02 lipca 2013

Melonowy Stos(ik) - 3

Hej!

No nareszcie! Nie było mnie tylko parę dni na blogu, a zaległości mam tyle, że można siąść nad wiadrem i do niego rzygnąć :). Jednak nie ma co się przejmować, w końcu są wakacje i jakoś spróbuję powrócić do rytmu blogsfery. Tak więc równowaga i harmonia nie zostanie zbytnio zachwiana ;D.

Ale co by nie było tematem dzisiejszego posta jest Melonowy Stos(ik), więc zapraszam Was serdecznie na krótką informację o moich najbliższych planach czytelniczych :).


Zacznijmy może od dołu...

"Gra o tron" - George R.R. Martin

TAK! Nareszcie kupiłem "Grę o tron" :D! Mimo, że wydałem na nią całe sześć dych to i tak się cieszę z zakupu. Już nie mogę się doczekać, aż ją w końcu zacznę czytać :3.

"Rudy. Prawo do życia" - Jack Ketchum

Książka wygrana u Ewy Książkówki w jej kuferkowym rozdaniu ^^. Jako, że Pan Ketchum urzekł mnie już parę razy swoimi opowiadaniami to liczę na mile spędzony czas z jego pełną powieścią :).

"Harry Potter i Komnata Tajemnic" - J.K. Rowling

Kontynuacja znakomitej serii, którą pokochał cały świat - "Harry Potter". Nic dodać nic ująć ;).

"Kobieta w czerni" - Susan Hill

"Kobietę w czerni" już przeczytałem i mogę Wam ją z pewnością odradzić! Ale dlaczego? O tym więcej w jej nadchodzącej recenzji ;).

"Pan Lodowego Ogrodu. Tom 1" - Jarosław Grzędowicz

Książka przeczytana i zrecenzowana o tutaj.

"Ręka Mistrza" - Stephen King

Kolejny już raz w moim stosiku pojawia się ta pozycja ;). Ale już definitywnie OBIECUJĘ, że niedługo się za nią zabiorę i że w następnym stosiku już jej nie będzie ;p.

"Twierdza" - F. Paul Wilson

"Twierdzę" otrzymałem od Rudej w ramach nagrody niespodzianki w jej konkursie ;3. Okładka jest świetna, a treść mam nadzieję, że też niczego sobie :).

"Christine" - Stephen King

Tak, tak, wiem... trzeci stosik i "Christine" pojawia się na każdym z nich :D. Aczkolwiek, żebyście mnie jeszcze za to nie zamordowali w ciemnej uliczce to powiem, że już ją kończę :). Zakładka mówi sama za siebie ;P.


To chyba by było na tyle...
Jeszcze dopowiem, że w najbliższym czasie możecie się spodziewać na moim blogu recenzji m.in. całego filmowego cyklu "Piła" (tak, dokładnie... obejrzałem wszystkie części "Piły" :D), książki "Zawód: Wiedźma. Część 1" i "Kobieta w czerni" :).

POZDRAWIAM I ŻYCZĘ MIŁEGO DNIA :)!

71 komentarzy:

  1. Całkiem zacne książki trafiły w Twoje ręce ;-) Miej lektury życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacne jak trza milordzie ;).
      Dziękuję :)!

      Usuń
  2. Z niecierpliwością czekam na recenzje :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że ja też na nie czekam :P. Tylko potrzebuję weny :D.

      Usuń
  3. Najbliższe dni (tygodnie?) zapowiadają się u Ciebie wyjątkowo bogato :-) Czekam na recenzje, zwłaszcza że niektóre z książek znam i chętnie dowiem się, co o nich myślisz :-) Rudego bardzo niedawno czytałem, nawet opisałem u siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miesiące ;P?
      Cieszę się niezmiernie ;). Pamiętam, pamiętam i Twój zachwyt mnie coraz bardziej do tej książki przyciąga :).

      Usuń
    2. Bez takich, żadne miesiące, miałeś nas rozpieszczać swoimi tekstami w wakacje, ani się waż złamać obietnicę :-D

      Kurczę, ja to nie wiem, chyba bym nie zdzierżył Gry o Tron. Jestem mocno ciekaw Twojej opinii na temat tej książki.

      Usuń
  4. Jaki przyzwoity stos, tyle dobrych książek. Bardzo jestem ciekawa, co powiesz o "Grze o tron", więc czytaj szybciutko. :) "Kobieta w czerni" - coś mi mówi ten tytuł, chyba widziałam film, czekam na recenzję książki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam jestem ciekaw co powiem :). Oby była dobra :P.
      "Kobieta w czerni" jest beznadziejna... oczywiście mówię o książce... o dziwo :D.

      Usuń
  5. Wszystkie części Harry'ego bardzo mile wspominam. Pamiętam, jak czekałam na każdy kolejny tom. I byłam zła, że tak długo to trwa. Zaintrygowałeś mnie tym Ketchumem oraz Kingiem. Akurat tych dwóch książek Mistrza grozy jeszcze nie czytałam. Co do "Kobiety w czerni", to widziałam tylko film i mi się bardzo podobał. Książka gorsza? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na tę chwilę mogę Ci z całego serca polecić "Christine". Jest zabójcza i po prostu mistrzowska :P. Nie wiem dlaczego tak długo na nią zwlekałem :).

      Książka zdecydowanie gorsza... tzn. nie oglądałem jeszcze filmu, ale sam zwiastun jest lepszy :). W książce strasznych momentów było tyle co kot napłakał :D.

      Usuń
    2. Dobrze, to rozejrzę się za "Christinie". Ciekawe, czy pobije "Misery" ;)

      W takim razie książkę sobie daruję. Ale film polecam, kilka strasznych momentów w nim było :)

      Usuń
    3. Wiesz co? Przed chwilą skończyłem czytać "Christine" i według mnie jest na równi ze znakomitą "Misery" :P.

      Usuń
    4. Ech, i muszę dopisać "Christine" do listy. Jak mogłeś :P

      Usuń
    5. Bardzo mi przykro, ale "Christine" jest tego warta... Nawet dopisz jakimś kolorowym pisakiem, żeby była bardziej widoczna ;).

      Usuń
  6. Cały stos, bez wyjątku - kradnę! ;d co prawda czytałam "Grę o Tron", Kinga i Pottera, ale miło by było mieć je u siebie na półce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A spróbuj tylko ;)!
      Nawet nie wiesz jak świetnie wyglądają na regale :D. Tu jest ich prawdziwy dom :P.

      Usuń
    2. myślę że przyzwyczaiłyby się do zmiany zamieszkania ^^

      Usuń
    3. Już zmieniły... ze sklepu na moją chałupkę :P.
      Ale nawet nie waż się do mnie włamywać... będę strzegł tych książek jak lwica... albo... albo... sam nie wiem jak co i to powinno Cię przerazić :D.

      Usuń
    4. czeko się nie zrobi dla książek! :D

      Usuń
  7. Dawaj wszystko ! O nareszcie gra o tron, bierz się za nią od razu :D

    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedzie mi tu czołg ;D? Masz swoje cudeńka :P.
      "Gra o tron" jeszcze trochę poczeka, ale spróbuję się za nią zabrać jak najprędzej :).

      Pozdrawiam :P!

      Usuń
  8. Jakie mroczne lektury :P mój stos na początek wakacji też liczy 8 książek ale tak dla kontrastu mają bardziej kolorowe grzbiety ;)
    Mam nadzieję, że będzie Ci się miło czytało :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeee tam, gdzie mroczne :P? Tylko trochę takie... czarne... dobra, są mroczne :D.

      Też mam taką nadzieję i Tobie życzę miłych lektur tych 8 książek :P.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Masz Grę o Tron w filmowej okładce, super. Sama chciałabym ją kupić, ale jak sam napisałeś trochę droga :P Ostatnią recenzją przekonałeś mnie też do "Pana Lodowego Ogrodu", więc poszukam w bibliotece, pewnie mają :) A i czekam na recenzje "Zawod:Wiedźma".
    Miłego czytania Ci życzę.

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, też się niezmiernie cieszę z tego :P! To najwyżej kupisz tą, a inne poczekają troszkę :P.

      Boziu, co ja taki przekonywujący się ostatnio stałem :D. Normalnie duma mnie rozpiera :).
      Dziękuję :*!

      Usuń
  10. Mmm w takim razie czekam na recenzję Gry o tron :D
    Z tą Piłą mnie przerażasz totalnie xD
    Hah i ja coś wreszcie czytam, może Cię zainteresuje ale najpierw muszę się zebrać w sobie i napisać nowy post na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko!? No wiesz co :D!? A ja myślałem, że czekasz na recenzję wszystkich tych książek... ranisz mi serce :P. Nie no żartuję :).

      "Piła" jest fajna :D!
      No to dawaj, recenzuj! Może mnie zaciekawisz i kto wie, może kolejną książkę dorzucę do stosu :P.

      Usuń
  11. "Twierdzę" czytałam lata temu i bardzo mi się podobała. Nawet się bałam momentami. Zwłaszcza jak w pewnym niefortunnym momencie zgasło mi światło. O, to był stressssssss...

    "Kobietę w czerni" chciałam przeczytać, ale w bibliotece nie było. Wzięłam inną książkę autorki. Nuda. Więc już nie szukałam "Kobiety...". Czyżby słusznie? A film był niezły. Widziałeś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, tak to jest z tymi czytelnikami . Raz na ruski rok przeczytają coś strasznego, gaśnie światło i już upiory latają im po pokojach :P. Ach Aniu :D. Ale cieszę się, że książka Ci przypadła do gustu :).

      Film może zaraz obejrzę... ale jestem sam w domu... a zaraz będzie ciemno na dworze :P. Jednak chyba się przemogę :P. A co do książki to nigdy w życiu nie marnuj na nią czasu... no chyba, że nie oczekujesz od niej strasznych momentów... bo ich tutaj nie było. Film opowiada zupełnie inną historię :D. A przynajmniej mogę tak przypuszczać z trailera, w którym pokazywali sceny, nie mające swojego pierwowzoru w książce :D. Porażka :).

      Usuń
  12. Nie wiem czy dałabym radę tyle wydać za "Grę o tron" skoro już oglądam serial ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno serial mocno powiązany z pierwowzorem, więc jak już chcesz przeczytać to pozostaje tylko biblioteka... albo dobrzy znajomi :P.

      Usuń
  13. Ukradnę Ci z tego stosika Grę o Tron (po mimo tg że oglądam serial) no i Kinga :) Zaległościami się nie przejmuj, bo kto ich nie ma, zapraszam http://qltura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba sobie śnisz ;P. Spróbuj tylko ją tknąć :D.
      W sumie już je nadrobiłem, więc nie ma problemu :).

      Usuń
  14. Niezły stosik, szczególnie te cegiełki ;). Ja przede wszystkim przytuliłabym "Grę o tron". Obejrzałam dwa sezony serialu a przede mną trzeci. Bardzo mi się podoba, więc z chęcią przeczytałabym też książkę :). Z tego stosika czytałam tylko Harrego Pottera i to bardzo dawno temu. Lubię tą magiczną serię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cegiełki to moje perełki... szkoda tylko, że to miniaturki, a nie normalne książki :).

      Usuń
  15. Stos bardzo smakowity, nie ma co :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytaj tą "Grę o Tron"! Jestem ciekaw twojej opinii!
    Pozdrawiam Michalo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, wodzu :). Ale "Gra o tron" jeszcze musi ustąpić miejsca niektórym książkom :D.

      Usuń
  17. powiem łechtając twe ego zapewne, że twoje recenzje z chęcią przeczytałabym wszystkie (czy jest ten zaciesz na fejsie- zaiste jest) jednak najbardziej interesuje mnie na pewno King
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje ego czuje się wystarczająco wyłechtane :P. Ale nie wiem jaki zaciesz i na jakim fejsie :D.

      Również pozdrawiam :)!

      Usuń
  18. Jakie piękne książki moje oczy widzą. :) Jaki piękny King. :) Świetne tytuły Ci wpadły. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moje widzą je nawet na żywo :). No, wiem, wiem i niezmiernie się z tego cieszę :D.

      Usuń
  19. King bardzo rzuca się w oczy :) U siebie na półce mam "Christine", którą już dawno przeczytałam, ale powiem szczerze, że mam ochotę znowu po nią sięgnąć :) Dzisiaj za to, tak z samego rana, przed pracą, kupiłam sobie Kingowe "Stukostrachy" :)
    "Gra o tron" - tak dawno to było... ale nadal pamiętam co i jak ;) Wszystkie dotychczas wydane przez Martina książki z serii Pieśni Lodu i Ognia już przeczytane, teraz tylko czekam na kolejną... I mam nadzieję, że plotki mówiące o tym roku, okażą się prawdziwe :)
    Natomiast z tego stosu mam ochotę na Grzędowicza i Ketchuma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w końcu King to King ;).
      Ale krąży dużo opinii, że "Stukostrachy" są beznadziejne... mam nadzieję, że się nie zawiedziesz :P.

      O wow, już przeczytałaś wszystkie wydane dotąd książki z tej serii :D? No proszę, a ja nadal tkwię w niewiedzy co zawiera w sobie "Gra o tron", że jest takim bestsellerem :D.

      Usuń
  20. Wreszcie kupiłeś "Grę o tron"? ^^ Ja na razie przez zakończenie roku szkolnego skisłam w połowie książki. :(
    Stephen King - nadal nic nie przeczytałam. Może w końcu w wakacje będzie czas. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i się bardzo z tego powodu cieszę :D.
      Może? Jakie może! Na pewno :)!

      Usuń
  21. No,no,no - zacny stosik. :) Myślę, że nie będziesz żałował wydania sześćdziesięciu złotych na "Grę o tron" - diabelsko dobra ta książka jest. Ciekawa jestem straszliwie jak Ci się to fantasy spodoba. :)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak :D! Nie, wiesz co? Jeszcze tego nie zacząłem czytać, ale już przestałem rozpamiętywać o tych 60 zł... kurde, znowu sobie o nich przypomniałem ;p.
      Na pewno mi się spodoba i dziękuję :*!

      Usuń
  22. Świetny, genialny stosik :D Za Kinga duzy plus ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale są dwa Kingi, więc 2 plusy :).

      Usuń
    2. Ah co za pazerność... Dobra, niech Ci będzie, masz dwa wyimaginowane plusy ;D

      Usuń
  23. o kurde xD Oglądałam Kobietę W Czerni rok temu i nadal się boję tyłu własnych drzwi :D Wyobrażam sobie co by się stało, gdybym zaczęłsm czytać książkę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałaś :P? A ja nie mogę się przezwyciężyć, żeby to obejrzeć :D.
      A książka w ogóle nie jest straszna, także czytaj do woli :).

      Usuń
    2. Cóż, jeżeli nie przerazisz się Kipss'em ( tak to się chyba pisze xD ) latającym z siekierką po Wężowych Moczarach,martwego chłopca, którego wyciągną z moczarów, dzieciaków, które wyglądają okropnie, domu kobiety w czerni, zdjęć, na których są ludzie z wydrapanymi paczałkami oraz kobiety, której wypływa krew z oczu i ogólnie sama w sobie wygląda przerażająco, to śmiało - oglądaj :P

      Usuń
    3. O matko... o tym nie było ani słowa w książce ;P. Ale bardzo mnie film ciekawi :D.

      Usuń
    4. To dlatego książka taka straszna nie jest... ciekawe xD

      Usuń
  24. Mam nadzieję, że doczekam się Twojej recenzji "Gry o Tron", wciąż waham się, czy się za nią zabrać. Cały stosik cudowny... zazdroszczę zwłaszcza "Twierdzy" i książek Kinga :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecież, że się doczekasz... chyba :P. Oczywiście najpierw muszę zapytać swojej weny, czy będzie chciała ze mną współpracować :).

      Usuń
  25. Znowu King;) A ja wciąż jeszcze żadnej jego książki nie przeczytałam ;/ A jeśli chodzi o HP to w najbliższych tygodniach mam ochotę w końcu przeczytać pierwszą część:) Miłego czytania;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano znowu :P. No to zabieraj się migusiem, a nie... King to King, trzeba go znać :).
      Dziękuję :*!

      Usuń
  26. Biorę wszystko oprócz "Kobiety w czerni" i "Ręki mistrza". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to biorę? Ja przecież nie daję :P.
      Ale Ręka Mistrza jest... aaaa no tak... zapomniałem, że czytałeś :P.

      Usuń
    2. Jak to nie dajesz? Przecież to zdjęcie rodem z Allegro! :D

      Usuń
  27. Czytałam obu Kingów i Harrego, a tak poza tym to nic więcej i nic nie znam :)) Chociaż nie powiem, zawsze chętnie bym przygarnęła... Zastanawiam się czy po Grę o tron sięgnąć czy nie, serial obejrzałam, ale bez zachwytów, więc nie wiem czy nie szkoda mojego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez zachwytów!? To chyba jesteś pierwszą i jedyną osobą, jaką znam, która nie podnieca się "Grą o tron" :P.

      Usuń
  28. Na wakacjach mam zamiar przeczytać Harry'ego i zobaczyć czy po latach nadal mi się będzie podobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytaj, czytaj, może ponownie się zakochasz w tym czarodzieju ;).

      Usuń
  29. Ketchuma chcę! Resztę też, może poza HP, bo jego mam i uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to co za problem, Ketchuma jest dużo w bibliotece, Twojej ukochanej czytelni ;3. Więc nie marudzić, nie marudzić tylko w te pędy po książeczkę ;).

      Usuń

Dziękuję serdecznie za pozostawione tutaj komentarze :)

"Pamiętaj, że wulgaryzmy odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego"
- Stephen King "Pod kopułą"

Copyright © Melon dotcom Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com