18 lutego 2013

Paczuszka konkursowa ;3!


Chciałbym poinformować Was, iż dzisiaj, w porze pośniadaniowej, rozdzwonił się u mnie w mieszkaniu donośny dźwięk domofonu... Ale emocje...
Gdyby tego było mało to na dodatek niespodziewanym gościem, który włączył ów melodyczny sygnał, okazał się być listonosz z listem poleconym pod pachą. Nawet nie wiecie jak wielki uśmiech zagościł na moich ustach, gdy wcześniej wspomniana paczuszka była podpisana na moje nazwisko. I nie macie pojęcia jak jeszcze większy zaciesz wtargnął na moją twarz, gdy ta przesyłka zawierała w sobie nagrodę niespodziankę, wygraną przeze mnie w konkursie u Natuli ;3.

Adresy usunięte z przyczyn czysto oczywistych... Nigdy nie wiadomo, czy psychopatyczni zboczeńcy nie uznają ujawnionego adresu za zaproszenie ;).

A takie oto cuda znajdowały się wewnątrz :D...


Książka "Zły wpływ" (piękna pocztówka z wyznaniami miłosnymi... no dobra bez wyznań, nie ma tak dobrze Melonie ;D i... żeeeeeelkiiiiiiii... aaaaach :P)!

Natula, jeśli to czytasz to zapewniam Cię, że po pierwszych wrażeniach z obcowaniem z tą książką, ona wpadła w moje gusta i wątpię, żeby kiedykolwiek z nich wypadła, także bez obaw. Nie wepchnę jej pod nogę stołu, broń Boże :3!


SERDECZNIE DZIĘKUJĘ za przesyłkę i lecę (jeść żelki) czytać <3!

POZDRAWIAM!

15 komentarzy:

  1. Oooo ;D Fajna nagroda, czekam na Twoją opinię tej książki! ;) Mnie się podobała. ^^
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć, że się podobała ;D.
      Również pozdrawiam ;)!

      Usuń
  2. Książka zapowiada sie ciekawie :)
    Zapraszam do mnie: weronisiekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz się aż tak reklamować i tak bym w najbliższym czasie zajrzał :).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Żeluuusiee <33
    Nie ma to jak dostać paczuszkę, niesamowite uczucie ;)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowite uczucie to za mało powiedziane ;D.

      Miłego dnia!

      Usuń
  4. Gratuluje drogi Melonie
    Pozdrawiam,
    Lady Em
    ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Droga Em :P.
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  5. Gratuluję :)
    Zazdroszczę i książki i żelek :D
    Pozdróweczki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jest czego zazdrościć ;).

      Usuń
  6. Gratulacje!
    No to teraz czekamy na recenzję ;)
    No i świetna była praca za którą tą książkę otrzymałeś :) bo się pochwalę, ze czytałam, a co! :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, czytałaś to... o matko ;).
      Dziękuję za miłe słowa :*!

      Usuń
  7. Sorry, zapomniałam o wyznaniach miłosnych, ale następnym razem się poprawię ;-)
    Ciesze się, że Ty się cieszysz i mam nadzieję, że książka Ci się spodoba, bo pierwsze wrażenie może być mylne, ale oby nie :-)
    Miłego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem już w połowie książki i pierwsze wrażenie nie było mylne ;). Jest świetna ;P.

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  8. Moje gratulacje! A książkę czytałam i zrobiła na mnie b.dobre wrażenie:)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za pozostawione tutaj komentarze :)

"Pamiętaj, że wulgaryzmy odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego"
- Stephen King "Pod kopułą"

Copyright © Melon dotcom Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com