17 stycznia 2013

Osobliwa chałupa osobliwego Melona - "Luiza"

Cześć!

Jakże miło mi przedstawić Wam moją kolejną samowolkę z paint'em, której wynikiem jest już druga osobliwa postać.

Jbc. powtarzam, że fotomontaże nie są profesjonalne (phf... nawet takie nie miały być... hahaha ja, profeszynal fotołs end maj inglisz... YEAH!), więc cóż... Po prostu były przerabiane w paint'cie, a to rozumie się samo przez się :P.

Poprzednią osobliwą postać w osobliwej chałupie osobliwego Melona możecie znaleźć tutaj.

Przedstawiam Państwu Luizę.


Luiza :
Pochodzenie: wsch. Polska, woj. Lubelskie
Rodzina: ?
Wiek: ok. 20 lat
Cechy szczególne: ? - brak informacji; brak możliwości kontaktu z osobnikiem
Kategoria: OSOBLIWA


W fotomontażu wykorzystałem swoje zdjęcia, oprócz sylwetki kobiety.

PS: Luiza to ta czarna plama na dachu ;D.
PS: PS: Błagam Was, nie pytajcie dlaczego i po co poświęcam czas czemuś takiemu... najpierw muszę odpowiedzieć sobie sam ;).

Pozdrawiam!
Osobliwy Melon :P

13 komentarzy:

  1. Paint? Nie gadaj ;) Dobra robota, też bym chciał potrafić tak bawić się ze zdjęciami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn. może uściślijmy ;P.
      Ta cała czarna ramka z efektami starego zdjęcia nie jest stworzona w paint'cie ;), ale cała reszta (czyli praktycznie nic :D) jest fabrycznie zrobiona w paint'cie...

      Usuń
    2. Tak czy inaczej wygląda to bardzo fajnie, trochę jak z gry "The Lost Crown: A Ghost-hunting Adventure" (notabene świetnej, polecam) :D

      Usuń
  2. Szukałam jej, dobrze, że dodałeś PS ;) A popróbuj program Picasa od google, jest baaaardzo prosty i też ma wiele superowych efektów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, dzięki za podpowiedź ;D. Na pewno się przyda ;).

      Usuń
  3. Tak tak, ja również polecam program PICASA ;) Po różnych kursach fotograficznych mogę stwierdzić, że jest jednym z najlepszych dostępnych w internecie, a jednocześnie łatwym w obsłudze :P haha wyszło jak reklama, ale co tam :p
    Zabawa ze zdjęciami jest świetna, a ta fotografia ma ciekawy klimat, gra światła również robi swoje, po prawej wyszedł fajny kontrast :p
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka!
      Spokojnie, reklama dobra jest :D.

      Miłego dnia ;3!

      Usuń
  4. Gdzieś już widziałam ten budynek... ale to oczywiste, przecież ja i Tu okupujemy to samo województwo :-)

    Całe szczęście, że zaznaczyłeś Lizę, bo w łeb zachodziłam o kogo Ci biega, spostrzegawczością nie grzeszę.

    Każdy ma jakieś hobby, więc nie pytam po co się w tym grzebiesz, mnie pasjonuje origami, dla wielu dziwna to miłość, bo oprócz strzępów papieru fruwających po domu, niewiele z tego zostaje ;)

    Miłego dnia i, pozdrów Luizę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę nic mówić, ale wiadomo, które polskie województwo jest najlepsze ;D...
      Ja też uwielbiam origami, ale także takie ogólne prace z papierami (czyli wycinanie, doklejanie, zszywanie, rysowanie ;P).

      Dzięki za pozdrowienia, ale - "brak informacji; brak możliwości kontaktu z osobnikiem" mówi sam za siebie (ja chyba jednak jestem nienormalny ;p)...

      Pozdrowienia z Lubelskiego :D!

      Usuń
  5. Też miałam problem o kogo chodzi, ale Twój komentarz wyjaśnij :P Ogólnie wygląda bardzo fajnie, trochę jak postarzana ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziekuje za mily komentarz. Naprawde milo jest slyszec ze komus podoba sie to co robie. Twoj blog tez jest swietny. ;)
    EMANUELA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzisz, że mój blog jest świetny?!
      Hahahaha...

      Ale mimo wszystko dzięki ;D.

      Usuń
  7. Świetna przeróbka! Bardzo ciekawy efekt końcowy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za pozostawione tutaj komentarze :)

"Pamiętaj, że wulgaryzmy odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego"
- Stephen King "Pod kopułą"

Copyright © Melon dotcom Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com