29 sierpnia 2013

Zabawa okładkowa 2 #part1 - ZAKOŃCZONA



Do You remember (i na tym mój "inglisz" się kończy) zabawę okładkową z odkrywaniem książki "52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca" na moim blogu?
Jeśli Wasza odpowiedź brzmi "tak" to powiem, iż nadeszła pora na kolejną zabawę z odgadywaniem niedokończonych okładek :).
A jeżeli Wasza odpowiedź brzmi "nie" i nie macie zielonego pojęcia o co w tym wszystkim chodzi to... już spieszę wyjaśniać...

Przez całe dwa dni (dzisiaj i jutro) publikować będę kolejne odsłony "niedorobionych" okładek książki, której tytuł jest nieznany... i właśnie tutaj Wy (chętni) przejmujecie inicjatywę...
Inicjatywę, której dotyczy odpowiedź na poniższe pytanie...

"Jaki tytuł nosi książka, której niedokończoną okładkę przedstawiam!?"

Kliknij, żeby powiększyć
Mam dla Was całe dwie podpowiedzi:
*książka ukaże się nakładem wydawnictwa Fabryka Słów z Lublina*
*będzie miała swoją premierę już w październiku*

Poprzednim razem całą blogosferę opanowała pindowata cizia z panterkowymi pantoletami i szmatą w ręce, a teraz czas na... wysyp czarnych (?)kurzych(?) piór z jakimś miastem w tle (prawdopodobnie jest to Londyn... przepraszam, nie ma takiego miasta "Londyn". Jest Lądek, Lądek Zdrój, tak...
Pzdr. dla tych co wiedzą o czym mówię :D) i przeważającym kolorem niebieskim w górnej części okładki.

Jeszcze raz zapraszam wszystkich chętnych do zabawy :)!

POZDRAWIAM!

P.S.: Chyba nie muszę mówić, że ja o chętnych nie zapominam ;)?

26 komentarzy:

  1. Nie mam pojęcia, co to za okładka, ale będę strzelać :) Może to "Cynglarze" Magdaleny Kozak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli mogę coś jeszcze podpowiedzieć to to, że autor Eragona by chyba nie oceniał książki jakiegoś polskiego pisarza :). Jbc. jego cytat jest na okładce :D.

      Usuń
  2. Obstawiam "The Peculiar" Stefan Bachmann :>
    A "Londyn- miasto w Anglii" i tam ewentualnie w drodze wędkując depeszę można by wysłać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stefan Bachman - "Dziwni" ("The Peculiar")
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stefan Bachman - "Dziwni"
    Tak myślę...
    Pozdrawiam Michał :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszyscy piszą, że to "Dziwni" Stefana Bachmana, więc nie będę się wyłamywać. I zapraszam do siebie na zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze to kompletnie nie mam pojęcia, ostatnio to zgadłam jedynie dzięki głosom innych. ;) Ne wiem, czy to uczciwe, więc chyba jednak odpuszczę pisanie. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże, ale Ty masz problem :P. A kto Cię przyłapie, że podpatrzyłaś od innych :D? A swoją drogą nie wiadomo, czy to akurat ta książka, więc jest uczciwe :P.

      Pozdr. :)!

      Usuń
  7. Hahaha pierwszy wpis po remoncie ? :D
    Bardzo ładnie tu u Ciebie ;)
    Co do okładki oczywiście nie wiem, ale aż mi się miło zrobiło jak przeczytałam słowa Krzysia Paoliniego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie :P. Jeszcze remont trwa :D.
      Dziękuję :*!
      Ale tam nic miłego nie ma :D. A przynajmniej dla mnie ;).

      Usuń
    2. 'Niby nic, a tak to się zaczęło' :D Sorry coś mi odwala dziś. To po prostu jest Krzysio, więc zawsze będzie cieszył moje oko, nawet jeśli będzie to totalny chłam :D

      Usuń
    3. "Niby nic, zwyczajne papapa..." ;P. Spoko, chyba zaraziłem się od Ciebie :D.

      Usuń
  8. Stefan Bachmann- "The Peculiar"

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdaje się, że czytelnicy już wpadli na właściwy trop i są to "Dziwni" Bachmanna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś tam chyba dobrze przypuszczają :P.
      Dzięki za głos :)!

      Usuń
  10. The Peculiar autorstwa Stefana Bachmanna... ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za pozostawione tutaj komentarze :)

"Pamiętaj, że wulgaryzmy odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego"
- Stephen King "Pod kopułą"

Copyright © Melon dotcom Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com