01 maja 2013

Melonowy Stos(ik) - 2

Hej :)!

Jak na razie nie chcę Wam zawracać zbytnio tyłka, więc wstawiam tylko kolejny (już drugi) Melonowy Stos(ik), ale możliwe, że jeszcze dzisiaj wrzucę recenzję "Rogów" Hilla :P.

Tak więc poniżej możecie spoglądnąć na to "cudo" ;).


Zacznę wyliczać od dołu...

"Pokój Naomi" - Jonathan Aycliffe
Książka zakupiona w księgarni Dedalus (dedalus.pl) za 7 złociszy. Można tam znaleźć naprawdę ciekawe pozycje i to za grosze! I tu chciałbym serdecznie podziękować Piotrkowi za podrzucenie mi linka do stronki :).

"Siedlisko" - Robert Cichowlas & Kazimierz Kyrcz Jr.
Jak wyżej książka kupiona w Dedalusie, ale za 11 zł.

"Christine" - Stephen King
Może pamiętacie, bo "Christine" została mi jeszcze z poprzedniego stosiku, ale trochę odrzucała mnie od siebie swoją grubością :). Mam nadzieję, że wreszcie się za nią zabiorę.
Jbc. książka (wydanie kieszonkowe) z Biedronki za 12 zł.

"Ręka Mistrza" - Stephen King
"Rękę..." też kupiłem w Biedronce za 12 zł i CHYBA nawet jest jeszcze dostępna, więc jak chcecie to jeszcze zdążycie ;P.


I jak na razie to by było na tyle. Jednakże ja nadal czekam na swoje dwie nagrody książkowe. A mianowicie: "Michael Vey Więzień celi 25" i "Czarny Wygon Bisy" z podpisem autora ;3!

Ok, stosik zrobiony to nie pozostaje mi nic innego jak tylko Was pozdrowić i lecę grać w Eurobiznes :P...

POZDRAWIAM :D!

54 komentarze:

  1. Masz przed sobą niemałe wyzwanie (mam na myśli grubość książek Kinga). Chyba jestem jedną z nielicznych osób, które jeszcze nie czytały żadnej jego książki, ale mam je w planach. "Michael'a Vey'a" czytałam i mogę ją polecić, książka typowo młodzieżowa i szybko się ją czyta. "Bisów" z autografem zazdroszczę, sama mam za sobą wszystkie książki Dardy, oprócz tej:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę powiedzieć "nie", King jednak jak już pisze to nie może skończyć ;).
      No to zabieraj się jak najszybciej. Przecież Mistrza każdy znać musi :P.

      Usuń
  2. "christine"?!?! przegapiłam?! :( jak to?! wydaje mi się, że na bieżąco śledzę ofertę książkową Biedronki a ciągle odkrywam nowe tytuły Kinga, które już były, a ja nie mam... fajny stos... ale teraz idę do ciemnego kącika szlochać... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smutno mi to orzec, ale chyba przegapiłaś :D.
      Pamiętaj, że zawsze będę z Tobą duchem w twoim ciemnym kąciku żalu ;).

      Usuń
  3. Książki Kinga na prawdę spore ;) Ale okazje z tymi książkami, aż sama spojrzę ;) Miłej lektury. A i oczywiście gratuluję wygranych, pierwszą z wielką chęcią by przeczytała ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, grubaski takie małe :D.
      Dziękuję serdecznie :)!

      Również pozdrawiam!

      Usuń
  4. Ah ten "Michael Vey" pilnuj jej bo na pewno Ci ją ukradnę ! Ciągle kusisz Kingiem może bym się za niego wreszcie zabrała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A spróbuj tylko to chyba Cię... nawet nie wiem co Ci zrobię :D. Jednak, żebym najpierw go dostał, bo przesyłka już 2 albo 3 tydzień leci ;(.

      ZABIERAJ SIĘ I TO JUŻ!!! Nie ma to tamto :P. Masz zapoznać się (przynajmniej) z jego najgłośniejszymi książkami ;)!

      Usuń
  5. Te dwie książki Kinga bym Ci podkradła :D Sama czytałam do tej pory jedną powieść jego autorstwa i nie byłam nią zachwycona, ale postanowiłam zapoznać się z innymi dziełami mistrza grozy - te tytuły wydają się naprawdę ciekawe. :)
    Gratuluję wygranej - książkę Evansa sama z chęcią przeczytam. :)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, co się dzieje, każdy chce coś ode mnie ukraść :D. Jak tu żyć w takim państwie ;).
      No to zabieraj się za kolejne. Na pewno Ci się spodobają, a jak nie... to oho ho, lepiej nie mówić, ale krew się poleje :D.

      Wielce dziękuję :*!

      Usuń
  6. Świetny stosik :O Szkoda, że te wydania biedronkowe mają taka malutką czcionkę, bo w kwestii ceny sa bezkonkurencyjne :) Szkoda, że nie znalazłem w promocji "Christine", bo z chęcią bym sobie przeczytał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :)!
      No, ale od czasu do czasu można przeczytać parę takich miniaturek. Może nie oślepnę od nich ;D

      Usuń
  7. Nie ma za co, nie ma za co :-D Sam na Dedalusie przetraciłem już kilkaset złotych ;-) Stos piękny - wszystkie książki mam i u siebie na półkach :-D Już zacieram ręce na nadchodzące recenzje. "Rogów" Hilla również :-)

    Wow, dostaniesz książkę z podpisem Dardy? Nice :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Tobie nie dziękuję, choć też zakupiłam m.in. Pokój Naomi, ale kasa mi topnieje i obyłabym się bez Dedalusa, który mnie kusi ;)

      Usuń
    2. Mnie też cały czas kusi. W koszyku mam już 15 książek, od dwóch miesięcy walczę z pokusą złożenia zamówienia :-P

      Usuń
    3. Ach Wy nałogowcy :D! Ja na szczęścia jak na razie mam niski budżet, więc i zamówieniami nie szastam :P.

      Ale naprawdę kilkaset złotych!? Jejku to ile Ty tam masz tych książek :)!?

      Usuń
    4. Jakie kilkaset złotych? Piotrek, masz w koszyku książki za KILKASET złotych? :P O rany. Jak nie będziesz miał co z pieniędzmi zrobić, a w księgarniach zabraknie książek, mogę Ci podać mój numer konta... :P

      Usuń
    5. Hahaha, oj Ty, oj Ty niedobra :D.

      Usuń
  8. "Pokój Naomi" wydaje się interesującą lekturą. A co do Kinga - czytałam jedynie "Buick 8" i przyznam, że był to zły wybór. Jednak nie uprzedzam się jeszcze do tego autora i chcę dać mu szansę. Chętnie zapoznam się z Twoimi recenzjami - może któraś zaintryguje mnie na tyle, że pójdę do biblioteki w celu wypożyczenia jakiejś pozycji autorstwa Kinga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jest, uwierz mi jest :D.
      Uuuaaa, zaczęłaś od "Buick 8"!? Kiepsko... Czyli nieźle musiałaś się zrazić. Ale ja też zacząłem przygodę z Kingiem od jego też nie za dobrej książki ("Chudszy"), jednak wytrwałem chwilowy rozłam naszego związku i nadal mogę się cieszyć jego twórczością :P.

      Usuń
    2. Też zaczęłam od "Chudszego", niestety. Ale na półce już czeka "Cmentarz zwierząt" (za długo nauczyciele wpajali mi zasady ortografii, bym teraz napisała normalnie tytuł) i mam nadzieję, że się z panem Kingiem polubimy. :))

      Usuń
    3. Naprawdę!? Przypadek :D!? Jejciu coś nas łączy ;P.

      Ja czytałem inne tłumaczenie, bo "Smętarz dla zwierzaków" i właśnie niektórzy mówią, że te dwa tłumaczenia się strasznie różnią. Niektórzy nawet mówili, że "Cmętaż..." był gorszy ;(. No, ale może obalisz ten przesąd :D.

      Usuń
  9. W mojej Biedronce to takich okazji nigdy nie zauważyłam, mini półeczka zawiera trzy książki na krzyż. "Ręka mistrza" jest bardzo dobra, mam swój egzemplarz (kiedyś dostałam na urodziny). "Christine" planuję rzecz jasna przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko oko, u mnie też jest mini półeczka ;).
      A ja po "Rękę Mistrza" poszedłem do Biedronki pierwszego dnia jak była dostawa i zabrałem ze sobą do domu jej ostatni egzemplarz... Książki Kinga schodzą się jak świeże bułeczki :D.

      Usuń
  10. Ciekawy stosik. :)Właściwie nie czytałam jeszcze nic Kinga, a przynajmniej nic w całości - zaczęłam kiedyś "Sklepik z marzeniami", ale kompletnie mi nie podszedł i nie udało mi się go skończyć. U siebie mam "Zieloną milę", też zakupiłam ją w Biedronce ( patrz jak ona łączy ludzi :P )- muszę się w końcu za nią zabrać, bo czeka na swoją kolej już długo. Dedalus powiadasz? Muszę koniecznie zaglądnąć - może znajdę coś dla siebie. Kurczę, aż siedem złotych kosztują tam niektóre książki? Strasznie drogo... :P :)
    Pozdrawiam i życzę miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, jest zacny, zaprzeczyć nie mogę :).
      "Sklepiku..." nie czytałem, ale może zacznij od czegoś lepszego... chociażby "Miasteczko Salem", albo "Misery", albo "Smętarz dla zwierzaków", no albo "Lśnienie" :P. Jednak "Dolores Claiborne" mimo, że nie jest jakaś tak głośno reklamowana to mi się strasznie podobała :D. To też Ci polecam :).
      Zaglądaj, zaglądaj, bo naprawdę ciekawe książki można zgarnąć ;).

      Również pozdrawiam i dziękuję :*!

      Usuń
  11. Cudowne smakołyczki Kinga masz. Obie kocham. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem nieskromnie - wiem :D. Mam nadzieję, że ja je też pokocham :).

      Usuń
  12. Świetny stosik, jakościowo cudny. Zabieraj się wreszcie za "Christine"! :) Ach, i jednak recenzji "Pokoju Naomi" nie będzie. Z rozpędu kliknęłam "opublikuj" przy recenzji Miasteczka Salem, nie zmieniając wcześniej daty publikacji. Więc jest :) Może się zgramy i w ten sam dzień recenzje dodamy? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och dziękuję serdecznie :*!
      "Christine" już zaraz będzie przeczytana... tylko trochę czasu i po sprawie :D.
      Aś ten rozpęd... wszystko przez niego, no ale może to przeboleję :P.

      A co do recenzji to wątpię. Chyba wstawię ją troszkę później :D.

      Usuń
    2. No dobrze, to będę wypatrywać :)

      Usuń
  13. U mnie w biedronce znaleźć można jedynie bajki dla dzieci, na dobre książki nigdy nie mogę trafić ;/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ej, bajki dla dzieci też dobre :D.
      Również pozdrawiam :)!

      Usuń
  14. Panie Melonie czekam na recenzje tekstów Kinga. A i tych Kyrczów i Cichowlasów już od jakiegoś czasu mam ochotę poczytać, ale poczekam najpierw na opinię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie Simonie naprawdę miło mi to słyszeć, jednak najpierw poleci "Pokój Naomi" :P.

      Usuń
  15. Pięknie to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, no skądże... oj dobra, no wiem, że pięknie :D. Ach ta skromność ;P.

      Usuń
  16. też mam te wydanie "Christine" i też mnie grubość póki co nie kusi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ale jednak to King, więc pozycja OBOWIĄZKOWA :D.

      Usuń
  17. Rozglądałam się za "Ręką mistrza", ale u mnie chyba wykupili. =/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wszystkie egzemplarze rozeszły się pierwszego dnia :D. A ja wziąłem ostatni :P.

      Usuń
    2. No to Ci się udało. U mnie tylko jakieś przepisy zostały. :P

      Usuń
  18. Jestem chyba jedną z nielicznych osób, które jeszcze nie czytały żadnej książki Kinga i jak na razie się za to nie zabieram :) Może w dalszej przyszłości uda mi się przemóc moją niechęć i jednak sięgnąć po twórczość tego autora. A stosik wymiarami imponuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jakby tak zebrać wszystkie osoby, które skomentowały tego posta, jednocześnie deklarując, że jeszcze nie przeczytały nic z twórczości Kinga to zebrałaby się niemała grupka :D. Więc, jak sądzę, nie jesteś nieliczna ;P.
      Jednak serdecznie polecam Ci wszystkie jego książki ;).

      Usuń
    2. Noo i w tej grupce byłabym jaa ^^ Jak pójdę z Martą2710 do biblioteki to ją i przy okazji siebie na coś jego twórczości namówię ^^

      Usuń
  19. King? Ciągle ktoś mi o nim mówi, a ja się nie mogę zabrać! Muszę coś z tym zrobić!
    Więcej stosików!
    Michalo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabieraj się, bo naprawdę warto. No wiesz Ty co, jak można jeszcze nie przeczytać żadnej z jego licznych książek ;D.
      Spróbuję, ale nie wiem jak mi to wyjdzie ;).

      Usuń
  20. Ale opasłe tomiska :D Muszę w końcu przeczytać coś od Kinga... :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Oczywiście bez Kinga się nie obejdzie ^^ Chyba też się za niego zabiorę. Tyle książek w bibliotece, a ja nie wiem co wybrać ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecież ;).
      Bierz pierwszą z brzegu. Zapewniam Cię, że będzie świetna :D.

      Usuń
  22. Chętnie przeczytam coś King'a, tym bardziej, że nigdy jeszcze nie czytałam żadnej z książek tego autora. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ej Ty też nie czytałaś!? Migusiem zabierać się za książki Mistrza, ale już ;D!

      Usuń
  23. Nie wiem czy będę siedział w domu cały tydzień następny, ale narazie teraz właśnie choroba się rozwija, jeeejku ;o
    xoxo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za pozostawione tutaj komentarze :)

"Pamiętaj, że wulgaryzmy odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego"
- Stephen King "Pod kopułą"

Copyright © Melon dotcom Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com