30 sierpnia 2013

Melonowy Stos(ik) - 4

Witam ponownie :)!

Jako, że ostatnimi czasy książki lgną do mnie jak muchy do sera... tzn. jak muchy do kupy i jak myszy do sera to nie pozostało mi nic innego jak tylko opublikować kolejną zapchajdziurę na blogu, jaką jest Melonowy Stos(ik) :D. Nie będę już może przedłużał, dlatego przejdę do samego stosiku...


Zacznijmy od samego dołu tego pagórka...

*Być dyrektorem szkoły - Anna Lidia Brzywca*
Książka otrzymana do recenzji od wydawnictwa Novae Res. Moją recenzję można znaleźć tutaj.

*Zombie Survival - Max Brooks*
Jeżeli się nie mylę to jest to wznowienie, ale nic nie obiecuję :P. Do recenzji od Zysk i s-ka.

*Ambasadoria - China Miéville*
Jak wyżej otrzymałem tę książkę od wydawnictwa Zysk i s-ka. Tutaj znajduje się moja recenzja.

*Dotyk Julii - Tahereh Mafi*
Wygrana w konkursie. Nie ukrywam, że boję się zawodu na tej książce, przez główny wątek miłosny, jakim charakteryzuje się ta pozycja :P.

*Wypychacz zwierząt - Jarosław Grzędowicz*
Zbiór opowiadań spod znaku grozy, który kupiłem pierwszego dnia przedpremiery w Empiku tylko ze względu na okładkę :P.

*52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca - Jessica Brody*
Książkę tę wygrałem w konkursie wydawnictwa Fabryka Słów i musiałem na nią naprawdę dłuuugo czekać... a otrzymałem dopiero drugi egzemplarz, gdyż pierwszy zaginął w akcji... a wszystko przez naszą kochaną Pocztę Polską :P. Jest to książkowa wersja typowo hollywoodzkich komediowych produkcji :D.

*Kalejdoskop - Piotr Szymonowicz*
Od wydawnictwa Novae Res do recenzji. Moja recenzja znajduje się pod tym linkiem.

*Niebieska trawa - Ted Kowalski*
Jak wyżej od Novae Res.

*Garbuska - Leszek Sokołowski*
Jak wyżej od Novae Res... z tą różnicą, że już ją zacząłem czytać :).

Oczywiście do stosiku musiałbym dorzucić parę innych książek z poprzedniego stosiku, jednak nie chciałem ich ponownie ustawiać do zdjęcia... niektóre nawet trzeci raz :D. To by tylko utwierdzało mnie w przekonaniu, że ciężko jest mi się zabrać za tę pozycję... jbc. mówię o "Ręce mistrza" Kinga :p.

POZDRAWIAM!

P.S.: Już zaraz zabieram tyłek w troki i idę w odwiedziny do Waszych blogów :). Tylko ciekawe, kto mnie ugości herbatką i ciasteczkiem :D?

59 komentarzy:

  1. Bardzo fajna lista! i mocno zróżnicowana;) A propo nagród zapraszam do siebie bo dla stałych bywalców(zaliczasz się;P) mam małą niespodziankę jeśli mają na nią ochotę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, jest naprawdę zróżnicowana ;)!

      Usuń
  2. Kilka ciekawych książek widzę :) Ciekawa jestem przede wszystkim "Wypychacza zwierząt" i "Dotyku Julii". Odnośnie tej drugiej, nie mogę się zdecydować, czy czytać, czy nie czytać - może mnie zachęcisz bądź książkę odradzisz? Czekam na wszystkie recenzje :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam jeszcze nie wiem jakie będzie moje zadnia o tej pozycji, ale... sądzę, że nie będzie tak źle :P.

      Również pozdrawiam ;)!

      Usuń
  3. "Zombie Survival" też mam, ciekawe czy przełknę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już czytam i ta książka jest świetna :D!

      Usuń
  4. Ej, a ja wciąż czekam na reckę książki Mastertona :D Chyba nie chcesz mnie zawieść Melonie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty ;)! Ja o takich rzeczach nie zapominam ;D. Tylko, że jak widzisz na razie mam parę książek, które muszę przeczytać najpierw, więc... Graham jeszcze poczeka :P. Ale się doczeka na pewno :)!

      Usuń
  5. Z tych wszystkich pozycji czytałam tylko '52 powody...' i 'Dotyk Julii'. Ta pierwsza mi się podobała, druga już dużo mniej...
    Życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślałem, że będzie zupełnie odwrotnie :P. W końcu to Dotyk Julii zrzesza sobie coraz większe rzesze fanów :D.
      Dziękuję :*!

      Usuń
  6. Bardzo zróżnicowany stosik! Podkradłabym Grzędowicza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zombie survival to mój must have, zdecydowanie! Dotyk Julii też mam w swoich zbiorach, ale na razie jakoś nie mam ochoty tej książki czytać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie zacząłem już czytać ten survival i mogę Ci go polecić pełną melonową gębą :)! Jest świetny!
      Również pozdrawiam :)!

      Usuń
  8. Większość z chęcią bym przeczytała, co do "Kalejdoskopu" w swojej recenzji napisałeś: "Według mnie była zbyt ?ciężka? i trudna w odbiorze" Właśnie tak! Zgadzam się z tym. Być może to nie Twój gatunek, ale mój jak najbardziej. :) Każdy lubi, co innego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie nie mój gatunek... tzn. gatunek przeczytać mogę, ale żeby go przyswoić i zrozumieć to już będzie kłopot :P.

      Usuń
  9. Grzędwicza i w sumie to wszystkie mi oddaj! Zazdraszczam, cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przyjedziesz do Puław to dam :D! Jakoś nie chce mi się teraz iść na pocztę ;p.

      Usuń
  10. Grzędowicza - zeżarło mi "o" - tak to jest jak się pisze po ciemku:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, to tak trudno lampkę zapalić :P?

      Usuń
  11. Ale cudowności! Chętnie podebrałabym Ci te książeczki. Życzę miłej lektury i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chcesz je podebrać to (Jezu, jak się u mnie rozpadało :P) próbuj tak kiedy śpię :D.
      Dzięki, pozdrawiam :)!

      Usuń
  12. Świetny stosik:D "52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca" już od dawna mnie ciekawi, a "Dotyk Julii" bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)!
      Cieszę się, że "Dotyk Julii" całkiem nieźle się zapowiada :).

      Usuń
  13. Aaaa! Świetny ten Melonowy stosik! Ciekawa jestem jak ocenisz "Wypychacza zwierząt". Mi podobały się tylko poszczególne opowiadania, jednak całość oceniam średnio ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, ale żeby od razu krzyczeć :P? A swoją drogą to też jestem tego ciekaw :P.

      Usuń
  14. Po "Zombie Survival" przyjdę w nocy. Ciekawe czy się wtedy obronisz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj, że ja idę spać tak około trzeciej, czwartej w nocy, więc :D... A, nie! Zaraz przecież ja już nie mam wakacji... ku*wa. Czyli mogę się spodziewać, że Survivalu jutro już u mnie nie będzie :p.

      Usuń
  15. "Zombie Survival"!!! Czekam z niecierpliwością :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, ja też czekam aż w końcu zrecenzuję :)!

      Usuń
  16. Ciekawi mnie, czy zabierzesz się za "Dotyk Julii", czy nie zabierzesz. Ciekawa pozycja, ale że tak to ujmę, trochę dziewczęca. ;) "52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca" mnie interesuję, więc czekam na Twoje wrażenia. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecież, że się zabiorę :P! A co miałaby tak leżeć nieprzeczytana :D?

      Pozdr. :)!

      Usuń
  17. Wszystko mi się podoba kilka książek posiadam :) Życzę miłego czytania !

    Serdecznie pozdrawiam
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  18. "Wypychacz zwierząt" O.o Zazdroszę, sama bym go chciała do swojej biblioteczki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to wystarczy wyjąć parę banknocików z portfelika i wio do księgarni :D

      Usuń
  19. Melon i "Dotyk Julii"?! Tego się nie spodziewałam... xD Ciekawa jestem straszliwie i chorobliwie jak Ci się on spodoba - ja obstawiam, że nie trafi w Twoje gusta. :P "Wypychacza zwierząt" chętnie widziałabym w swoich łapkach - ta okładka jest zajebista, a poza tym Grzędowicz po "Panie Lodowego Ogrodu" nieźle kusi... :)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małe zdziwko, co :P?
      Ale przypuszczam, że nie będzie aż tak źle... tzn. pewnie będzie źle, ale nie aż tak :D.

      I właśnie dzięki okładce kupiłem tę książkę :D! Fuck Logic :P!
      Dziękuję :*!

      Usuń
  20. Kiedyś miałem okazję przeczytać "Wypychacza zwierząt" ale jakoś nie zdążyłem. Teraz nowe wydanie przypomniało mi o tej książce, może sobie ją kiedyś wypożyczę :)
    Też jestem ciekawy jak zrecenzujesz "Dotyk Julii", bo powiem szczerze, że trochę mnie ta książka intryguje, mimo, że jest niby dla dziewczyn ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma kiedyś, tylko teraz, zaraz :D!
      A gdzie jest napisane, że dla dziewczyn :P?

      Usuń
  21. ciekawi mnie ten Zombie Survival :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Żeby tak do mnie książki lgnęły... Ostatnio nic, tylko chodzę do biblioteki, nie stać mnie na zakupy, niestety.

    Może i ja powinnam się zainteresować "Zombie Survival" - wszystkie znaki na ekranach i półkach wskazują na to, że apokalipsa się zbliża, a ja wolałabym nie zginąć w pierwszym tygodniu jej trwania. ;)

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy rzucić im parę okruchów i TaśTaśTaśować :D.

      Jednak najpierw poleciłbym Ci lekturę "World War Z" :). Dopiero potem survival :P.

      Spoko luz, może wytrzymamy ten rok... znaczy kilka minut plagi :D.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  23. Oj, zazdroszczę Ci straaaasznie "Zombie survival" - właśnie czytam "World War Z" Brooksa i brakuje mi tylko przewodnika ;) Stos spory, Mateuszu, choć mnie szczerze mówiąc nic raczej nie ciekawi poza Brooksem... A Dotyk Julii sama mam i nawet nie czytam tego, heh, wygrałam w konkursie na Matrasie. Powodzenia ;) Buziaki i witaj!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak w ogóle to WOW, pięknie Twój blog teraz wygląda!!! Aż nie mogłam uwierzyć, jak tu weszłam. Super! Full profeszjonal, muszę rzec ;) Rozwijamy się, rozwijamyyyy!

      Usuń
    2. "World War Z" i "Zombie survival" są świetne :D. To drugie dopiero zacząłem czytać, ale już jest dobrze ;p.
      Witaj ponownie :*!

      P.S.: HAHAHAHAHA, weź przestań :P. Po pierwsze tu nigdy nie będzie profeszynal, a po drugie jeszcze trwa remont, więc... :D

      Usuń
  24. Wspaniałe nabytki, najbardziej zazdroszczę Ci książki Grzędowicza :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też wygrałam "52 powody...", ale coś czuję, że będzie to kolejny odmóżdżacz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tego nie czuję, ja to wiem :D. Ale czasem warto coś takiego przeczytać :P.

      Usuń
  26. Ooo.. kilka ciekawych książek widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie też szalenie podoba się okładka "Wypychacza zwierząt", ale na razie nie ruszam tego zbioru, poczekam na Twoją recenzję. Ciekawi mnie też Twoje zdanie na temat "Dotyku Julii", męskie spojrzenie na temat może być interesujące :-)
    Przyjemnej lektury życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze chyba troszkę będziesz musiała poczekać, bo planuję nagrać filmik, a na to u mnie czeka się wieczność :D.

      A ja głupi myślałem, że to jest taka typowa młodzieżówka, a teraz każdy mi mówi, że dla bab i w ogóle jakiś paranormal romance, no ale nic :D. Poczytamy, zrecenzujemy ;p.
      Dziękuję :*!

      Usuń
  28. W najbliższym czasie mam zamiar zabrać się za "Wypychacza zwierząt". Zazdroszczę książek, z chęcią ukradłabym także "Zombie survival" bo słyszałam, że bardzo fajne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Zombie..." niedawno skończyłem czytać i potwierdzam - świetne :D!

      Usuń
  29. Czad, moje gratulacje za książki od wydawnictw. Fajnie tak dostać coś za darmochę, no nie? :D Też tego próbowałem, ale tylko raz - nie lubię czytać będąc pod naporem czasu (bo wypada szybko dodać reckę etc.). Stos miodzio, jakby Ci kiedyś zginęło kilka książek, to znaczy, że byłem w Twoim domu :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale błagam... tylko nie mów, że są za darmochę, bo aż mnie w środku wzdryga :D. Te książki trzeba czytać przez kilka dni, potem je recenzować przez kilka godzin, więc te 30 zł to zdecydowanie za mało ;p. Czyli wychodzi, że do tej darmochy tak naprawdę dokładamy ;D.

      Spoko oko, mam zamki w domu... i nieważne, że są stare... :D

      Usuń

Dziękuję serdecznie za pozostawione tutaj komentarze :)

"Pamiętaj, że wulgaryzmy odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego"
- Stephen King "Pod kopułą"

Copyright © Melon dotcom Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com