07 marca 2013

"Doctor Sleep" by Stephen King


Post typowo informacyjny...

Już o "Doctor Sleep" można było usłyszeć stosunkowo niedawno (jbc. jest to kolejna, jeszcze niewydana powieść Kinga ;3), ale dopiero dzisiaj znalazłem w niezbadanych połaciach internetu zaprojektowaną do niej okładkę (oczywiście w wersji amerykańskiej), którą zobaczyć możecie poniżej...

Żródło: http://www.stephenking.com/promo/doctor_sleep/
Mój zachwyt, jak się domyślacie, nie ma końca ;D!

Jeszcze może dopowiem, że ww. książka to "The long awaited sequel to THE SHINING", czyli długo wyczekiwana kontynuacja "Lśnienia"... O_o
Jezusieńku, Stephen... kocham Cię ;P!

Mam nadzieję, że polscy wydawcy nie spieprzą jej tłumaczenia, jak i stworzenia nowej (równie ślycznej) okładki :)!

POZDRAWIAM!

PS:
Planowany termin wydania w Ameryce - 24 września 2013r.
Planowany termin wydania w Polsce - ???

27 komentarzy:

  1. Kontynuacja "Lśnienia"?..lekko zaniemówiłam z wrażenia! (pomińmy to, że nic w tym momencie nie mówiłam..więc może zamarłam z wrażenia? O.o).WE WRZEŚNIU?! To ja się już napaliłam jak dzik na żołędzie, a teraz doczytałam, że dopiero w Hameryce premiera we wrześniu :( Czeka mnie kolejne spotkanie z Mistrzem :D.
    Pozdrraawiammm! Hakuna Matata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie mam pojęcia co tam można jeszcze dodać jako kontynuację i dlatego to jest piękne ;3!

      Miłego wieczoru!
      "-Powtarzaj za mną... Hakuna Matata.
      -Co?!
      -Hakuna Matata to znaczy nie martw się." <3 ;D!

      Usuń
  2. Życzyłabym sobie by okładki naszych wydań były takie same w wielu przypadkach książek Kinga, ale...pomarzyć sobie można na ogół. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Ja chcę taką samą :P! Nie no, może tego nie spartolą... ta... ;D.

      Usuń
  3. Kurcze Melon ja nigdy nie czytałam Kinga i chyba mam czego żałować. Bardzo dużo osób właśnie poleca mi "lśnienie "na dobry początek, a Ty coś byś mi ciekawego polecił ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WSZYSTKO ;P! Ale zacząć możesz chociażby od "Pokochała Toma Gordona" (nie aż tak straszne, ale na dobry początek się nadaje, bo jest krótkie), albo od "Miasteczka Salem" (ooo taaak ;D), albo od "Misery" (I <3 "Misery"), albo od "Zielonej mili" (może Ci się naprawdę spodobać), albo od "Smętarza dla zwierzaków" (dosyć straszne), albo właśnie od "Lśnienia" :D. Wybór należy do Ciebie.

      Mam nadzieję, że się nie zawiedziesz :)!

      Usuń
    2. Hmm w biedronce jest jakaś książka Kinga za 11 zł to się skuszę :)

      Usuń
  4. "Dr Sen" - też się jej nie mogę doczekać :) Ta okładka jest super, ja osobiście usunęłabym tę gościówę z tyłu (nie lubię twarzy na okładkach). Kontynuacja "Lśnienia"... hm, czyżby Młody dorósł i nadal miał swoje "jasności"? ;) Bo z hotelu to tylko zgliszcza pozostały... No, no, jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No weź... Spoilery ;D haha.
      Ja też w sumie od twarzy na okładkach odpycham się rękami i nogami jak najdalej, ale u Kinga wszystko jest dla mnie piękne :P.

      Usuń
    2. King mówi o tym tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=l8TkQvdJVbc&list=LL5FHJadm0slx2fm5hRLJf9A&feature=mh_lolz
      i sam się śmieje ze spoilerów. Bez skrupułów zdradza zakończenie "Lśnienia", pewnie wychodząc z założenia, że kto miał przeczytać, już przeczytał ;)

      Usuń
    3. Ooo naprawdę...a no w sumie to już powinien każdy znać :D.
      Dzięki za linka :)!

      Usuń
  5. Zapowiada się ciekawie. Muszę jak najszybciej przeczytać Lśnienie. Film oglądałem i na prawdę był mistrzowski. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, najpierw trzeba było przeczytać, a nie oglądać :P.
      Polecam, bo warto... naprawdę :).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Niezła okładka. Lekko tajemnicza i nie przesadzona. "Lśnienia" nie czytałam, ale myślę że kiedyś to nadrobię (jeśli dam radę). Oglądałam końcówkę filmu i nie wiem czy mi się spodoba. Powiedz mi czy w ogóle film jest dobrym odzwierciedleniem książki, czy to w ogóle dwie różne bajki? Bo może zacznę od filmu a potem zastanowię się czy jest sens brania się za książkę. Czekam na Twoją odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, znalazłam Twoją recenzję filmu i książki ;p

      Usuń
    2. Z całego serca POLECAM i książkę i film... lecz najpierw przeczytaj, a potem obejrzyj ;D.

      Film był naprawdę niezły, ale oczywiście były jakieś tam, a w zasadzie dość duże różnice. Jednak da się to zjeść :).

      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Zobaczymy co tam King nasmaruje :) Jestem dobrej mysli, szkoda, że jeszcze tak długo trzeba czekać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, cierpliwość popłaca... Mam nadzieję ;P.

      Usuń
  8. O jacie *-*
    Genialna okładka, zapowiada się świetnie :)
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Świetnie" to za mało powiedziane. "Zajebiście świetnie" to już nie :D.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Więc pewnie mnie znienawidzisz kiedy powiem, że nie czytałam nic tego autora :P Jeszcze! Mam zakupiony "Wielki marsz" tak na dobry początek ;) Kiedyś chciałam przeczytać "sklepik z marzeniami", bo znalazłam egzemplarz u babci ale okazało się, że jakiś kryminalista wyrwał ostatnie strony! :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ja Cię nie znienawidzę... ja Cię zabiję poprzez uduszenie i zepchnięcie do Wisły ;P.
      Ooo "Wielki marsz"?! Jeszcze nie czytałem, ale jestem ciekaw. Mam nadzieję, że mnie dostatecznie zachęcisz swoją recenzją :D.

      Usuń
    2. Oj to muszę się szybko zrehabilitować ;)
      Ja tak z literatury grozy to raczej tylko "Zmierzch" czytałam :D

      Usuń
    3. Przepraszam, ale chyba nie zrozumiałem wątku Twojej ostatniej wypowiedzi... W jednym zdaniu skupiłaś pewne dwa słowa: "groza" i "Zmierzch". Pech w tym, że obydwa nie mają ze sobą nic wspólnego... a przynajmniej według mnie ;D.
      Tak więc czas rzucić się na niezbadane tereny prawdziwej literatury grozy :P.

      Usuń
    4. A widzisz bo to była przenośnia ;) Myślę, że gdybyś przeczytał "Zmierzch" też byś się przeraził :D

      Usuń
  10. Prószyński obiecywał, że Doctor Sleep ukaże się po polsku tego samego dnia co i na świecie - mam nadzieję, że się z tej obietnicy wywiążą :D Ale przedtem przeczytamy Joyland. W tym roku aż dwie Kingowe premiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę tego samego dnia?! Jeeej :D.
      Ale zaraz, zaraz... Jaki "Joyland"? Czy ja o czymś nie wiem? W sumie głupie pytanie... przecież to "ja" :).

      Usuń

Dziękuję serdecznie za pozostawione tutaj komentarze :)

"Pamiętaj, że wulgaryzmy odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego"
- Stephen King "Pod kopułą"

Copyright © Melon dotcom Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com