05 stycznia 2013

Osobliwa chałupa osobliwego Melona - "Herman"


Cześć!

Jak już może zauważyliście, całkiem niedawno miałem przyjemność czytać utwór Pana Ransom'a Riggs'a o osobliwym tytule "Osobliwy dom Pani Peregrine" (recenzji tej książki możecie się spodziewać wkrótce).

"No i co w związku z tym?" - zapytacie. Otóż chciałbym przedstawić Wam zdjęcia (fotomontaże... tak to jest, jak się mnie puści sam na sam z paint'em :D), zainspirowane właśnie tą książką, które w większości są moją własnością (czyt. zrobione przeze mnie, bądź moich bliskich). Jakby co, pod koniec będę pisał skąd czerpię składniki ;p.

Zdjęcia te przedstawiają dziwne, a nawet pozwolę sobie użyć określenia "osobliwe" postacie, tak jak to miało miejsce w "Osobliwym domu...".

Oczywiście każda z tych postaci otrzymała ode mnie swoje prywatne imię i jakąś krótką historię życia... Można powiedzieć, że tchnąłem w nie ducha (jejku... znów robi się dramatycznie :P)...

A więc...

Przedstawiam Państwu Hermana.




Herman :
Pochodzenie: znaleziony w łodzi
Rodzina: ?
Wiek: ?
Cechy szczególne: ciało wykonane ze żłobionej stali; wysoki wzrost; brak organów wewnętrznych
Kategoria: OSOBLIWY

W fotomontażu wykorzystałem swoje zdjęcia.

PS: Jeśli bylibyście w stanie mi napisać w komentarzach, czy kontynuowanie tego... czegoś ma jakiś sens, to się nie krępujcie :D (Jbc. jak na razie mam już przygotowane kolejne 4 zdjęcia osobliwych postaci)!

Pozdrawiam!
Osobliwy Melon :P

7 komentarzy:

  1. Osobliwe masz zajęcie, ale mnie się podoba i chętnie poznam inne... osobliwe postacie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Facet przy łódce? Czemu przy łódce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmhm... Jakby Ci tu odpowiedzieć?!
      Akurat to moje pierwsze osobliwe dziecko (bez skojarzeń proszę...), więc po prostu połączyłem 2 zdjęcia i dopiero potem znalazłem ich zastosowanie...
      Tak, tak. Weź tu i mnie zrozum ;p.
      Jeżeli mogę Cię pocieszyć to kolejne osobniki będą miały już lepiej dopasowane tła... mam nadzieję :D!

      Usuń
    2. Uhm. Po prostu kojarzy mi się to z takim... nie wiem, no. Gościem przy łódce ;)

      Usuń
    3. Paula myślę, że to należy oglądać... lecz się nad tym broń Boże zastanawiać :D

      Zaś co do samego pomysłu - z pewnością... oryginalny.
      Chętnie poznam koleje osobliwe postacie ;)

      Usuń
    4. Dokładnie, święte słowa Francuz :D! Tu nie ma co się zastanawiać... wystarczy jedynie spojrzeć kątem oka i...

      sam nie wiem ;)...

      Usuń

Dziękuję serdecznie za pozostawione tutaj komentarze :)

"Pamiętaj, że wulgaryzmy odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego"
- Stephen King "Pod kopułą"

Copyright © Melon dotcom Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com