29 marca 2013

Prawie jak wiosna...

Prawie robi wielką różnicę...


Moi Drodzy pomijając to, że...
  • na dworze temperatura uciekła daleko w dół od zera
  • Słońce poszło na kawkę do innej galaktyki
  • śnieg ulewa się ludziom z ry**
  • Wiosna poszła w tango z Marzanną
  • kaloryfery dymią się z gorąca
  • bałwany grają nam na... nosie :)
  • przebiśniegi zaginęły w akcji
  • na ulicach namnożyły się ogromne dziury od zamarzającej i rozmrażającej się wody
  • nasze buty wołają o pomstę do nieba, bo rzygają już tą solą
  • w Lany Poniedziałek pozabijamy się soplami
  • KUŹWA CHCĘ JUŻ WIOSNĘ!!!

...chciałbym złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia z okazji zbliżających się już wielkimi krokami Świąt Wielkiej Nocy!

Trzymajcie się ciepło i odliczajcie ze mną głośno (mam nadzieję) ostatnie dni panującej jeszcze Zimy (tej ******** ***** *********** ******* idiotki ;p)!
Zaczynamy: 365... :D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A tak przy okazji informuję/przypominam (niepotrzebne skreślić) o konkursie u Pauliny, który możecie znaleźć pod tym linkiem.


I to tyle...

POZDRAWIAM!

37 komentarzy:

  1. Ja również życzę Ci Melonie kochany nieciepłych Świąt oraz tego byś wrócił cało z bitwy na śnieżki w lany poniedziałek. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dziękuję :D. Trzymaj kciuki, żebym przeżył :P.

      Usuń
  2. Uważaj, żeby Cię nikt nie przebił na wskroś lodową lancą podczas hasania po śnieżnym, udeptanym gruncie w Poniedziałek Wielkanocny. :D

    Wszystkiego co dobre na Święta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie dlatego nie mam zamiaru w ogóle wychodzić z domu w święta :D.

      Dziękuję i wzajemnie :)!

      Usuń
  3. Pięknie :) Niach, niach, dziękuję Ci, skarbie Ty mój :) Jeżeli nie wygrasz w moim konkursie, to ja już pomyślę, jak Cię wynagrodzić za bycie najbardziej pozytywną osobą w blogowisku :) Może koło lata zrobię rozdawajkę, bo na razie za zimno, by wychodzić na pocztę ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co i dziękuję :3! Weź przestań po się rozpłynę :*.

      Ja najbardziej pozytywną... co?! Uwierz mi, są pozytywniejsi :D, ale jeszcze raz dziękuję :P.

      Usuń
  4. A ja zaprawdę powiadam Ci...wiosna nadejdzie w nadchodzącym tygodniu...Tak głosi słowo moje... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://genophoria.files.wordpress.com/2012/11/shut-up-and-take-my-money.jpg

      Usuń
    2. Niech się stanie słowo Twoje :)!

      Usuń
    3. Hahaha, to zdjęcie Paulina idealnie tutaj pasuje :D!

      Usuń
  5. Urocze życzenia. Nieco osłodziły mi dzisiejszą irytację. Dobrze, że rano mnie tknęło przeczucie, które nie pozwoliło mi wymienić grubej kurtki na wiosenną. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś czuję, że te grube kurtki będą cały rok w pobliżu w razie co :). Już mam ich serdecznie dosyć ;P.

      Usuń
    2. Nie strasz! Ja tam zamierzam niedługo krótki gatki odkurzyć. =)

      Usuń
  6. No proszę mi mojej zimy od idiotek nie wyzywać, owszem, mam jej dość, ale w kiedy trzeba jest przecież taaaka czarująca, co prawda przegina już z wizytą u nas, ale co z robić...

    Dzięks za życzenia. Wzajemnie życzę radości, cudem wyczarowanego wiosennego nastroju, jajecek, sereczka, baszczyku, i zlanego wodą, nie lodem, dupska :-)

    Baj, trzym się ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra... Może nie idiotka, ale wkurzająca baba to już tak :D.

      No i ja też dziękuję :*! No nie wiem, czym będzie zlany mój tyłek, ale jedyne co wiem to to, że będzie bolało ;).

      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Nie marudź, w lany poniedziałek porzucamy się śnieżkami :-P
    Dzięki i wzajemnie, Wesołych! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomarudzić też trzeba :). A na bitwę na śnieżki to ja jestem chętny :D.

      Usuń
  8. Może trzeba jakieś egzorcyzmy odprawić, żeby ta zima poszła precz? :) I dla Ciebie najlepsze świąteczne życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie niezły pomysł ;P.
      Dziękuję :*!

      Usuń
  9. Jak Ty umiesz pocieszyć. I tak jestem przygnębiona tą francą - zimą..
    Wesołych świąt. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zawsze do usług :).
      Oj tam, oj tam. Kiedyś w końcu i tak ktoś ją znajdzie i zaszlachtuje scyzorykiem :-D.
      Dzięki ;)!

      Usuń
  10. Melon!
    Ładną zimę mamy tej wiosny, prawda? :D
    Jak ja nie cierpię śniegu i tych popieprzonych minusowych temperatur! Grrrrr :).
    Życzę Ci Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego roku!
    Eeee...to nie te święta...a więc życzę Ci abyś soplem nie oberwał w lany poniedziałek i żebyś zjadł tyle kiełbasy ile tylko dasz radę! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No brzydka nie jest :D.

      To najpiękniejsze życzenia bożonarodzeniowe... yyy, tzn. wielkanocne, jakie kiedykolwiek dostałem :*!

      Usuń
  11. Nie wiem, czy się sprawdzi, ale ja mam bierzmowanie 13 kwietnia, a ksiądz mówił, że będzie słonecznie i ciepło :P Pozostaje tylko czekać.

    Chciałabym Ci życzyć ciepłych i wesołych świąt, a w lany poniedziałek natarcia śniegiem(gorzej na dworze zostać wodą oblanym moim zdaniem) :D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uhu hu... Śnieżne bierzmowanie, tego jeszcze nie widziałem :D.

      Dziękuję serdecznie, ale nie mam zamiaru się nigdzie wybierać w te święta, żeby mnie kto przypadkiem nie wepchnął w śnieżną zaspę ;P.

      Usuń
  12. Wesołych również, choć bardziej jak Boże Narodzenie niż jak Wielkanoc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można na to przymknąć oko, ale już śniegu mam dość na najbliższe 2 lata :D.

      Usuń
  13. Radosnych świąt i ciepłej, rodzinnej atmosfery! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze można mieć jeszcze wiosnę w sercu... I tego Ci życzę. :D Radosnych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne życzenia ;D
    Wesołych Świąt i żebyśmy się w końcu wiosny doczekali ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cię kręcę, ile miłości :D.
      Malutka_ska, Nada i Suza serdecznie Wam dziękuję :)!

      Usuń
  16. Dzięki :D
    Postanowiłam nominować Cię na moim blogu do Liebster Award :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia jak do mnie dotarłaś, ale dziękuję :*!
      Na pytania odpowiem, jak znajdę chwilę czasu :).

      Usuń
    2. Mam swoje sposoby :D
      Nie ma za co ^^

      Usuń

Dziękuję serdecznie za pozostawione tutaj komentarze :)

"Pamiętaj, że wulgaryzmy odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego"
- Stephen King "Pod kopułą"

Copyright © Melon dotcom Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com