30 stycznia 2013

Perypetie Kota Flapa - pisarski debiut Melona cz.1


Witam Was ponownie na tym (nie)normalnym blogu!


Niedawno przeszukując moje zapchane rupieciami szafki, odnalazłem mój stary kalendarz, w którym (jako młody autor) pisałem, nad wyraz SZALONE :), historie z życia wzięte pewnego sympatycznego kotka o imieniu FLAP.

Chciałem pochwalić się nimi zarówno Wam, jak i różnym wydawnictwom, z nadzieją o współpracę i wydanie ich na rynek... HAHAHA :D!

Tak więc nie będę już przedłużał i zapraszam do lektury (za błędy przepraszam, ale miałem wtedy tylko parę latek... to się rozumie samo przez się ;P)...

Roździał 1
"Kot Flap idzie do sklepu"


Kiedy Flap wstaje z łóżka tata Flapa zawsze idzie do pracy a Flap sam zostaje w domu z mamą. Mama prosi Flapa żeby poszet z nią do sklepu. Flap nie lubi chodzić do sklepu. Ale jak mama prosi to Flap pójdzie. Flap już ubiera buty i idzie z mamą do sklepu. W sklepie mama Flapa kupuje rybę na kolację. Flap idzie do domu z mamą.

Koniec

Hmm... Nawet nie wiem ile razy powtórzyło się słowo "Flap"... chyba za mało ;D.
Poniżej możecie spojrzeć kątem oka (jak ktoś ma czas, może całym) na oryginalne rękopisy...



Uaaa, wiem że kiedyś będą warte miliony, a ja, z dobroci mego czystego serca pokazuję je Wam za darmochę... Chyba zgłupiałem ;).

Pozdrawiam!
Melon

PS: Sądzę, że powinienem ustawić tutaj na blogu tabliczkę z napisem "Jesteś normalny?! Jeżeli tak i chcesz nadal takim pozostać to nic więcej nie czytaj (a tym bardziej nie oglądaj) i natychmiast kliknij na czerwony krzyżyk w prawym górnym rogu ekranu" :3...

27 komentarzy:

  1. Ile miałeś wtedy lat, gdy to pisałeś? :P ;)
    Będzie drugi rozdział, co z tą rybą, zjedli ją? ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile miałem lat?! Wiesz, co... też chciałbym to wiedzieć ;).
      A "roździałów" będzie więcej (łącznie chyba jest ich sześć :D).

      Również pozdrawiam!

      PS: Co do ryby nie mam pojęcia. Ja ogólnie nie mam pojęcia, co autor tej (co to w ogóle jest) bajki miał na myśli :P.

      Usuń
  2. Wybitne dzieło :D
    Z chęcią (choć nie wiem czy jestem godzien) napiszę scenariusz do ekranizacji z Johnnym Depp'em w roli głównej :P

    PS: Liebster Blog opublikowany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w jakiej roli obsadziłbyś Depp'a ;)?!

      Dziękuję za udział! Już zabieram się za czytanie :D.

      Usuń
    2. Oczywiście w roli Kota Flapa :)
      Matka - Meryl <3 Streep
      Tata - Tommy Lee Jones
      Sprzedawczyni - Kate Blanchett
      Ryba - Miley Curus :D

      Usuń
    3. Naprawdę Miley Cyrus pasuje do tej roli ;p. Biorę w ciemno ;).

      Usuń
    4. Meryl i Tommy już byli razem w "Hope Springs" poza tym nieco za stare towarzystwo wybrałeś, Francuz ;) Ale pisz scenariusze, pisz, zobacz - Melon pisał bajki, i jak się na tym polu rozwinął ;)

      Usuń
  3. Lol ;) RoŹdział - najpiękniejszy ort, jaki widziałam. W ogóle to niezwykłe, że Flap w butach chodził. Spryciula! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałem dokładnie odwzorować rękopis, no i musiało zostać "roździał" :D.

      A Ty jeszcze nie wiesz na co stać Flapa ;).

      Usuń
  4. poszet xD Ja w wieku 7 lat napisałam pierwsze opowiadanie xD W kazdym zdaniu mozna było znalezć jakiś błąd :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja, zakochałam się XD
    Nie jestem normalna więc na pewno nie zrobi mi się gorzej ;)
    Ja mam takich zeszytów kilka, ale później zaczęłam "pisac powieści" :P trzymam je szczelnie zamknięte w trzech foliowych torbach, dodatkowo zapakowane w taką na suwak i trzymam na samym dnie biurka- czyli wiadomo jaki jest poziom :P
    No była jeszcze książka w której opisałam historię Shreka (nawet ilustrowana!) ale niestety chyba padła ofiarą mojej furii. Takie napady szału kiedy uznawałam, ze moje "pisarstwo" jest bez sensu.
    Było ze mnie strasznie popaprane dziecko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie takie dzieci są NAJLEPSZE Patka ;)! Nie ukrywajmy tego! Powiedzmy światu, że byliśmy (i może nadal jesteśmy ;P) popaprani :D!

      Usuń
  6. No tak, w końcu to był blogowy DUSZEK, one bywają przerażające :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miley Cyrus? Nie wiem czy tak wielka rola jest dla niej... :D Nie no, historia pełna napięcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ukrywam, ale ma się ten talent... ;D

      Usuń
  8. Uaa, zostaję fanką Flapa <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przykrością stwierdzam, że ty jako parolatek pisałeś lepiej niż ja teraz :c
    Ale jeśli kiedykolwiek będziesz chciał robić audiobooka kota Flapa to się polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z audiobookiem na razie sobie odpuszczę... Teraz muszę wybrać, na którym programie będzie leciał book trailer "Perypetii Kota Flapa"... Chyba wybiorę wszystkie ;).

      Usuń
  10. Powiem Ci ja, że talent to Ty masz, prawdziwa z Ciebie bestia literacka :-)
    Nie wiedzieć czemu podoba mi się Flap, jest taki... swojski, posłuszny, normalnie mój typ, ot dachowe kocie, które się uwielbia, szkoda że przestałeś budować jego świat.

    Tak miedzy nami, mam nadzieję, że charakter pisma trochę Ci się zmienił? W sumie prezentowane w rękopisie nie jest złe, ale... no wiesz... pisarzowi nie uchodzi takie sztywniaki stawiać ;-)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pismo z kulfonów na literki się zmieniło.
      Zapiski z kalendarza na zeszyt się zmieniły.
      Błędy ortograficzne... w pewnym stopniu ;D.

      Ale nie ma stracha... jeszcze będzie 5 "roździałów" z ekscytującego życia Flapa ;).

      PS: Flap nie jest takim zwykłym dachowcem... On mam mamę i tatę (który ma pracę), buty oraz chodzi do sklepu, więc nikt mi nie wmówi, że czarne jest czarne, a białe jest białe :D!

      Usuń
    2. Całe szczęście, że styl Ci się poprawił :-)

      A'propos, kot mojego sąsiada też ma pracujących rodziców, ma też dwóch stryjków i trzy ciocie, własny pokoik i dwóch przyjaciół z wyższych elit, a i tak jest dachowcem :P

      Usuń
  11. Mam podobne historyjki pochowane gdzieś w starych zeszytach. Zawsze, gdy chcę się trochę pośmiać - wyciągam je i czytam. Choć nie wiem, czy dorównują Twojemu dziełu :-) Flap rządzi <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ;), dziękuję w imieniu Flapa, oczywiście :D.

      Usuń
  12. Zapraszam do nowej wygrywajki u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hahahah to jest świetne :3 Zakładam fan club Flapa ^^ I czekam na światową premierę jego przygód :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za pozostawione tutaj komentarze :)

"Pamiętaj, że wulgaryzmy odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego"
- Stephen King "Pod kopułą"

Copyright © Melon dotcom Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com