25 marca 2013

"Michael Vey Więzień celi 25" - info


Hej!

Będzie to kolejny post czysto informacyjny, więc zapraszam na (?)dużą(?) dawkę nowych wiadomości :).

Dzisiaj ujrzał światło dzienne book trailer książki, zatytułowanej "Michael Vey Więzień celi 25" pewnego (podobno) bestsellerowego autora - Richarda Paula Evansa na facebook'u (czyt. fanpage'u tego utworu).

Ów trailer możecie obejrzeć poniżej ;P...



POZDRAWIAM!

PS: No i jak zwykle Melon o czymś zapomniał ;D... Mam pytanie, czy znacie tego pisarza (bliska znajomość też się liczy... Bosz, Melon :P...) i czy czytaliście chociażby jedną jego książkę :3?!

39 komentarzy:

  1. Uuu... ja autora nawet z widzenia nie kojarzę (ależ ja jestem zacofany -_-), ale książka zapowiada się ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie pisarza powinno się bardziej znać od jego pisarskiej strony, a wygląd może pozostawmy celebrytom :D.

      Usuń
  2. Fajny pomysł z tym trailerowaniem książek. Mogli się jednak troszkę bardziej przyłożyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie powiem nie, jednak lepsze takie urozmaicenie niż żadne i sam suchy tekst :P.

      Usuń
  3. Nie mogę się już doczekać tej książki ;) Od paru godzin info równierz u mnie Melon ! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, już widziałem :). A książka wydaje się być naprawdę interesująca.

      Usuń
    2. Naprawdę się na nią napaliłam :D

      Usuń
  4. Hmmm...
    Hmmmmmm....
    Raczej nie przeczytam tej książki :D. Zastanawiam się jaki to będzie gatunek literacki. Stawiam na romansidło( ewentualnie antyutopia). Nie przepadam za powieściami w stylu "Igrzysk śmierci", a po obejrzeniu trailera (szybko niczym biegunka), dopadła mnie złowroga myśl, że ta powieść będzie przeciętna. Może się mylę...Poczekam na Twoją recenzję ;P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, coś Ty, to nie jest romansidło. U mnie takie rzeczy mają zakaz wstępu ;P. Jbc. jest to wydawnictwo Fabryka Słów (wydali m.in. serię Pan Lodowego Ogrodu), więc - fantastyka :). No może z tą recenzją to bym się tak nie spieszył ;D.

      Usuń
    2. PS: Igrzyska Śmierci są SUPER!!! ;p

      Usuń
  5. Szczerze dziwi mnie trochę taka książka u tego autora. Nie czytałam co prawda jego powieści (ani jednej!), chociaż wszędzie gdzie idę widzę na okładkach to nazwisko. Więc wierzę, że jest autorem niejednego bestsellera :) Tak czy inaczej, raczej kojarzy mi się z literaturą bardzo kobiecą (książki o życiu, miłości etc...). Więc skąd tu nagle taka książka? O ile rzeczywiście romansidłem się nie okaże. Ciekawe, ale jeśli miałabym sięgać po Evansa, pewnie zaczęłabym od tej, bo wydaje się odrobinę wyłamywać ze schematu :) Już wydawnictwo przyciąga, więc to może być coś ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie wydawnictwo fantastyczne (nie, że świetne, aczkolwiek moooże, ale tematyka fantastyczna ;p), więc książka podpięta jest pod kategorię "literatura młodzieżowa" i "fantastyka"... Broń Boże romansidła :D. Ale też się zdziwiłem, jak zobaczyłem parę okładek jego książek :P.

      Usuń
  6. oo widzę że czytasz Życie Pi? i jak? + obsewuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie naprawdę :). Polecam Ci serdecznie, bo ciekawa i mądra (bosz, ja czytam mądre książki... ta i co jeszcze) książka ;p.

      Dziękuję :*

      Usuń
    2. jak skończę swoją to na pewno przeczytam :D

      Usuń
  7. Premiera 12 "kwiatnia"? :P

    Powiem tak, czytałam trzy tytuły tego pana. Dwa bardzo mi się podobały, trzeci nie, ale żadnego bym Ci nie poleciła. :P
    To takie wzruszające książeczki dla kobiet, które mają oczy w mokrym miejscu i lubią się czasami powzruszać.

    Trailer zapowiada coś innego niż to, co czytałam, ale na Twoim miejscu poczekałabym na jakieś recenzje. Trailer trailerem, a książka może być zupełnie inna niż wydaje się po obejrzeniu filmiku.

    "Stokrotki w śniegu" są o kolesiu, który dowiaduje się, że nie żyje, choć ma się całkiem nieźle. Część ma jego śmierć w głębokim poważaniu, inni wręcz się cieszą. Koleś postanawia więc naprawić błędy, zmienić swoje życie itp. itd. Można z tego zrobić intrygujący, tajemniczy trailer, ale książka nadal będzie taka sama, czyli słodka, urocza i poruszająca damskie serca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i to jest dla mnie najdziwniejsze... Autor babskich tekstów pisze fantastykę O_o. Dziwota :).
      Ale wątpię, żebym ją kupił... Po prostu jest możliwość, że dostanę tę książkę za darmo, ale o tym na razie ciii :D.

      Usuń
    2. Boże, znów zapomniałem...
      Dzięki, że powiedziałaś mi jak jest naprawdę z tym pisarzem, a nie słodkie i wychwalające go lululu w zapowiedziach :P.

      Usuń
    3. Mogę go też powychwalać, dobrze mi się czytało. ;)
      Ale... Hmmm... Jakoś nie wyobrażam sobie Ciebie pochlipującego nad losami biednego bohatera. :P

      Jak ją dostaniesz, to chętnie poczytam o Twoich wrażeniach, bo szczerze mówiąc zdążyłam się już tym zaintrygować.

      Usuń
  8. Pierwsze słyszę. I widzę. Nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahah, wszyscy wklejają zapowiedź na bloga o tej książce. Mi się trailer nie podoba, ale opis tak zachęca, że na pewno przeczytam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już na trzecim blogu trafiam na post o tej książce, ja jeszcze nie mam zdania, poczekam na recenzje, bo z tego, co widzę książka "ma branie" ;)

      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Niestety nie znam autora, ani jego twórczości. Ta jednak zapowiada się ciekawie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chyba najbardziej ciekawie ze wszystkich jego utworów ;).

      Usuń
  11. Autora znam... ze słyszenia. :) Obiło mi się o uszy kilka tytułów spod jego pióra, miałam nawet któryś w planie. Z tego co wiem Evans pisze raczej takie kobiece powieści i byłam nieźle zaskoczona informacją, iż wydał jakąś książkę fantastyczną.
    "Michaela Veya " przeczytam jeśli tylko będę miała okazję - ufam Fabryce Słów. :P
    Pozdrawiam!
    P.S.Ciekawe tutaj u Ciebie Melonie - będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że to jest jego pierwsza powieść fantastyczna, więc... strach się bać ;P.

      Dziękuję bardzo :*!
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  12. Autora nie kojarzę w ogóle, ale na tą książkę powiedzmy, że mam ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam jedną z książek tego pana "Obiecaj mi", kolejne dwie czekają na swoja kolej. Wspomniana "Obiecaj mi" bardzo mi się podobała, ale trailer niespecjalnie mi pasuję do ckliwego, rzewnego stylu tego autora. Szczerze, nie wiem czego się spodziewać, coś mi się wydaje że to kolejny paranormal w który ściga się nastolatków z nadprzyrodzonymi mocami, cóż, może się mylę - oby, bo schematycznych powieści mam już dość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że Twoje domysły są prawdziwe... no ale cóż, pożyjemy zobaczymy ;P. Mam nadzieję, że przynajmniej jakiś wątek fantastyczny zostanie wprowadzony ;D.

      Usuń
  14. Pierwsze słyszę, może dlatego, że ten autor jest u mnie na czarnej liście, ale książka zapowiada się nieźle. Trailer całkiem obiecujący, opis nieco psuje wrażenie, ale i tak wydaje się interesująca. Jednak mimo wszystko poczekam sobie spokojnie na recenzje, bo jakoś nie dowierzam Evansowi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jeżeli masz na myśli moją recenzję to chyba sobie dłuuugo poczekasz ;D. No zobaczymy co los i ten cały Evans przyniesie :).

      Usuń
  15. A to ciekawe, ale skoro ma pochodzić z fantastyki, to nie wiem jeszcze czy przeczytam :)
    Małe sprostowanie na moim blogu, przeczytaj :)
    i nie lubię samsungów, bo są dziwne troszeczkę pod względem, że się upodabniają do innych telefonów. i za mała cenę są lepsze. wkurza mnie też ich funkcjonalność, która jest niemal identyczna w każdych telefonach. w dodatku te przyciski, łuuh.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nawet autora nie znam, ale o książce słyszę (czytam) trzeci raz w przeciągu doby :-D Zapowiada się bardzo dobrze, co jednak jeszcze nic nie znaczy :-D Zamierzasz kupić? Chętnie przeczytam Twoją opinię :-D Co jeszcze mogę dodać....okładka! Przypomina mi trochę książki s-f sprzed kilkudziesięciu lat. Nawet fajna :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy kupię?! Nie mam zielonego pojęcia, ale wątpię, żebym to zrobił ;P.
      No prawda. Okładka trochę zacofana, ale można przymknąć oko :D.

      Usuń
  17. Oficjalnie mianuję Cię do nagrody Liebster Award !
    Oto pytania:
    1. Skąd pomysł na utworzenie bloga?
    2. Za co najbardziej doceniasz innych bloggerów?
    3. Jakiej muzyki słuchasz?
    4. Twój ulubiony film?
    5. Gdybyś mógł co byś wybrał : wycieczkę zagraniczną czy niezliczoną ilość książek wybranych przez Ciebie ? :p
    6. Ulubiony bohater książkowy i dlaczego właśnie ten?
    7.Ulubiony autor i za co go cenisz?
    8. Jadąc autobusem najczęściej...
    9. W szkole najbardziej lubię... i dlaczego?
    10. Autor z którym chciałbyś się spotkać i porozmawiać to...?
    11. Ostatnie i najważniejsze kiedy stopnieje śnieg ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*, ale zostawię może sobie tę zabawę na później, gdyż brak czasu u mnie zagościł :D.

      Usuń
  18. Autora nie kojarzę, ale zapowiedź świetna ;D
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za pozostawione tutaj komentarze :)

"Pamiętaj, że wulgaryzmy odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego"
- Stephen King "Pod kopułą"

Copyright © Melon dotcom Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com