10 czerwca 2013

Go Go plus



Kierując się moim kolejnym już mottem życiowym: "Wszyscy mają Mambę, mam i ja", postanowiłem założyć swoje własne konto na Google+. Nie wiem w ogóle dlaczego ktoś zapoczątkował tę dziwną modę na wstawianie na swoich blogach panelu obserwatorów G+, czyli tak zwane kręgi (jak dla mnie nazwa z du*y, ale mówi się trudno i płynie się dalej). Przecież nigdzie nie ma oficjalnej decyzji o usunięciu zwykłego panelu obserwatorów, a jakieś, czyjeś domysły o niczym nie świadczą. A na pewno nie na 100%!



Jednak patrząc na to z drugiej strony to mogę się oczywiście mylić (no coś ty!?) i gdzieś taka informacja krąży po internecie... więc jakbyście byli tacy mili, moi Drodzy, to prosiłbym Was o ewentualne podanie mi adresu strony, na której znajduje się OFICJALNA DECYZJA DOTYCZĄCA USUNIĘCIA DOTYCHCZASOWYCH "OBSERWATORÓW".


A teraz czas na drugą część tego posta informacyjnego...
Moi Kochani Obserwatorzy! Czy bylibyście tak uprzejmi i zaobserwowali mnie w usłudze G+ (oczywiście cała reszta użytkowników bloggera również mile widziana, żeby nie było :D)? Zbudujmy razem studnię bez dna (chyba nie zawojuję świata ze swoimi zawołaniami ;p)! A ja już zaraz rozpoczynam rundkę po blogach i wejdę w Wasze kręgi społeczne. Czy chcecie, czy nie to i tak się wcisnę :P.

Z góry serdecznie dziękuję :*!

POZDRAWIAM!

PS: Gwiazdy na niebie i ziemi mówią mi, że prawdopodobnie w dniu jutrzejszym coś ciekawego wydarzy się na tym blogu :P. Competition czas zacząć :)!

18 komentarzy:

  1. No jasne, że obserwuję :D
    To google plus to najbardziej popieprzona rzecz od czasów rewolucji październikowi, ale mnóstwo ludzi podniosło larmo, że panel obserwatorów ma zniknąć, więc i ja zmieniłem konto :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może to była taka akcja Google Polska? Ponieważ Google+ nie jest jakimś fenomenem, ani rewolucją, a racji tego, że większość blogerów ma Readera, to czemu mieli by nie mieć Google+? Taki spisek wyczuwam :P

      Usuń
    2. A ja wyczuwam przekręt, iż jakaś podstawiona osoba wywołała szum na blogspocie, żeby G+ zbierał nowych członków, bo chyba za wiele użytkowników to on nie ma :P.

      Usuń
  2. Wkręć się, wkręć. :) Ogólnie dość dawno się z tą informacją spotkałam, ale na początku też nie wierzyłam. Mam nadzieję, że to jednak jakiś żart.
    Świetne tło z napisem, jeszcze nie widziałam. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy żart nie wiem, ale prawdopodobnie plotka... no, ale jak już wszyscy mają to gówniane G+ (którego w ogóle nie ogarniam) to nie chcę być zacofany :D.

      Usuń
  3. Oficjalnego komunikatu póki ci chyba jeszcze nie ma. Są przypuszczenia, domysły...a jak wyjdzie w praniu czas pokaże. :) Lepiej się jednak ubezpieczyć niż być potem nieprzyjemnie zaskoczonym...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie te nieszczęsne domysły :P.
      Ale żeby jeszcze ten G+ miał ręce i nogi, bo jakoś nadal połapać się nie mogę :D.

      Usuń
    2. Ja korzystam z Czytnika Google, jako że nie mam blogrolek. I od miesiąca gdzieś pojawia mi się co jakiś czas komunikat, że od 1 lipca zniknie Czytnik, więc radzą, by sobie jakoś zapisać blogi, które się obserwuje. Więc to pewna informacja. Jak mi się znowu to pokaże, to zrobię skan i Wam prześlę :)

      Usuń
    3. Mam :) http://i1302.photobucket.com/albums/ag122/liebes/screenkoniecczytnika_zpsf917ce86.jpg

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)! Ja również dodałem Twoje konto, ale nie wiem czy skutecznie... nadal G+ jest dla mnie czarną magią :P.

      Usuń
  5. Ja się spotkałam z informacją że usuwają coś na bloggerze bodajże na literę v, ale to napewno nie chodzi o obserwatorów. Jak znajdę to Ci podeślę mistrzu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę!? Oooo, ale dziwaki :P.
      Ok będę czekał, miszczu :).

      Usuń
  6. I Ciebie dopadło Google + :)
    Ale chyba zmieniłeś zdjęcie w nagłówku, czy jest już od dawna, a ja jestem mało spostrzegawcza? W każdym razie - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach taki okrutny los :P.
      Ale, że chodzi Ci o te zagubione literki w lesie :D!? To tak, niedawno :).
      Dziękuję :*!

      Usuń
  7. Dodałam Cię do tych googlowatych kręgów. :) Ja bym to cuś nazwała nie "Google plus", ale Google minus" - strasznie poj... tzn. pop... eee...popierniczone TO jest. :)
    P.S. Widzę zmiany w nagłówku - podoba się on Nadzie, podoba. Jest taki mhroczny. I cytacik z Lovecrafta - ulala. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No naprawdę, ja nadal nie wiem czy kogoś dodałem do kręgów czy nie... za trudne jak dla mnie :P.

      PS: Ojejciu, dziękuję przeserdecznie ;*!

      Usuń

Dziękuję serdecznie za pozostawione tutaj komentarze :)

"Pamiętaj, że wulgaryzmy odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego"
- Stephen King "Pod kopułą"

Copyright © Melon dotcom Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com