08 marca 2013

DZIEŃ KOBIET


SERDECZNIE WITAM WSZYSTKIE KOBITKI!
A Panów po prostu witam :).


Jak wiadomo dzisiaj jest?!
Tak! Dzisiaj jest piątek :D... ale jakie święto?!
Dokładnie! Dzień Kobiet!

Tak więc z tej okazji pozwolę sobie złożyć najserdeczniejsze życzenie wszystkim Paniom oraz pragnę opublikować mój autorski wiersz (o Melon znów odwala chałturę ;p) właśnie im skierowany!

Dziś Kobitki nasze ukochane święto swoje mają
I z zapałem wszystkie chłopy życzenia Wam składają.

Zdrowia, szczęścia, pomyślności, to chyba za mało,
Więc ja WIELKIEJ Wam miłości życzę bardzo śmiało!

Loffciam, loffciam Was niezmiernie, ponad swoje życie.
Za nic w świecie nie przestanę, myślę, że mi uwierzycie.

Niech Wam gwiazdki swe piosenki do poduchy śpiewają,
A Wasi mężczyźni z całego serca Was mocno kochają!

Tulipanów, fiołków, róż...
Koniec życzeń. Spadam już :)!

POZDRAWIAM ;D!

46 komentarzy:

  1. Hahahah <3
    Dziękuję za życzenia, no a wierszyk przedni ! :D
    Melonie, będzie z Ciebie poeta ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Melon <3 Dziękuję jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego talentu :*
    Najlepsze życzenia które dziś dostałam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę nie ma za co :D.
      Ale chyba chciałaś powiedzieć nie talentu, ale "talentu" :).

      Usuń
  3. Wydasz nie tylko serię powieści o przygodach Kota Flapa, ale i tomik wierszy :p Dziękuję, dziękuję, dziękuję :) Naprawdę świetny wierszyk :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak... chyba się wkopałem w poezję ;P.
      Nie ma za co, nie ma za co, nie ma za co :D.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Dziękuję, chyba najlepsze życzenia, jakie dziś ktoś mi złożył :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dziękuję :). Ach ta cała reszta facetów... myślą, że byleby "Najlepszego" i jakiś wiecheć kwiatków wystarczy :D.

      Usuń
  5. Nie podlizuj się :P...A tak serio to dziękuję :)
    Myślę, że wszystkie kobity, które przeczytają ten płynący prosto z Twego serca wiersz, będą zachwycone :D. Wzruszyłam się (no dobra, śmiałam, ale ciii) niezmiernie :). A ten moment o loffcianiu...czysta poezja :D Jeszcze raz dzięki Ci Melonie za życzenia i niech Ci to Bóg w dzieciach wynagrodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha ;D. DZIĘKUJĘ ;*!
      Ja się podlizuję?! No gdzieżby ;P...

      Usuń
  6. No pięknie!!! :) Aż się wzruszyłam. Dziękuję Ci, wieszczu, poeto! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poezja moją jest, haha :D. Nie ma sprawy... Święto to święto :).

      Usuń
  7. Hehe pięknie! Dzięki wielkie. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co dziękować :). "Dzień kobiet" jest tylko raz w roku... a chyba powinien być częściej ;D.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Fantastyczne życzenia, jaki talent w Tobie drzemie, dawaj mu częściej ujrzeć światła dziennego :) Dziękować, dziękować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ;P dziękuję serdecznie :*!

      Usuń
  9. Panie Melonie nie wiedziałam, że z Pana taki romantyczny poeta :P Jestem wzruszona :) Bardzo dziękuję za śliczne życzenia :) Poprawiłeś mi humor po bardzo nieudanych próbnych egzaminach z matmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kij z egzaminami... Ważniejszy jest Dzień Kobiet :D!
      Haha dziękuję :)!

      Usuń
  10. Dziękuję bardzo za takie świetne życzenia :*. Na pewno nikt ich dziś nie przebił i na pewno nie przebije ;) Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja i talent... HAHAHA :D.
      Ale mimo wszystko dziękuję :)!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Jeeej jakie to miłe. Aż mi prawie depresja znikła. loffki :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to tylko prawie ;P? No ale trzeba się cieszyć, że chociaż tyle ;D.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Dzięki, trochę późno wpadłam, ale liczą się intencje ;) Artysta przed duże A :D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to trochę późno, w radiu mówią, że Dzień Kobiet jest jeszcze dzisiaj i będzie jutro ;P ???
      Dzięki :*!

      Usuń
  13. Dziękujemy bardzo, normalnie Melon zawsze pamięta :) ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co... mam nadzieję, że za rok też nie zapomnę ;D.

      Usuń
  14. Talent do poezji wyczuwam! :D
    Od razu humor lepszy, dziękujemy ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, tylko napisać jeszcze parę wierszy, wsadzić je do tomiku i prosto do wydawcy haha :D.
      Pozdrawiam :)!

      Usuń
    2. Haha, bądź pewny, że kupiłabym! ;DD

      Usuń
  15. Najlepszego z okazji naszego święta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ;p. Jak świętować to świętować na całego :D.

      Usuń
  16. Dziękuję :) A wiersz wręcz genialny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*. Jestem "geniuszem" ;D.

      Usuń
  17. Dziękuję :) Jakie to strasznie miło, już dawno nikt nie składał mi życzeń wierszykiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ nie ma za co dziękować :P.
      Polecam się na przyszłość :D.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  18. Aj, dzięki, dzięki!! :D hhehe
    to prawda, że jestem przeciwieństwiem do Ciebie. Ale cóż, przeciwieństwa się przyciągają, hehe...
    xoxo XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy Ty aby przypadkiem czegoś nie sugerujesz :D? Haha :).

      Usuń
  19. O mamo... Rozbroiłeś mnie totalnie. :P
    My też Cię loffciamy! Wszystkie razem i każda z osobna. Podobno od przybytku głowa nie boli. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam, taki ze mnie saper :).
      Haha, dziękuję :*!

      Usuń
    2. Tylko się nie pomyl, bo oni podobno mylą się tylko raz. ;)

      Usuń
  20. Jezu. To najlepsze życzenia jakie dziewczyna mogłaby dostać. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Nawet nie wiesz jak mi teraz miło :P.
      Dzięki :*!

      Usuń
  21. Wreszcie do ciebie dotarła, normalnie czasu mi za mało i nie wyrabiam na zakrętach.
    Boskie życzenia, zdolniach jesteś nieprzeciętny. Dziękuję :-)
    Do miłego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :).
      Życzę dodatkowej doby na nadrobienie zaległości :D.

      Usuń
  22. Mam nadzieję, że i dla mnie życzenia? :P
    Dzięki!! hehe
    no i dzięki jeszcze raz za zaproszenie do Puław :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, przyjeżdżaj :).

      Usuń

Dziękuję serdecznie za pozostawione tutaj komentarze :)

"Pamiętaj, że wulgaryzmy odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego"
- Stephen King "Pod kopułą"

Copyright © Melon dotcom Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com