14 lutego 2013

"Oszukać przeznaczenie 2" - film - recenzja



"Oszukać przeznaczenie 2", czyli śmierć nigdy nie odpuszcza...


OPIS :
(pochodzi z serwisu Filmweb)

19-letnia Kimberly Corman wybiera się z przyjaciółmi na wycieczkę. Przed wyjazdem doświadcza wizji, w której ona i jej przyjaciele giną w poważnym karambolu samochodowym. Za namową Kimberly młodzi ludzie decydują się odwołać swoją podróż. Kilka godzin później dowiadują się, że cudem uniknęli śmierci. Niestety, ich radość nie trwa długo. Niebawem uczestnicy feralnej wycieczki zaczynają ginąć w niewyjaśnionych okolicznościach...



Można powiedzieć, że drugą część znanej już serii "Final destination" jest kontynuacją jedynki, aczkolwiek nie trzeba zaczynać oglądać od początku. Części (według mnie) są ze sobą luźno powiązane, więc jeżeli chcesz po kolei, proszę bardzo, a jeśli od końca, Twoja wola Panie...

Ja, żeby uniknąć wszelkich nieprzyjemności zacząłem chronologicznie ;).

W "Oszukać przeznaczenie 2" jest identyczna sytuacja, co poprzednio...
Grupka ludzi, wizja, padaczka wizjonera ;p, "O matko uciekajcie, bo zginiemy", śmierć paru osób, paniczny strach i próba ucieczki przed śmiercią, dupa blada z ucieczki, kolejne fale śmierci, HAPPY END z dodaniem śmierci do smaku...

Nie to, że film był nudny, ale był w pewnym stopniu przewidywalny...

Nie ukrywam, ale dla mnie najciekawszymi momentami w filmie było udupianie wszystkich ocalałych w pieprznięty sposób... SWEET...



Muszę też pochwalić (nie, że ciągle zrównuję z ziemią tę produkcję ;D) "Oszukać przeznaczenie 2" za świetne ujęcia podczas początkowego karambolu. Naprawdę te zdjęcia były okropne (w pozytywnym tego słowa znaczeniu).





SPOILERY!!!

Jakby kogoś to obchodziło to jak na ten czas (czyt. po obejrzeniu 3 pierwszych części) moją ulubioną śmiercią (co? Melon, nie spodziewałem się tego po Tobie... ;p) była śmierć właśnie z dwójki. Ta dziewczyna Kat Jennings (Keegan Connor Tracy) jak przypieprzyła w... (co to w ogóle jest? No dobra, przyjmijmy, że w...) białą dzidę z dziurą w środku to się porządnie zlękłem...
Było tak miło, spokojnie... Straż pożarna w pobliżu, normalnie raj!
No i poszłooo... się je*** ;D.

KONIEC SPOILERÓW!!!


Niestety przychodzi kiedyś taki czas, w którym trzeba skończyć...
Mój już nadszedł, ale na odchodnym podsumuję :).

Film "Oszukać przeznaczenie 2" oceniam na 7,5/10 punktów (podkreślam, że jest to moja, subiektywna ocena... gdyby były jakieś wąty ;p).

Polecam serdecznie ten film osobom, które mogą poświęcić swój cenny czas na coś lekkiego i przyjemnego, bez niepotrzebnego myślenia ;3.

No więc ja teraz lecę szukać części 4 (podobno najgorszej... SUPEEER, nareszcie coś dla mnie :D)...

POZDRAWIAM!

PS: Jakby ktoś nie zauważył ten 15-letni chłopak, który potem umrze, w pewnej scenie czytał "Bag of bones" Kinga!
Nie wiem w czym to Wam jest potrzebne, ale mi się milej zrobiło, widząc coś znajomego na ekranie ;D.

24 komentarze:

  1. Ale tempo, Melonie! :) Ta śmierć pani w aucie była owszem, zaskakująca. A początkowy karambol - najsss, ładnie się oglądało. A mówisz, że lecisz oglądać 4 najgorszą część.. hm dla mnie nie była najgorsza. Była taka sama jak poprzednie 2, czyli szału nie ma :) Jedynie jedynka jest jakaś taka niezła, reszta jest tak wtórna, że ogląda się tylko po to, by popatrzeć na niezły rozpierdziel. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Tego mi zabrakło... Późniejsze części ogląda się dla samej zabijanki ;D.

      Również pozdrawiam :)!

      Usuń
  2. Karambol jest cool :-) Musze przyznać, że jesteś diabelnie spostrzegawczy, ponieważ ja w ogóle nie zwróciłam uwagi na to, co czyta ten chłopak, no brawa dla Ciebie :-)

    Dwójka jest całkiem niezła, z tego co pamiętam to chyba ten film widziałam jako pierwszy, więc nawet mi się podobał, był koszmarek pierwsza klasa :-)
    Ps. Książka wysłana, pewnie doleci do Ciebie dopiero w poniedziałek.

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, swoją spostrzegawczością już zabłysnąłem na Twoim blogu ;D. A Kingowiec zawsze wyczuje Kingowca, nawet jeżeli dzieli ich ekran telewizora ;P.

      Dziękuję i czekam (nie)cierpliwie ;). Na szczęście jeszcze będę miał najbliższy tydzień ferii, więc z radością osobiście powitam przesyłkę :D.

      Usuń
  3. Nie mam tego panelu z tego powodu, że się boję zobaczyć jak maaaało obserwatorów mam ;( heheh xd
    ale już sobie zakładam, będzie na samym dole :P
    xoxo
    www.ohyeahwk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam tego filmu, ale chyba się skuszę ..


    Oliwkaaja.blogspot.com
    + obserwuję Twojego bloga, i liczę na to samo. To dla mnie bardzo ważne ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak dla mnie to najlepsza część tej serii. Sceny mordów są bardziej pomysłowe niż w jedynce, a fabuła nieco bardziej skomplikowana (o ile można nazwać skomplikowanym teen-horror) - chodzi mi tutaj o odwróconą kolejność eliminacji kolejnych ocalałych z katastrofy i motyw kobiety w ciąży, której poród ma zaprzepaścić plan śmierci. O wiele bardziej podobała mi się też Ali Larter, nie tylko dlatego, że lepiej jej w blond włosach, ale jako szara myszka z jedynki strasznie mnie irytowała - o wiele lepiej pasują jej role silnych kobiet:)
    Jak dla mnie w swoim podgatunku (teen-horror) pierwsze trzy części wypadają całkiem nieźle, a kolejne... no cóż, efekciarskie kino dla mas:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mów mi "masa"... ;)
      Właśnie ta efekciarskość mnie zachęca do dalszego oglądania kolejnych części :D.

      Usuń
  6. Bardzo ciekawy blog, będę często zaglądać ;)
    Obserwuję, zapraszam do mnie na :
    http://marcepan94.blogspot.com/
    Btw - Puławy - najlepsze miejsce w Polsce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie powiem, nie jest najgorsze ;P, ale z najlepszym bym się sprzeczał ;)...
      Chociaż nie. Mamy McDonalda, więc Puławy są najlepsze ;3.

      Usuń
    2. "Oszukać przeznaczenie" ogładałam kilka lat temu, ale pamiętam, że 3 pierwsze części były niezłe :) Pośmiałam się trochę, w ciekawy sposób ginęli bohaterowie, więc nie żałuję tych nocnych seansów filmowych ;) Szkoda,że nie było momentów w których się bałam,ale walić to :D Podobało mi się :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. Dokładnie! Walić to co mówią Ci inni i mieć swoje zdanie ;P.

      Usuń
  7. Ja również uważam, że piszesz bardzo ciekawy blog i na pewno będę to często wchodzić. Twoje recenzje są niezwykłe i zachęcają do obejrzenia danego filmu. Jeśli masz ochotę to i ty zajrzyj do mnie. Pozdrawiam.
    http://true-villain.blog.pl
    http://namuzowani.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. E tam, jedynka jest lepsza tylko dlatego, że nie powielała schematów. Wszystkie pozostałe części są coraz bardziej efekciarskie. Dobre dla zabicia czasu. Jeśli ktoś szuka w filmie czegoś więcej raczej się zawiedzie.Mi się ta seria nawet podobała, ale zawsze zastanawiałem się, czy przyczyną tego nie jest mój niski iloraz inteligencji :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli dlatego mi też się podoba ten cykl... Widzisz, i tu jest pies pogrzebany ;). Niski iloraz inteligencji :D.
      Oj tam, kij z nim... ważne, że seria fajna :P!

      Usuń
  9. Już mam, hahahah, tylko jeden obserwator, hahah, to się przjeechałem XD
    xoxo
    www.ohyeahwk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekaj, jeszcze trochę czasu minie a nim się obejrzysz, całe tłumy będą Cię obserwować :P.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Ojej, o jakie reklamy Ci chodzi?
    xoxo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jbc. możesz odpowiadać na swoim blogu (tam pod moim komentarzem jest taki napis "Odpowiedz" ;P, ale to tak dla informacji).
      A mówiąc reklamy bądź autoreklamy, miałem na myśli reklamowanie swoich blogów za pomocą prostych schematów...

      "Cześć! Uwielbiam Twój blog i będę często na niego wchodzić.
      Obserwuję, więc proszę o rewanż..." ple, ple, ple i tak dalej...

      Po prostu dziewczynki (mówię o dziewczynkach, bo jeszcze nie widziałem reklamujących się chłopaków) takiego pokroju mają manię (pozwól, że nazwę to tak) "obserwatorstwa". (za przeproszeniem) gówno ich obchodzi czyjś blog, byle tylko zdobyć obserwatora...

      U mnie też było parę takich "osobników", lecz większość (bo powiem szczerze, nie wszystkie) zbywam ;).

      Wiem, że długo, ale chciałem Ci to jak najdokładniej wyjaśnić :).

      Usuń
    2. Taa, wszyscy kochają takie cudowne dzieci :D

      Usuń
  11. Nie wiem dlaczego, ale obejrzałam wszystkie części. Jak to mówią szału nie ma, ale tragedii też nie było. A co do tej ulubionej śmierci, to się zgadzam, choć najbardziej utkwiła mi w pamięci śmierć gimnastyczki w piątej części. ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jestem na etapie poszukiwań dwóch ostatnich części... Mimo, że mówią, że są najgorsze, to i tak mam takie wewnętrzny mus obejrzenia ich ;D.

      Usuń

Dziękuję serdecznie za pozostawione tutaj komentarze :)

"Pamiętaj, że wulgaryzmy odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego"
- Stephen King "Pod kopułą"

Copyright © Melon dotcom Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com