11 czerwca 2013

Wieprzowy Konkurs! - ZAKOŃCZONY

Witam Was serdecznie w ten "słoneczny" czerwcowy dzień :)!

Nie chcę się chwalić, ale ostatnimi czasy na moje półki przybyło parę wygranych książek, więc żeby jakoś ustabilizować tę zachwianą równowagę "brać/dawać" pragnę ogłosić na moim blogu taki mały konkursik :). Nie sądzę, iż ktokolwiek byłby niezadowolony z tego faktu, ale jeśli znajdzie się taki odmieniec to proszę niech zatrzaśnie swój ssąco-gryzący otwór gębowy na czas zabawy :P.

Co można wygrać!?
Jako, że niedawno podwoiła mi się ilość egzemplarzy pewnej książki to postanowiłem właśnie jedną z nich Wam podarować, a mianowicie jest to "Władca much" Williama Goldinga w przepięknej czerwonej okładce z prosiakiem na środku, normalnie szczyt piękna :D.

A więc niech rozpocznie się Wieprzowy Konkurs!
And may the odds be ever in your favour, tributes...
tzn. miałem na myśli bloggers :).

Banerek konkursowy :)


REGULAMIN:

* Organizatorem konkursu jest osoba prywatna, autor bloga "Melon dotcom".
* Konkurs trwa od 11 czerwca do 25 czerwca 2013 roku włącznie (do 23:59).
* Wyniki zostaną ogłoszone do pięciu dni po zakończeniu konkursu.
* Aby wziąć udział w konkursie należy zgłosić się w komentarzu, wpisując swój nick oraz podać swój adres mailowy!
* Konkurs przeznaczony jest dla osób posiadający adres korespondencyjny na terenie całej Polski, na który będzie można przesłać nagrodę.
* Zwycięzca zostanie wybrany drogą losowania.

1 los można zyskać za:

- zwykłe zgłoszenie się w komentarzu pod tym postem - warunek obowiązkowy!!! (przykład: "Zgłaszam się!")

- dodanie banerka konkursowego na swoich stronach/blogach (należy dodać adres strony internetowej, na której znajduje się banerek)

- dodanie bloga "Melon dotcom" do obserwowanych (panel "Czuję się obserwowany m.in. przez...")

- dodanie bloga "Melon dotcom" do kręgów Google+  (panel "Budujemy studnię")

- podanie prawidłowego tytułu książki w zakończonej już zabawie "Okładka - 52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca" (osoby, które podały jeden raz prawidłowy tytuł otrzymują jeden los, dwa razy podane tytuły - dwa losy itd.)

Bonusowe losy za zabawę "Okładka - 52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca" otrzymują:

Paulina Król - 3 losy
Miętowe Listki - 1 los
Flora - 1 los
Stranger T.me - 1 los
Marta Kusz - 1 los
czers twy chleb - 1 los
Patrycja Waniek - 1 los

Wszystkie poszczególne losy oczywiście się sumują :)!

* Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zagubienie przesyłki przez Pocztę Polską.
* Nagrodą w konkursie jest jeden egzemplarz książki "Władca much"
* Zwycięzca jest zobowiązany w terminie 5 dni od ogłoszenia wyników do przesłania swoich danych adresowych na adres e-mail: mejus250@interia.pl

To tyle ode mnie, teraz czekam na Wasze zgłoszenia :).

POZDRAWIAM I ŻYCZĘ POWODZENIA!


PS: Jeśli o czymś zapomniałem to błagam Was o wybaczenie... jestem tylko Melonem :).

55 komentarzy:

  1. Zgłaszam się ja! :) Ruda!
    meil : renzub00@wp.pl :)
    obserwuję Cię od dawna i mam w kręgach google :) a do tego wstawiłam banerek! :) o Tu:
    http://czytam-bo-lubie-ksiazki.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok zgłoszenie przyjęte, a losy już się gotują :).

      Usuń
    2. Melonie kochany,
      bardzo Ci dziękuję za te losiki, ale wiesz, co? Skarbie Ty mój ja już mam tą książeczkę! Zatem niepotrzebny mi kolejny egzemplarz! :) Czy mogę moje losy komuś oddać? :)
      Ach, i rewelacyjny nagłówek. BOMBA! Bardzo mi się podoba, i ten cytat. Super!

      Usuń
    3. Paulinko kochana oddajże te losy w moje ręce po ostatnio mam chętkę na czytanie noblistów. :3

      Usuń
    4. @Och jej no mimo najszczerszych chęci, ale nie mogę przekazywać losów :P. Ale dziękuję, że mnie poinformowałaś... tak więc wielki buziak dla Ciebie w nagrodę :*!!!

      Dziękuję :).

      @No pewnie Francuz, każdy by chciał a robić to nie ma komu :D.

      Usuń
    5. Chcieć to móc, więc liczę na to, że szczęście będzie mi sprzyjać nawet bez losów Pauliny, Melonie. :P

      Usuń
  2. nick: Książkoholiczka
    email:ksiazkowykacik@gmail.com

    Zgłaszam się! :> Obserwuję bloga + dodałam Cię do kręgu Google+ :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się na konkurs nie piszę, bo książkę już przeczytałam, ale zacny wieprzowy banerek już wisi u mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie namawiam :).
      Dziękuję niezmiernie :*!

      Usuń
    2. Fajowska grafika na górze! :D

      Usuń
    3. własnie! przez ten cały szał związany z konkursem zapomniałam pochwalić! :) rewelacyjny nagłówek! mnie też się podoba :) sam zrobiłeś Melonie? Ty Zdolny Melonie? czyżbyś był wszechstronnie uzdolnionym geniuszem?! :)

      Usuń
    4. Hahaha, naprawdę taka fajna ;P? Według mnie beznadzieja, ale są gusta i guściki :D.
      A co do robienia to nie chwaląc się zrobiłem sam :). Ale, żeby zrobić takie coś nie jest potrzebny geniusz, ani żadne zdolności... wystarczy pomysł i Photoshop ;P.

      Usuń
  4. Na początek "Zgłaszam się!"
    Jak pewnie zdążyłeś zauważyć czasem wpadam do Ciebie i od jakiegoś czasu mam Cię w obserwowanych, jakiś tydzień temu dodałam również do kręgów. I oczywiście wstawiłam banerek:
    http://ksiazkowyswiatpatrycji.blogspot.com/p/konkursy.html

    Miłego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielce dziękuję za wzięcie udziału :)! Życzę powodzenia :D!

      PS: Tak naprawdę kręgi mam od wczoraj, więc... :P

      Usuń
    2. Nie trzeba tego mieć, ja miałam jedną blogerkę w kręgach, a ona sie dowiedziała o G+ dopiero ostatnio ;p także ten ;d

      Usuń
    3. Nie to ja się pomyliłam, wydawało mi się, że wcześniej...

      Usuń
  5. Zgłaszam się!
    Nick: Francuz
    Email: maciej.k.oleksy@gmail.com
    Obserwuję Twego bloga od zarania dziejów, a poza tym umieściłem wieprzowy banerek na stronie, gdzie poklikać można w czarne chmurki. :)

    Do Google+ zaś melon dotcom nie dodam... bo tak. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za włączenie się w zabawę :). Już szykuję dla Ciebie losy :).

      Przecież nie musisz, ja nie namawiam :).

      Usuń
  6. Zgłaszam się.
    nick: binola
    mail: jagiena@op.pl
    Obserwuję od dawna, blog do kręgów dodany, a baner zaraz wstawię. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No ja bym się nie zgłosiła? :P
    Oczywiście że się ZGŁASZAM! :)
    Nick: Patka
    mail: patrycja.kuchta.uK@gmail.com
    Baner: http://beauty-little-moment.blogspot.com/p/konkursy.html
    Obserwuję TAK

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecież :D.
      Dziękuję serdecznie, Twój głos dopisany w zabawie :).

      Usuń
  8. Mój obowiązek to zgłosić się u Melona
    Nick: Zuzia
    e-mail: zkudlinska@gmail.com
    Baner: alezaczytana.blogspot.com, w zakładce konkursy
    Obserwuję: wzdłuż i wszerz
    Pozdrawiam, Zuzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy obowiązek, ale miło mi ;P.
      Dziękuję, już szykuję losy :).

      Usuń
  9. Zgłaszam się, książka warta zachodu :D
    Nick: Piotrek (w innych kręgach zwany też SpokoWap)
    Baner za moment dodam u siebie.
    Bloga obserwuje od dawien dawna.
    W Google plus od kilku minut ;-)
    e-mail: spokowap@o2.pl

    Życz mi szczęścia! :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj warta, warta, a Ty jeszcze jej tak pożądasz :D. A wiesz, że w pewnym momencie pomyślałem akurat o Tobie, robiąc ten konkurs :P. Życzę szczęścia :)!

      Dzięki za udział :)!

      Usuń
  10. Zgłaszam się. Obserwuję i tu i Google+. Bannerek jest.
    Pozdrawiam Michalo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak będę pisać...
      Nick: Michalo
      Mail: michaloleksa@wp.pl
      Bannerek na stronie głównej:
      http://michalo-magic.blogspot.com/
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Książkę mam i bardzo lubię, więc odpuszczam. :)
    Ale za to muszę Cię pochwalić za niezwykle poetycką nazwę konkursu. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę :)? No mówi się cóż, może w kolejnym moim konkursie spodoba Ci się nagroda :P.
      Dziękuję serdecznie :*! Nazwa poetycka, że hej :D.

      Usuń
  12. Posiadam tą książkę więc dam szansę innym. Nie mniej nie więcej pomysł ciekawy a Władcy Much to niezmiernie ciekawa lektura. Zapraszam na codzienną dawkę kultury http://qltura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkurs nie jest obowiązkowy, więc się nie obrażę ;D.
      Dzięki za link, zaraz zajrzę :).

      Usuń
  13. No to i ja zgłaszam się :)!
    martiso909a@gmail.com

    Pozdrawiam i dzięki za los z "52 powodów..." ^^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, dziękuję :)!

      Nie ma za co, w końcu trzeba jakoś nagrodzić tych, którzy próbowali swoich sił w zabawie :).

      Usuń
  14. A co mi tam, zgłoszę się! :) W takim razie...

    Zgłaszam się!
    Mój email: kasiad9-98@o2.pl
    Obserwuję Cię oraz śledzę przez Google +
    Bannerek już wylądował o tutaj:
    http://dom-z-ksiazkami.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje zgłoszenie przyjęte ;). A ja już zaraz zabieram się za robienie Twoich losów :P.

      Również pozdrawiam!

      Usuń
  15. Witam,
    Zgłaszam się!
    nick: Czytelnia
    adres: pelc.barbara@wp.pl
    dodałam się do grona Twoich obserwatorów w google i znajomych w google +
    na moim blogu umieściłam wieprzowego
    http://basiapelc.blogspot.com/


    Ostatnio pisałam o tej książce, bardzo mi się podobała i z chęcią widziałabym ją na mojej półce:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci serdecznie za wzięcie udziału w zabawie ;)!

      Teraz o Twoim szczęściu będzie decydowała moja losująca rączka :P. Życzę powodzenia :)!
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  16. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako kwiatusia
    e-mail: kwiatusia1@gmail.com
    Nie mam bloga więc nie mogę zamieścić banerka konkursowego
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, losy już przygotowane ;).

      Również pozdrawiam i życzę szczęścia :P!

      Usuń
  17. a ja wyjątkowo akurat się nie zgłoszę,,, ale zaproszę-

    do mnie na wywiad z Krzysztofem Bodzoniem- autorem Pionowych form wyciszenia"
    http://mieedzykartkami.blogspot.com/2013/06/jakis-czas-temu-zapowiedziaam-wywiad-z.html

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkurs nie jest jakimś obowiązkiem, więc nie namawiam :D. Dzięki za link, niedługo zajrzę :).

      Usuń
  18. Zgłaszam się :)
    Dodałem do obserwowanych jako Erivan
    G+ również jest!

    Pozdrawiam.
    Erivan
    derufin90@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za zgłoszenie ;)!
      Życzę powodzenia w losowaniu :).

      Usuń
  19. A czemuż by nie. Ja także się zgłaszam :D
    Banerek na blogu jest, obserwatorem też jestem :)
    Mail: damian.drabik@wp.pl

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i o to chodzi :D. Czemu się nie zgłosić jak książkę za darmo dają :P.
      Ok, dziękuję za zgłoszenie, już robię Twoje losy ;).
      Trzymam kciuki :).

      Usuń
  20. Zgłaszam się ! ;D
    Obserwuję jako Berciooszek Perka
    Od paru minut mam również w kręgach google ;)
    mój adres: beercia@onet.pl

    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wzięcie udziału, życzę powodzenia ;).

      Usuń
  21. Zgłaszam się :P
    Obserwuję jako Julia Cygan
    Mam w kręgach :D
    Banerek jest :)
    Mój gmail: juliacygan.jc@gmail.com
    ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, dziękuję za wzięcie udziału ;). Już robię Twoje głosy :).

      Usuń
  22. Zgłaszam się. :)
    mail: wiki.t@interia.pl

    Banerek wkleiłam tutaj:http://literaturomania.blogspot.com/p/konkursy_6.html

    Obserwuję na blogerze jako Wiki i na Google+ jako Literaturomania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zgłoszenie :)!
      Już naszykowałem Twoje losiki ;p.

      Usuń

Dziękuję serdecznie za pozostawione tutaj komentarze :)

"Pamiętaj, że wulgaryzmy odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego"
- Stephen King "Pod kopułą"

Copyright © Melon dotcom Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com