13 lutego 2013

Perypetie Kota Flapa - pisarski debiut Melona cz.4


Motto na dzisiejszy roździał przygód Flapa?!

Nie zapominajmy o naszych babciach ;D!

Zapraszam do lektury czwartej już części Perypetii Kota Flapa!
Lecz najpierw chyba powinienem Was troszkę rozczulić, byście byli bardziej podatni na wewnętrzny urok Flapka ;3.



Jbc. to nie jest Flap... ale to nie zmienia faktu, że i tak ten kot jest CUDOWNY ;D.



Roździał 4
"Kot Flap idzie do babci"

Dziś Kot Flap wstał bardzo późno i nie było nikoko w domu. Flap zapomniał, że mama powiedziała, że nikogo* nie będzie w domu. Ale Flap od razu sobie to przypomniał. Flap zapomniał**, że o 12:00 miał być u babci, a była godzina 11:00. Flap szybko umył się i przebrał. Flap miał już wychodzić, a tu nagle*** babci dzwoniła. Flap powiedział babci, że już idzie.

Koniec


* - Widzicie, jak się szybko uczę? W ciągu jednego zdania nauczyłem się poprawnie pisać "nikoko"... tzn. "nikogo" ;p
** - ledwo sobie przypomniał, a już zapomina... ach sklerozo
*** - po raz pierwszy w 4 roździale wprowadziłem dynamiczną akcję


Kolejne rękopisy powierzam Wam do wglądu ;).



Pozdrawiam i polecam się na przyszłość ;)!

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. I widzisz w jakim świecie Flap żyje? Tam wszystko zapierdziela ;P.

      Usuń
    2. Szkoda, że już po woli zbliżamy się do finału :( Mam nadzieję, że będzie spektakularny! :D

      Usuń
    3. Wiesz co... trochę głupio mi to mówić, ale szykuję zakończenie całej historii Flapa... Niby nic, tylko że ja chcę go uśmiercić (Matko, aż mi samemu się gorąco zrobiło, poważnie)...
      Więc teraz powoli piszę ostatni - 7 roździał. Nawet nie wiesz, jak mi przykro, ale jednak trzeba jakoś zakończyć serię ;((...

      Usuń
  2. Ta dynamika rzeczywiście rusza akcję do przodu. Oj, perypetie kota Flapa zaczynają budzić napięcie... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale jak to "zaczynają"?! Przecież one już od samego początku wprowadzały czytelnika w nastrój (niekiedy pozytywny) ;D!

      Usuń
  3. Hmm... spodziewałem się babci ala feministka Wanda Nowicka z kałasznikowem na ramieniu, a tu jakaś staruszka z nielimitowanymi minutami na telefony stacjonarne... -_-

    Liczę na bardziej nienormalny finał, bowiem ten fragment jest nadzwyczajnie zwykły, czego nigdy po tak wybitnie zakręconym autorze bym się nie spodziewał. Po prostu tak jakby King napisał powieść o kobiecych problemach ckliwych amerykańskich nastolatek :D

    PS: Nie ma to jak dynamiczna akcja... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniec zapewne będzie, lecz czy nienormalny?!
      Nie wiem, ale będzie okropnie... nienawidzę się za to ;(.

      Usuń
  4. Jestem rozczarowana. Liczyłam na dynamiczne wkroczenie babci do akcji. :P
    Mam nadzieję, że w następnym odcinku babcia naprawdę namiesza. I że nie padnie na zawał widząc rachunek za rozmowy (ja bym tu wprowadziła element grozy, babcia myśli tak jak Francuz, że ma nielimitowane rozmowy, a tu... niespodzianka!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, pomysł niezły, ale babcia już nie wróci, lecz będzie dodatkowy roździał (taki bonus)... ale on już nie będzie taki wesoły ;((.

      Usuń
  5. Widzę, że napięcie znowu genialnie utrzymane! No i te zwroty akcji, niespodziewany telefon, ach, cudo :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z "cudem" bym się sprzeczał ;P, ale z "nadzwyczajnie fascynującym i mrożącym krew w żyłach arcydziełem" to już nie ;D.

      Usuń
  6. Myślałam, że w tej części jakoś "bliżej" poznamy babcię :)może następnym razem...Flap ma okropne zaniki pamięci ;) niepokojące :D Liczę na mocny finał tej historii! wiesz..jakiś wątek kryminalny, może zagininy brat Flapa, albo babcia-psychopatka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że finał już tworzę (to będzie taki bonusowy roździał z przyszłości ;p), ale wesoły to on nie będzie ;((...

      Usuń
  7. Normalnie akcja jest tak mocna, że aż przewraca... atmosfera się zagęszcza, strach się bać :-)
    Kociorek jest boski, przytulałabym do zamęczenia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesz się Flapkiem Natula póki możesz... bo nie powiem nie, ale już niedługo może Ci go zabraknąć ;(...

      Usuń

Dziękuję serdecznie za pozostawione tutaj komentarze :)

"Pamiętaj, że wulgaryzmy odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego"
- Stephen King "Pod kopułą"

Copyright © Melon dotcom Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com