07 lutego 2013

The Versatile Blogger Award








Niedawno jak wczoraj otrzymałem kolejną nominację do kolejnej, jakże interesującej, zabawy.
Jest nią "The Versatile Blogger Award"!

Głównym celem tej integrującej zabawy jest ujawnianie i ukazanie światu swoich 7 różnych faktów życiowych, o których nigdy wcześniej nie wspomniał autor nominowanego bloga...

Tak więc wiadomo, o co już chodzi...

Pozwolicie, że zacznę...

Fakt pierwo-uno:

Dlaczego Melon to Melon?!
Otóż, gdy byłem mały, miałem głowę w kształcie piłki (czyt. okrągłą). No i pewnego dnia, gdy uczęszczałem wtedy do szkoły podstawowej, mój kolega stwierdził, iż jemu moja głowa przypomina melon, ponieważ jest tak samo jak ten owoc kulista. Nie wiem czemu akurat Melon, a nie Arbuz, czy Pomelo...
Ale tak było i pozostało ;).

Fakt drugo-due:

(żeby uniknąć wszelkich nieprzyjemności OFICJALNIE OGŁASZAM, iż fakt drugi jest całkowicie prawdziwy... niestety)
Najczęściej, gdy wychodzę na spotkanie z królem (tzn. z jego tronem) to zamykam mu porcelanową paszczę (czyt. zapycham go). Lecz jedno pytanie kołuje mi się w głowie...
Dlaczego?! Dlaczego Ja?!

Fakt trzecio-tre:

Uwielbiam słodycze wszelkiej maści!
Co słodkie mi pod mord(k)ę podleci to zjem ;P.
Chipsami ani chrupkami też nie pogardzę...



Tak... to moje ulubione żelki... tylko szkoda, że akurat mi się skończyły... KUŹWA!

Fakt czwarto-quattro:

Kocham serial "Świat według Kiepskich" i wszystko co z nim związane.
Oczywiście oprócz większości nowych odcinków...



Fakt piąto-cinque:

Już od dawna (ho, ho) miałem nagrywać video-recenzje (oraz inne video-cosie) zamiast pisać na blogu, ale to dopiero będzie możliwe, jak zmienię komputer... Na tym coś szwankuje i nie mogę prawidłowo zmontować filmiku ;(.
Wiem... mój ból :P.

Lecz kto wie co los przyniesie... (wszystko, oby nie moją twarz na YouTubie ;3)

Fakt szósto-sei:

Gwiżdżę tak, że łeb pęka... oczywiście nie mój, ale moich bliskich i sąsiadów...
Nie moja wina, że mają obok siebie tak uzdolnione dziecko :)...

Tym razem ich ból :P.

Fakt siódmo-sette:

To powinno się raczej znaleźć na pierwszej pozycji, aaale co tam...

JESTEM NIENORMALNY 

i to jest we mnie piękne ;D!

Przepraszam, jeśli tym Was urażę, ale nie nominuję nikogo. Po prostu już chyba każdy był taki fajowy, że otrzymał nominację :].


DZIĘKUJĘ SERDECZNIE za uwagę i że poświęciliście swój cenny czas na przeczytanie tych powalonych bzdur, które Melon, czyli ja, zaserwował Wam je dziś :*!

POZDROWIENIA ode mnie DLA WAS!

PS: Fakt ósmo-otto:
Mam na imię Mateusz, jakby jeszcze ktoś nie wiedział :).
Matko, jak można mieć na imię Mateusz?!

28 komentarzy:

  1. Uwielbiasz słodycze? Witaj w klubie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt drugi..WTF? :D jestem trochę w szoku ;) Mateusz to ładne imię,więc nie wiem o co Ci chodzi..też lubię słodycze i też myślałam o video-recenzjach. "Świat według kiepskich" to zło :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Mateusz to takie... no takie Mateusz. Beznadzieja totalna łamana przez idź stąd i nie wracaj :).

      Usuń
  3. Te, Pomelo, punkt drugi mogłeś sobie odpuścić, łakomczuchu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę ;). Czy to jest jakieś TABU, czy coś innego?! Fakt to fakt ;D.

      Usuń
  4. Hmm, no to sprawa Melona jest już wyjaśniona, ulżyło mi, chociaż poznanie faktu drugiego nie wyjdzie mi na zdrowie :-)

    Łączę się z Tobą w miłości do słodyczy, ale żelki precz, wolę inną słodką materię. Nie lubię też seriali, ale to pikuś. Poza tym nie ma ludzi normalnych, są tylko źle zdiagnozowani :-)

    Trzymaj się ciepło... Mateusz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :P.
      Czyli jestem prawidłowo zdiagnozowany ;D... dobrze wiedzieć...

      Usuń
    2. Zdecydowanie tak ;D, ale nie ciesz się za mocno, są jeszcze inni, tak więc konkurencja jest spora :)

      Usuń
  5. Ileż nowych rzeczy się tu dowiaduję :)
    Pozdrawiam
    Lady
    Em

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej zbyt dużo... Ja to się muszę chyba czasami hamować ;P.

      Usuń
  6. No tak wszyscy byli wystarczająco fajni, tylko nie ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że jesteś fajowa! Daj spokój ;).

      OFICJALNIE NOMINUJĘ CIĘ DO "THE VERSATILE BLOGGER AWARD" ;P!

      Z pozdrowieniami!
      Melon :3

      Usuń
    2. Zapraszam do mnie, bo już popełniłam nominację :D

      Usuń
  7. Ooo oto sposób jak dobrze poznać blogera ;) Wychodzą na jaw nawet te przerażające fakty :p A ja nie umiem gwizdać i mimo wielu prób nauczenia wciąż jest to dla mnie niemożliwe ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co fakt to fakt ;D.
      Ale jeżeli nie potrafisz gwizdać, to zapewne śpiewem Ci nikt nie dorówna ;). Czy może się mylę ;P?

      Usuń
  8. Któż nie lubi słodyczy...? ;D A "Świat według Kiepskich" uwielbiam, zdecydowanie najlepszy polski serial komediowy, nigdy mi się nie znudzi, oglądam go już chyba od dziesięciu lat, niektóre odcinki znam prawie na pamięć. Najlepsze są te świąteczne, ze zbulwersowaną pizzą i śpiewającymi kapustami ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałaś powiedzieć ze śpiewającymi kapustami i prosiakiem, kurde ;D?

      Usuń
    2. Tak, i to była świnia, nie prosię. Obraziłaby się zapewne za pomylenie jej z prosiakiem ;D

      Usuń
  9. Żelkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Kwaśne żelki są najlepsze.

    Mateusz to bardzo dobre imię. Kojarzy mi się z Ojcem Mateuszem. Prawda, że uroczo? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak... aż za bardzo ;D.

      Usuń
    2. To już wiemy kto Żmijewskiego po śmierci zastąpi :D

      Usuń
  10. Wstałam rano z kiepskim humorem. Weszłam do Melona i od razu banan:) Dzięki za poprawę całego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy ;P.
      Polecam się na przyszłość ;)!

      Usuń
  11. No no, ciekawe fakty nie ma co... Co do jednego punktu mogę powiedzieć, że jesteśmy podobni - tez uwielbiam wszelkiego typu słodkości. Niestety ;p. Co do Twojego imienia to bardzo źle mi się kojarzy, choć oczywiście do Ciebie nic nie mam. Tak po prostu czasem bywa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie... mnie też to imię źle się kojarzy... a mianowicie ze mną ;).

      Usuń

Dziękuję serdecznie za pozostawione tutaj komentarze :)

"Pamiętaj, że wulgaryzmy odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego"
- Stephen King "Pod kopułą"

Copyright © Melon dotcom Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com