24 maja 2013

Okładka - fragment nr 3

Kolejne podpowiedzi już się doczepiają do panienki w panterkowych pantoletach :).

Jeśli jeszcze nie wiesz o co chodzi w tej zabawie to zajrzyj tutaj!


Jaki tytuł nosi książka, której fragment okładki możecie zobaczyć powyżej?

PODPOWIEDŹ: Książka będzie miała swoją premierę już w lipcu tego roku dzięki wydawnictwu Fabryka Słów.

PS: Jakby ktoś jeszcze nie wiedział to propozycji tytułów można podawać ile tylko dusza zapragnie :). Więc można strzelać do woli :P.

13 komentarzy:

  1. Nadal nic mi to nie mówi (wiem, wiem, nie pomagam), ale buciki ma obłędne. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to nie pomagasz!? Oczywiście, że pomagasz... w jakiś sposób na pewno :P.
      A mi tam ta szmata bardziej przypadła do gustu... mam na myśli dosłownie szmatę, tą którą trzyma ta szma... panienka :).

      Usuń
    2. Ty lepiej uważaj, bo zawartość wiadra jest nieznana i jak panienka się wkurzy, to kto wie, co wyląduje na Twojej głowie. =)

      Usuń
  2. "52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca" Jessica Brody :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strzelam w "52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca" ;)

    martiso909a@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. "52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca" Jessica Brody
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jessica Brody - 52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, głos przyjęty, ale jeszcze jakbyś mogła to poproszę o e-mail :).

      Usuń
  6. "52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca" Jessica Brody
    ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za pozostawione tutaj komentarze :)

"Pamiętaj, że wulgaryzmy odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego"
- Stephen King "Pod kopułą"

Copyright © Melon dotcom Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com