27 czerwca 2013

Wyniki Wieprzowego Konkursu!

Witajcie Kochani :)!

Dzisiaj będzie więcej luzu, bo przygotowałem Wam już fotorelację konkursową ;P.
Zapraszam do oglądania i czytania :)!

Jak widzicie, zawodnicy już przygotowani ;).
Wszyscy uczestnicy wskakują do maszyny losującej z uśmiechami na ustach :).
Komora maszyny jest zapełniona i zamknięta.
Następuje zwolnienie ręki i i wprawienie nią w ruch maszyny losującej.
Przykrywka maszyny zostaje zdjęta.
Zwycięzca zostaje wylosowany z puli zawodników przez melonową rękę :).
Maszyna losująca z pomocą melonowej ręki wylosowała MARTĘ SOBOLEWSKĄ i mianuje ją do rangi zwycięzcy :D.

A teraz na poważnie (ta, Melon u Ciebie i na pooważnie!? Weź, bo chyba kopnę sobie w swój kalendarz...).

Serdecznie gratuluję Marcie wygranej w konkursie ;)!
Już zaraz wysyłam do Ciebie maila z grzeczną prośbą o podanie Twojego adresu do wysyłki nagrody :P.

Jeszcze chciałbym podziękować WSZYSTKIM uczestnikom tej zabawy, że w ogóle przeznaczyliście dla mnie choć cząstkę swojej uwagi. DZIĘKUJĘ :*!

POZDRAWIAM :)!

PS: Piszę to wszystko do Was z telefonu, gdyż chwilowo mojego laptopa trafił szlag, więc wybacznie mi za wszelkie niechciane błędy :).

20 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluję zwyciężczyni! :D

    Muahahhaha, ja powracam do żywych, mój komputer padł, ale dziś rodzice zrobili mi nieziemską niespodziankę i kupili mi nowego laptopa ! Będziesz miał te swoje upragnione posty :D

    Pozdrawiam serdecznie
    Ola <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O_o
      Laptopa!?
      O mój Boże... Czy Ty nie masz za dużo szczęścia w życiu :P. Nowa chałupa, nowe półki na książki i jeszcze nowy laptop :D.

      Pozdrawiam :)!

      Usuń
    2. Chałupa, dopiero się buduje, na razie jak wiesz mieszkam w podziemiach :p, półki muszę sobie jeszcze dorobić, bo jest ich za mało, a laptop w ramach tego że poprzedni się popsuł,a w sierpniu osiągam pełnoletność :)Fakt trochę szczęścia mam, ale głównie ten fart zawdzięczam ciężkiej pracy :D

      Serdecznie pozdrawiam
      Ola

      Usuń
  2. Śmierć laptopa. Jak mój padł, to myślałam, że z rozpaczy umrę razem z nim. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn. tak naprawdę to popsuł mi się kabel do laptopa, ale już jest wszystko w porząsiu :P.

      Usuń
  3. Gratuluję zwyciężczyni :)

    Fajny pomysł z tą sesją :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No to gratki i...kolejnych sukcesów *.*
    Tylko nie kasuj wszystkich przeciwników xD

    Pozdro <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!

    Przyjmij moje kondolencje z powodu laptopa. Też przez to przechodziłam kilka razy więc wiem co czujesz :P A kiedy mój brat mówi, że to przez zbyt długie przeglądanie książek w internecie to mam ochotę nauczyć się kung fu :D

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn. sam laptop się nie popsuł, ale kabel od niego :P. Jednak już kupiłem nowiuśki i jest gitez :P.
      Masz ochotę nauczyć się kung-fu, czy masz ochotę przykopać bratu z kung-fu :D?

      Usuń
    2. Nauczyć i wykorzystać na nim w praktyce :P

      Usuń
  6. Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fotorelacja z przebiegu losowania wypasiona - że też Ci się chciało pstrykać tyle fotek ;) Gratuluję zwyciężczyni. Mam nadzieję, że książkę przeczyta i jej się spodoba. Bo to kultowa rzecz jest. Tak kultowa, że jeszcze jej nie znam :p

    Słyszałeś info dnia? Jest już Zombiefilia do pobrania na http://wydaje.pl/e/zombiefilia
    Za darmo i z opowiadaniem Pauliny :D Ja już ściągnąłem, poczytam sobie na tablecie. Mam nadzieję, że nie oślepnę :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, ale praca... wystarczyło tylko trochę poruszać kciukiem :D.
      Też mam nadzieję, że przypadnie jej do gustu :P. A rzecz jest kultowa, nie zaprzeczę... jednak mnie jakoś specjalnie nie urzekła :D.

      Oooo, dzięki :D! Już sobie ściągnąłem :). Spróbuję wydrukować, ale chyba tylko opowiadanie Pauliny, bo na całość to chyba zbankrutuję w punkcie xero ;P.

      Usuń
  8. Gratulacje! A byłam pewna, że wygram :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za pozostawione tutaj komentarze :)

"Pamiętaj, że wulgaryzmy odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego"
- Stephen King "Pod kopułą"

Copyright © Melon dotcom Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com