28 maja 2013

Okładka - zakończenie zabawy

Najdrożsi :)!

Zabawa, w którą mieliśmy okazję się bawić przez ostatnie 5 dni dobiegła końca. Jak już wiele osób zgadło, pindowata cizia z pantoletami w panterkę reprezentowała okładkę najnowszej książki "52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca", której autorką jest Pani Jessica Brody ;).

Serdecznie dziękuję WSZYSTKIM tym, którzy podali jakąkolwiek odpowiedź, jednak odpowiednio nagrodzone zostaną osoby, które podały właściwy tytuł.

A co do czegoś, gdzieś tam, jakoś tego (wiecie o co chodzi ;p) to więcej informacji pojawi się już zaraz na początku czerwca :).

Poniżej znajdziecie okładkę książki "52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca" w całej swej okazałości... Jak dla mnie trochę zbyt jaskrawa i za bardzo podobna do okładek czasopism dla pań... tudzież panów... zależy kto ma jaką wyobraźnię :D.


Zatem...
POZDRAWIAM :D!

19 komentarzy:

  1. Chyba właśnie taki był cel - upodobnić okładkę do okładki czasopisma dla kobiet ;) Ja i tak tego nie przeczytam raczej, ale zabawa ciekawa. Choć męcząca. Niektóre wydawnictwa wymagają od swoich recenzentów zapowiedzi - ostatnio tak było z jedną książką polskiego autora - pierwszą zapowiedź przeczytałam z przyjemnością, ale potem drugą, trzecią, dziesiątą....! Odniosło to odwrotny skutek :) Ta zabawa też mi się skojarzyła ze spamem, ale z racji tego, że był to konkurs, to chętnie pomogłam tam, gdzie mogłam. Ale nie wiem, czy to dobry sposób na promocję wydawniczą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, a Twój udział był niezwykle przydatny, naprawdę ;D. Ale nie musiałaś się tak męczyć. Wystarczyła jedna odpowiedź ;P. Chociaż w sumie policzyłem wszystkie Twoje odpowiedzi, więc chyba jednak coś jest na rzeczy :D.

      Tzn. powiem o co chodziło od kuchni... Pani od Fabryki Słów ogłosiła konkurs (więc udział brał kto chciał). Celem miało być codzienne publikowanie coraz to bardziej uzupełnionej okładki. Wygrywa ten, który ma w swoich komentarzach pod postami konkursowymi najwięcej prawidłowo podanych tytułów. Tam chyba może nawet parę osób wygrać. Jednak nie chcę nic mówić, ale jakieś tam pocieszacze tego... wiesz. Nie chcę tu głośno gadać, bo oficyny mają swoich ludzi ;P.
      Ale mini konkursik i tak będzie, a Ty oczywiście otrzymujesz 3 dodatkowe losy za tak aktywny udział w zabawie :3.

      Usuń
    2. PS: To na pewno chodziło o promocję, bo na każdym blogu, który brał udział w zabawie reklamowano tę książkę praktycznie codziennie, więc już chyba każdy blogger książkowy widział tę okładkę ;p.

      Usuń
    3. Ja miałam aktywny udział? Eeeee.... :) Ale Tobie życzę powodzenia. Z tego, co zrozumiałam, to Fabryka w nagrodę ma pakiety książek? To obyś jeden zgarnął ;) A jeśli mini konkursik robić będziesz, to sprawiedliwie - jeden losik na mnie, wystarczy w zupelności ;)

      Usuń
    4. Tak, tak :).
      Coś Ty ;P? Wiesz jak dużo było konkurencji... i to takiej porządnej, ale dziękuję :D.
      Sprawiedliwie będzie jeśli każdy otrzyma sprawiedliwe losy, więc nie marudzić :)!

      Usuń
  2. Tak sobie teraz myślę, że jednym z powodów było to, że musiała ścierać podłogę w kuchni... Mi okładka jakoś szczególnie się nie podoba, jakbym spotkała w księgarni raczej bym sie na nią nie rzucała... :P

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo to, że jej chłoptaś nazwał ją szmatą, a ona nie skumała o co chodzi i jechała parkiet na czysto O_o. Moja wyobraźnio, idź, zgiń, przepadnij :D.

      Również pozdrawiam :)!

      Usuń
    2. O proszę, chociaż na okładce nie wygląda na zbyt inteligentną :P Niech nie ginie, trochę chociaż ludzi bawi(czyt. mnie ;))

      Usuń
    3. Haha, dziękuję, ale ona mnie drażni :P.

      Usuń
  3. W zabawie udziału nie brałem, tytuł nie zgadłbym za nic na świecie. Ale tak by the way - Melon czyta "Pana Tadeusza". No proszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, udział nie był obowiązkowy ;P.

      Nie mogę zrozumieć zdania... cytuję... "Melon CZYTA "Pana Tadeusza"". Coś mi w nim nie pasuje... Hmmm... Jak dotąd skończyłem na drugiej księdze i jakoś niespecjalnie chce mi się iść dalej ;D. W końcu od czego są streszcze... Yyyy tzn. oczywiście, że przeczytam lekturę os A do Z (trzeba uważać, kto wie jacy nauczyciele zaglądają na blogi ;P).

      Usuń
    2. Heh, czytaj nie marudź:) Nawet jeśli się nie podoba, to klasykę trzeba znać:)

      Usuń
  4. http://the-paradise-bird.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc wojna!? Ok, spodziewaj się mojego SPAMU już niedługo :).

      Pozdrawiam ;*!

      Usuń
  5. Czy teraz mogę wyrazić swoją szczerą opinię co do okładki?
    Tak?
    Dziękuję.
    Jest paskudna.
    Właściwie "paskudna" to mało powiedziane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, przyjąłem dziękuję.
      Nie ma za co.
      Oj tam podziękować zawsze można.
      No dobra, Melon Ty tu rządzisz :D.

      Usuń
  6. Widzę, że przegapiłam zabawę ;p
    Może załapię się na następną :D
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze będzie szansa zabawy, więc cierpliwości :).

      Usuń
  7. Gratulacje zostałeś nominowany ( już drugi raz :P ) przeze mnie do nagrody Liebster Blog ! :D
    Więcej tu : http://marcepan94.blogspot.com/2013/06/liebster-po-raz-2.html
    Pozdrawiaaaam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za pozostawione tutaj komentarze :)

"Pamiętaj, że wulgaryzmy odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego"
- Stephen King "Pod kopułą"

Copyright © Melon dotcom Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com