŁYM opublikowaniem, więc Twoja rodzina i znajomi nieco się zmartwią, widząc odmienionego Francuza :D.

      Usuń
  3. Zapowiedź pełna suspensu - potęgowanie napięcia, moment grozy, zaskoczenie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo, ale super, będą videorecenzje. Życzę Ci, żebyś miał lepsze rozpoczęcie roku niż ja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym się tak nie cieszył, w szczególności przez to, że to będą v-recenzje w moim wykonaniu :D.
      Dziękuję, i nie mogę narzekać, bo złe nie było :).

      Usuń
  5. Ciekawie się zapowiada. A jaka będzie pierwsza videorecenzja? ;)
    Cieszę się, że czasy rozpoczęcia roku szkolnego mam już za sobą. Choć jutro wracam do domu i też mi się nie chce :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, ale może za wiele nie chcę zdradzać... po prostu będzie to recenzja jakiejś książki z poprzedniego stosiku :D.
      No a ja mam jeszcze tyle lat nauki przed sobą ;p.

      Usuń
  6. Widać, że energia Cię nie opuszcza, super! :D Co to za piosenka na początku? Spodobała mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, chyba tej energii mam aż nadto :P.
      Zarówno pierwsza jak i druga to kołysanka "Twinkle Twinkle", albo "Twinkle Lullaby", z tym, że ta pierwsza jest z gry Dead Space :D.

      Usuń
    2. Dzięki za informacje, wpadła mi w ucho :)

      Usuń
  7. Filmik świetny...nie wiem tylko czemu nie mogłam go na blogu obejrzeć, a musiałam się na YT przenieść...twitera sobie dodałam, a co do szkoły to współczuje...ja już nie pamiętam jak to jest chodzić do szkoły...ale uszy do góry...26 dni urlopu i wstawanie codziennie do pracy jest dla mnie gorsze niż szkoła;PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. licznik wysłany - jeśli miałyby być jakieś zmiany daj znać

      Usuń
    2. Dzięki wielkie za ocenę :*!
      W sumie też nie wiem, ale inni jakoś się nie skarżyli... może po prostu taka mała ścinka ;).

      Oj tam, oj tam :D. Szkoła też taka fajna nie jest :P.

      P.S.: Dzięki, jbc, poinformuję :).

      Usuń
  8. No to czekam na pierwszą videorecenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. To było tak dziwne, że aż fajne :D Recka zapowiada się ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha, w sumie dziwne miał być, więc... jest jakiś progress :D.
      Dzięki :)!

      Usuń
  10. Uwielbiam Cię... filmik jest świetny, oryginalny, ciekawy i z przymrużeniem oka. Czekam na v-recenzje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wierzę, ludzie zaczynają mnie lubić :D. Dziękuję :*!

      Usuń
  11. Fajny filmik. ;) Czekam na te videorecenzje!
    Co do szkoły - racja, to przykre, że jednak nadszedł wrzesień i czeka nas ta 10-miesięczna katorga..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D!
      Ach ta szkoła... pieprzona Minister Edukacji :P!

      Usuń
  12. Rany ale Ty masz słodki uśmiech! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *UWAGA, poziom głośności śmiechu w tym komentarzu jest niezwykle wysoki!!!*

      HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :D! Sorki, ale pierwszy raz otrzymałem taki śliczny komplement :***! W sumie nie ma tam nic z prawdy, bo ten ?uśmiech? nie jest słodki, jednak dziękuję przeogromnie :D!

      Usuń
  13. Nie mogę się doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. I don't know... Maybe one stupid Melon, who was... I don't care what he was, but yes... that was silly :D.

      Usuń
  15. Haha xDD Czyli nie będę sama w wariatkowie *-*
    Jaka będzie pierwsza recenzja?
    I w jakim programie montowałeś filmik? Windows live mouvie maker, czy jakoś tak? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, widzę, że już zgłaszają się współlokatorki wariatkowa :D.
      Aaaa to będzie słodka tajemnica :p.
      Nie, nie... WMM to gówno, jakich wiele :D. Ale ja montowałem w Power Director 6 :).

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. HAHAHAHA, z której strony niby ;D? Dziękuję :*!

      Usuń
  17. Wyrażenie, które padło z moich ust po obejrzeniu filmiku: what the f*ck?! Padłam po prostu. Będę wypatrywać videorecenzji :)
    A co do szkoły, to się nie przejmuj, też to przeżywam! Jeszcze dzisiaj usłyszałam od mojej wychowawczyni: no, to w połowie września zrobimy sobie teścik z zeszłego roku... I zabrali mi mojego ulubionego polonistę, to było strasznie wredne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi to wyrażenie ciągle kołatało się w głowie podczas nagrywania tej zapowiedzi :D.
      Hahaha, to ja trzymam kciuki, żeby teścik Ci się udał :). W sumie, je też pewnie będę miał zaraz jakiś test, ale... kij z tym :D.

      Usuń
  18. GENIALNA zapowiedź:) Już nie mogę się doczekać filmików. Co do szkoły, to "ciszę" się tak samo jak Ty;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehhh, miało być "Cieszę". No. :P

      Usuń
    2. Dziękuję :D :*!
      Czyli rozumiem, nasza radość jest nie do opisania :D.

      Usuń
  19. Widzę, że będzie wesoło... ;) Ach ta szkoła, nie wypowiem się nawet...

    Pozdrawiam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie Ty tą wesołość tutaj widzisz :D?

      Pozdrawiam :P!

      Usuń
  20. hahahahahhahahahahahahahahahahaha na początku się przeraziłam i pomyślała WTF - jaki świr, ale jak już zacząłeś tańczyć, to wiedziałam, że to nasz stary, dobry Melon. Filmik pierwsza klasa. Jejku nienawidzę video recenzji brrrr, ale z Tobą może być ciekawie:) hahaha zobaczymy co się z tego narodzi:P pozdrawiam, powodzenia z szkole!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HAHAHAHAHA, wiedziałem, że każdy weźmie mnie na początku za czubka :D! Chociaż... cały filmik wskazuje na to, że uciekłem z wariatkowa, ale kij z tym :P!
      Dziękuję wielce :*!
      Ale nie wiem czemu nie lubisz v-recenzji, przecież wystarczy je tylko puścić i leci, a zwykłe recenzje trzeba czyyytać i czyyyyyyytać i w ogóle nie da się usłyszeć prawdziwego głosu recenzenta :D.

      Usuń
  21. Hahaha, śmiechłam xd świetny zwiastun, czekam na pierwsze recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Meloński, Ty masz jednak dałna, weź idź się lecz czy cuś :p Dobra koniec obrażania Ciebie czekam na videorecenzje, ma być szybciutko tu i teraz ! Nie mogę się doczekać :D

    Serdecznie pozdrawiam
    Ola

    P.S Ja też się przymierzam do video... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeeej, dzięki :D! Mam dałna :P!
      Hahahaha, obrażanie mnie powinno tkwić w krwiobiegu ludzkości od wieków, ale dobra :D.

      Również pozdrawiam :*!

      P.S.: Jeeeeeeeeeeej :D!

      Usuń
    2. No i co z tymi filmami? Co Ty sobie wyobrażasz ile mam jeszcze czekać?! :p

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. Nie wiem, zależy czy wszedłeś na Redtube czy na coś innego... no chyba, że masz na myśli mój filmik, bo tu nie mam pewności :D?

      Usuń
  24. No proszę, teraz jeszcze YouTube'a chcesz opanować? :p Czekam na premierę pierwszej recenzji, jestem wielkim fanem tego typu video-materiałów o książkach. Sam ograniczam się póki co do gier (mam na swoim kanale kilka nędznych v-recenzji gier konsolowych), ale kto wie, może mnie natchniesz i też coś kiedyś nagram o jakiejś powieści :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, opanowuje najmniejszą i najgłupszą dzielnicę Youtube'a o nazwie "Wstęp wzbroniony! Teren totalnego zidiocenia! Melonowe wariatkowo!" :P.

      No właśnie nic od dawna nie nagrywałeś :D! Weź coś stwórz :P! Po taki zastój u Cb ;)!

      Usuń
  25. Brak mi słów Melonie, brak. Nie wiem co ja mam Ci tutaj napisać...Po TAKIEJ zapowiedzi chcę więcej! :D Kurczę Melonie,co raz bardziej Cię lofciam. ;P :* :D
    P.S. Czekam na tę Twoją videorecenzję, czekam i doczekać się nie mogę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brak Ci słów, czyli oszczędzasz swój aparat mowy na takie beznadziejne wideło :D. Ale dziękuję... weź, bo się zaczerwienię, ktoś nie dość, że mnie loffcia to jeszcze coraz bardziej :D.

      P.S.: Jeszcze montaż trwa ;p.

      Usuń

Dziękuję serdecznie za pozostawione tutaj komentarze :)

"Pamiętaj, że wulgaryzmy odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego"
- Stephen King "Pod kopułą"

Copyright © Melon dotcom Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com