27 lutego 2013

Melonowy Stos(ik) - 1


Witam ponownie!
Mam zaszczyt przedstawić Państwu mój pierwszy stosik na blogu...

Na początku może zaznaczę, iż złamię parę zasad typowych stosików (łamanie zasad to moje powołanie)...

Moje Stosy nie będą wrzucane na bloga regularnie co miesiąc... Po prostu jak zbierze mi się kilka książek, które mam zamiar przeczytać to coś tam podrzucę, ale żeby to robić cyklicznie to nie...

Wszystko jasne?!
A więc zapraszam ;).


Będę wymieniał po kolei od dołu...

"Opętani" - Chuck Palahniuk...
książka z biblioteki (do zabrania się po tę pozycję strasznie zachęcił mnie luckyluke swoją recenzją ;P... liczę na świetną i makabryczną lekturę ;D)

"Życie Pi" - Yann Martel...
książka kupiona w Empiku :)

"Gabinet figur woskowych" - zbiór opowiadań...
książka znaleziona w mojej domowej biblioteczce

"Okamgnienie" - Stanisław Lem...
książka pochodzi z wymiany (rocznik 2000, ale jest zupełnie jak nowa ;p)

"Maska" - Dean Koontz...
książka (wydanie kieszonkowe) kupiona w Tesco

"Christine" - Stephen King...
książka (wydanie kieszonkowe) kupiona w Biedronce


Czytaliście coś może z powyższych pozycji?! Warto, czy nie warto :)?!

Dziękuję za poświęcone mi kilka minut ;D!

POZDRAWIAM!

25 komentarzy:

  1. Ja niestety nic nie czytałam z tych tytułów ale jestem bardzo ciekawa "Życia Pi" i "Christine" czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto przeczytać "Życie Pi" i "Christine", to wiem na pewno. Reszty nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Życie Pi" bym Ci chętnie ukradł :P
    Ogólnie rzecz biorąc - zacny stos...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacnie dziękuję, lecz "Życia Pi" pilnie strzegę, więc nie ma to tamto ;P.

      Usuń
  4. "Życie Pi" i "Christine" - koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo masz "Życie Pi" :D Czekam na recenzję ;) Jestem uprzedzona do książek Lema po tym jak męczyłam się z "Bajkami robotów" :p Czytałam do w podstawówce więc może gdybym sięgnęła po nią ponownie, to doceniłabym jej potencjał... lub nie :p pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego Lema to tak sobie wziąłem... Może nie przepadam za jego twórczością, ale "Okamgnienia" spróbować można ;).

      Pozdrawiam :)!

      Usuń
  6. Wow, super stosik. Miło tez zobaczyć swoją ostatnią rekomendację na tej zacnej książkowej wieży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważ, że "Opętani" są rzeczywiście, jak i metaforycznie podstawą całego stosu ;D.

      Usuń
    2. Haha :D To dla mnie niewątpliwy zaszczyt. Moją zasługą będzie budowanie spaczonych umysłów młodzieży w XXI wieku. Wpiszę sobie to w CV :D
      Nie no tak całkiem serio, to miło, że na kogoś wpłynęło to co napisałem. Nigdy nie spodziewałem się, że do tego dojdzie ;)

      Usuń
    3. Nieprawdopodobne a jednak (chyba nawet był taki program oparty na faktach "NAJ; Nieprawdopodobne a jednak"... oczywiście coś z rodzaju "Dlaczego Ja" ;P).

      Usuń
  7. Koontz jak najbardziej bardzo faaajny ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic nie czytałam ale mam ochotę kupić "Życie Pi". Więc liczę na solidną, jak zwykle, recenzję ;)
    Też kiedyś wrzucałam u siebie stosiki, ale stanęło na dwóch i rzuciłam to w cholerę sama nie wiem czemu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wróć do tego :). Czasami miło tak spojrzeć na to kto co będzie czytał... i czasami miło mu tych książek zazdrościć ;D.

      Usuń
  9. Zacny stosik :) Niestety w moje łapy wpadła tylko "Maska" Koontz'a i raczej średnia to była lektura..."Christine" polecam, bo to w końcu King ;). "Opętani" brzmi ciekawie (drukuje tytuł w kajeciku :)). Rozejrzę się za tą pozycją. Reszty nie znam i raczej nie poznam :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No już mi tak nie obrzydzaj "Maski" ;D...
      Polecam wszystkie książeczki ;)!
      Miłego dnia!

      Usuń
  10. Nic z tego nie czytałam, ale tak jak jedna z osób powyżej w przyszłości chciałabym przeczytać "Życie Pi", koleżanka bardzo zachwalała :)
    Miłego czytania.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie to "Życie Pi" tak się bardziej rozreklamowało po ekranizacji tej książki... Ufam wszystkim, którzy ją polecają, że będzie to dobra lektura :).
      Miłego dnia ;P!

      Usuń
  11. Niestety nic nie czytałam z Twojego stosu, ale wydanie kieszonkowe "Christine" i "Maski" chętnie bym wrzuciła na swój warsztat czytelniczy. Poza tym, intryguje mnie "Opętanie" uwielbiam tego typu klimaty, mimo że ostatni niewiele czytam krwistej literatury :/

    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *"Opętani" :)

      Po przeczytaniu opisu tejże książeczki przypomniała mi się "Szkoła przy cmentarzu. Opowieści z ciemnego lasu", które bardzo polubiłem, więc musiałem po to sięgnąć ;D.
      Miłego dnia :P!

      Usuń
    2. Wybacz krótkowidzowi zafascynowanemu egzorcyzmami :-)

      Bez względu na tytuł, ciekawi mnie ta książka, więc przerabiaj ją, przerabiaj, bo jestem ciekawa wrażeń :-)

      Dobrej nocy.

      Usuń
    3. Haha ;D... wybaczam :)!
      Również życzę dobrej nocy :P!

      Już zaraz wiosna, jeeej :D... Nie wiem czemu to napisałem... z niczym nie jest to powiązane, no ale nieważne... zaraz WIOSNA ;3!

      Usuń
  12. Przyzwoity ten stos, z chęcią przygarnęłabym książkę Palahniuka i Kinga oczywiście. Jestem ciekawa, jak Ci się spodoba "Maska", bo do Koontz'a nieśmiało się przymierzam (pierwsze podejście było niezbyt udane i teraz potrzebuję czegoś naprawdę zachęcającego). To miłej lektury i niezapomnianych wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie i coś czuję, że wrażenia będą nieziemskie ;).

      Usuń
  13. Bardzo chętnie przeczytałabym "Życie Pi", byłam na filmie i był nawet całkiem niezły. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za pozostawione tutaj komentarze :)

"Pamiętaj, że wulgaryzmy odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego"
- Stephen King "Pod kopułą"

Copyright © Melon dotcom Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com