21 kwietnia 2013

55




Podążając za moim ideologią z dzieciństwa, która mianowicie brzmiała tak: "Bawmy się, Sezamku! Bawmy się, Sezamku!", nie mogłem odrzucić zaproszenia do nowej (a jeśli starej to sorki, że jestem zacofańcem) zabawy blogowej o intrygującej nazwie "55"...

Zaproszenie dostałem od Pauliny, za co serdecznie jej dziękuję :)!




Jbc. wszędzie kolejność będzie alfabetyczna!
Tak więc faworyzacji mówimy głośne NIE ;p.


10 książek, które bardzo mi się podobały...

Powtarzam "bardzo mi się podobały", a nie "najbardziej".

  • "Dolores Claiborne" - Stephen King
  • "Dom na Wyrębach" - Stefan Darda
  • "Harry Potter i Kamień Filozoficzny" - J.K. Rowling
  • "Igrzyska Śmierci" - Suzanne Collins (ale tu chyba można podpiąć całą trylogię)
  • "Miasteczko Salem" - Stephen King
  • "Misery" - Stephen King
  • "Osobliwy dom Pani Peregrine" - Ranson Riggs
  • "Smętarz dla zwierzaków" - Stephen King
  • "To" - Stephen King
  • "Zielona Mila" - Stephen King

Czy Wy też naliczyliście 6 razy powtórzone nazwisko Mistrza ;)?


9 książek, które najmniej mi się podobały...

Wyliczanie ich chyba nie miałoby sensu, więc powiem tak...

WSZYSTKIE LEKTURY


8 blogów, które najchętniej czytam...

Z zimną krwią wydłubię oczy temu kto wymyślił ten podpunkt... Przecież ja się nie zmieszczę w malutkiej ósemce... No przepraszam, ale prędzej się zesram na środku ulicy...
Jednak mus to mus, więc wstawiam losową 8 z kilkudziesięciu najchętniej odwiedzanych przeze mnie blogów...

Przepraszam serdecznie całą resztę, ale musiałem się określić ;(.
Na drugi raz pier*olę zasady...


7 książek, które chcę przeczytać...

No i znowu za mało miejsca...
Dziwny jest teeen... blogspot...

  • "Czarny Wygon: Bisy" - Stefan Darda
  • "Harry Potter i cała reszta części"
  • Trylogia "Mroczne Materie" - Phillip Pullman
  • "Pokój Naomi" - Jonathan Aycliffe
  • "Psychoza" - Robert Bloch
  • "Rogi" - Joe Hill
  • "Siedlisko" - Cichowlas & Kyrcz

6 powodów, żeby sięgnąć po książkę...

  • Nudzi mi się
  • Mam chwilę wolnego czasu
  • Chcę się porządnie nastraszyć
  • Nie mogę zasnąć
  • Chcę coś przeczytać
  • Muszę coś przeczytać (lektury)

5 powodów, żeby nie sięgnąć po książkę...

  • Jestem śpiący
  • Mam nazajutrz sprawdzian (chociaż często nie zwracam uwagi na ten podpunkt ;p)
  • Autorem tej książki jest Stephenie Meyer (bomba zegarowa uruchomiona)
  • Jadę jakimś pojazdem (od razu zbiera mi się na wymioty)
  • Książka podpięta jest pod kategorię "Lektury"

4 miejsca, w których najlepiej się czyta...

  • Moje pościelone łóżko
  • Moje niepościelone łóżko
  • Taboret na balkonie
  • Podłoga w salonie

3 autorów, na których nowe książki czeka się zawsze za długo...

  • Stefan Darda
  • Stephen King
  • Ransom Riggs

2 dobre ekranizacje...

  • "Igrzyska Śmierci"
  • "Harry Potter i..."

1 autor niesłusznie zapomniany...

A skąd ja to mam wiedzieć!? Jak zapomniany to zapomniany. Lajf is brutal :).


Wsio! Nareszcie skończyłem...
Do zabawy serdecznie zapraszam:
  * wszystkich 8 autorów blogów, których wymieniłem wcześniej
  * bonusowe osoby, które dostaną ode mnie dodatkowe nominacje na swoich blogach
  * całą resztę chętnych i tych mniej chętnych :).

POZDRAWIAM!

41 komentarzy:

  1. O co za świetna zabawa :-) Bardzo mi się podobają Twoje odpowiedzi bo po części tak samo bym odpowiedziała :-) Dziękuję za zaproszenie do zabawy :* niebawem odpowiem na pytania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję i oczekuję na odpowiedź w zabawie :D.

      Usuń
  2. O tej zabawie jeszcze nie słyszałam, dzięki za nominację, spróbuję w najbliższym czasie odpowiedzieć(niestety możliwe, że dopiero w piątek, mam teraz egzaminy :( ).

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to już usłyszałaś ;).
      Mogę czekać nawet pół roku :P. Życzę powodzenia na egzaminach :)!

      Usuń
  3. Dziękuję za bonusowe zaproszenie. Ta zabawa bardzo mi sie podoba (jak mało która :) ), więc na pewno wezmę w niej udział tylko jeszcze dokładnie nie wiem kiedy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy :*!
      No to widzę, że dobrze zrobiłem zapraszając Cię do niej :).

      Usuń
  4. Dzięki za zaproszenie. ;d z chęcią wezmę udział w wolnym czasie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Eh Snowflake Ty marudo! Za mało, wszędzie za mało... Trzeba było sobie tę grę rozciągnąć na "555" :P Tak, lektur i ja nie lubiłam, oj, nie lubiłam. Taboret na balkonie... latem to i ja na balkonie siadam, albo na kocyku na trawie na podwórku (tylko nie wolno tracić czujności, bo koguta mam agresywnego, co to lubi się rzucać). Fajnie sobie poradziłeś :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej ja nie marudzę... No może trochę... Dobra, marudzę jak niejedna ćwiara uliczna :D.

      Naprawdę masz kogucika!? Jeeej koguty... uuu tzn. Jeeej rosół ;P.
      Chciałbym mieć kury na balkonie, bo wtedy miałbym jajka bez GMO (jak to mówią w reklamie :P).

      Usuń
    2. Yhy. Na balkonie :P Mam kurnik, 15 kur, koguta 1. Jajca dobre, rosół? Nie wiem, nie zjadamy własnego inwentarza ;)

      Usuń
  6. Ooo jakże mi miło ;) Dzięki za tą bonusową nominację ;) Coś mi się wydaje, że wiem jaki będzie mój następny post, bo tak szczerze mówiąc, czekałam na natchnienie od świata zewnętrznego :D Jeszcze raz dzięki, idę już myśleć nad odpowiedziami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również :).
      Nie ma za co :P. A ja czekam na odpowiedzi.

      Usuń
  7. Punkt "jest to książka Stephenie Meyer" mnie rozwalił hahahahhaha :)
    Dziękuję bardzo za nominację i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Melon, dziękuję za zaproszenie. Na ogół nie biorę udziału w zabawach blogowych, ale akurat ta zdobyła moją sympatię na tyle, że może (ale podkreślam MOŻE - to zależy od czasu) wezmę w niej udział.
    Jeszcze raz wielkie dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się na przyszłość :D.
      No proszę, proszę. Buffy przyjęła zaproszenie do zabawy blogowej od Melona, no normalnie sikam po nogach ze szczęścia :D. Czekam cierpliwie na odpowiedzi :*.
      I nie ma żadnego "może" :D.

      Usuń
  9. W kwestii lektur mam podobne odczucia - wstręt w najczystszej postaci :D
    Na książki Stefana Króla czeka się zdecydowanie za długo. Boje się, co by było, gdyby pisał rzadziej... ;)
    Dzięki za nominacje, właśnie wrzuciłem swoje odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę Cię, ja sobie niedawno wyobraziłem co by było, gdyby King umarł O_o... Ooooo nieeeeeeeeeeeeeee :P!
      To ja dziękuję za wzięcie udziału :).

      Usuń
    2. Ja to sobie wyobrażam od dobrych dziesięciu lat. Dobrze, że się staruszek jeszcze trzyma, niech piszę, piszę i jeszcze raz piszę ;-)

      Usuń
  10. Oh jej, dziękuję Melonie za wyróżnienie ;)
    I pytanko mam: Będą recki książek o Harrym Potterze? :) Już dawno je czytałem i z chęcią zobaczyłbym co tam nawymyślasz o małym czarodzieju :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :).
      Haha, jeśli moja wena twórcza nie pójdzie w tango z innym arbuzem to zapewne będą :D. Tylko, że mam przed sobą wiele innych książek, więc Harry jeszcze troszkę poczeka :P.

      Usuń
  11. Dzięki wielkie za zaproszenie, mam podobną opinię na temat lektur, ale o tym już wiesz. Oczy mi wyszły na wierzch, gdy dowiedziałam się, że nie czytałeś jeszcze "Harry'ego Pottera", jesteś chyba jedyną znaną mi osobą, która nie przeczytała żadnej części :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, ale ja przeczytałem pierwszą część :D. Tak więc jest progress :P.
      Polecam się na przyszłość :).

      Usuń
  12. Nie wiem dlaczego tak narzekasz na lektury. One przecież tak świetnie usypiają. ;D Dzięki takim książkom docenia się czytanie bez przymusu. :)
    A tak na serio - do niektórych lektur chciałabym wrócić, ba, w ogóle przeczytać, ale ,,Krzyżaków", ,,Ludzi bezdomnych" itp. wybiłam sobie z głowy raz na zawsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One nie tyle usypiają co ich sam widok usypia :D. Patrzę, patrzę, patrzę, a tu nagle lektura i już po Melonie, który zatraca się w niezmierzonych połaciach marzeń sennych... gdzie NIE MA lektur ;P.
      "Krzyżacy" to zło, których nawet nie czytałem, bo słuchałem w wersji audio... ale i tak się wynudziłem :).

      Usuń
  13. Ja też nie mogę czytać w samochodzie, nie tylko przez samopoczucie, ale też przez mojego "kochanego" braciszka drącego się na cały samochód....no cóż, uroki ;>

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajnie jest mieć takiego ukochanego braciszka :D. Przynajmniej można się mu w jakiś kochany sposób odwdzięczyć kopniakiem w du*ę :P.

      Usuń
  14. Kurcze, przypomniałeś mi o "Osobliwym domu...". Popędziłam do Matrasu, żeby zamówić korzystając z promocji, a tu zonk. Nie ma. O_o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, że też musiałem dopiero teraz wstawić tego posta. Gdybym go wrzucił dzień wcześniej to zapewne "Osobliwy dom..." jeszcze byłby dostępny. Wszystko przeze mnie :D.

      Usuń
  15. Sporo tego Kinga, ale nie dziwię się ;) A wszystkie lektury nie były tragiczne, chociaż przyznaję, że większość na pewno :) Mnie ekranizacja "Igrzysk śmierci" trochę zawiodła, nie odczuwałam tych samych emocji, co podczas lektury, brakowało mi napięcia, ale i tak z chęcią obejrzę drugą część :) Dzięki za nominację na moim blogu, ale już się w to bawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ta ekranizacja nie była strasznie zachwycająca i lepsza od książki, ale jednak jakiś poziom trzymała :).
      Ok, po prostu nie mogłem Cię nie zaprosić z grzeczności :P. Och, jaki Ty Melon jesteś grzeczny :D.

      Usuń
  16. Zabawa jak najbardziej warta uwagi i słuszna, dlatego serdeczne dzięki za zaproszenie do niej. Może spróbujemy coś skrobnąć, ale będzie ciężko, bo to się trzeba jednak mocno określić w każdym podpunkcie, a nam to jakoś nie po drodze do końca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawa naprawdę przednia :D. Oj tam, oj tam z tym określaniem. To wcale nie boli ;P.

      Usuń
  17. Kochany Melonie :D
    Wzruszyłam się, jak przeczytałam, że tęsknisz za takim świrem jak ja :D...Nie odeszłam z naszej gromady, ale z powodów osobistych muszę zrobić przerwę w pisaniu do końca miesiąca :).Wybacz mi! Obiecuję, że powrócę w wielkim stylu :D. Jak mam chwilkę czasu, to czytam wasze recki, więc o was nie zapomniałam :). Dziękuję za nominację! :*
    Pozdrawiam Cię cieplutko i za tamtego komcia przesyłam milion buziaków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejciu ile miłości w Twoim komentarzu się znalazło :). Dziękuję Ci przeogromnie za te buziaki. Normalnie teraz nie będę mógł zasnąć od tych emocji :D.

      Ok, jeśli musisz to ja spróbuję przeczekać jeszcze troszkę, ale uwierz mi, będzie ciężko :P.

      No ja myślę, że to będzie jakieś WIELKIE WEJŚCIE z tymi zdjęciami, które miałaś wstawić już hoho. Nie bój się, ja nadal pamiętam :D.
      Spokojnej nocki życzę i wielu uśmiechniętych min na fotkach ;D.

      Usuń
  18. http://michalo-magic.blogspot.com/2013/04/55_25.html
    Moje odpowiedzi

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie zgadzam się co do lektur - są tragiczne.
    Roi się u Ciebie od Kinga, a ja nadal nie przeczytałam ani jednej. :(
    I dziękuję za zaproszenie. :) Chętnie wezmę udział.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roi się, bo roić się musi :D. A Ty jek zaraz się za niego nie zabierzesz to dostaniesz ode mnie porządnie w ciort :P.

      Usuń

Dziękuję serdecznie za pozostawione tutaj komentarze :)

"Pamiętaj, że wulgaryzmy odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego"
- Stephen King "Pod kopułą"

Copyright © Melon dotcom Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com