29 stycznia 2013

Liebster Blog...



Ostatnio, w przeciągu (bodajże) 2 dni, zostałem trzykrotnie nominowany do wzięcia udziału w zabawie Liebster Blog.

Zacznijmy od tego, że nominowały mnie (kolejność ustawiona od najwcześniejszej do najpóźniejszej nominacji): BlackkatyPatrycja i Kill Yourself, za co Im
Serdecznie Dziękuję!

Normalnie mógłbym rzec, iż czuję się rozchwytywany przez trójkę kobiet... Czyż to nie cudowne ;D?!

Nie będę już wypisywał zasad zabawy, bo zapewne znają je wszyscy blogerzy...
No ale może pozwolicie, że zacznę ;).

Pytania od Blackkaty...

1) Twoja ulubiona książka to...?

Niby najprostsze, a najtrudniejsze... Ale chyba taką jedną będzie: "Igrzyska Śmierci".

2) Jakich ludzi nienawidzisz najbardziej?

Nienawidzę pokątnych pierdół (czyt. osoby nazbyt nieśmiałe, ukrywające się po kątach) i osób, patrzących na innych z wyższością... Po prostu tylko wziąć baseball'a i...

3) Jakie cechy w sobie cenisz najbardziej?

Och jejku... chyba się nie zmieszczę w tym poście, odpowiadając na to pytanie ;D (HAHAHA).
Ale nie będę się rozwarstwiał... cenię wszystkie swoje cechy... i te dobre i te złe.

4) Kawa czy herbata?

Herbata, mimo że jest moczopędna, ale to zawsze lepsze niż gorzki smak kawy (zaraz... a czy to nie jest odwrotnie... nieważne) ;D.

5) Jakiej muzyki słuchasz najchętniej?

Od soundtracków z bajek Disneya poprzez Marylina Mansona, Lady Gagę, Rusłanę i inne dziwadła, aż po kiepskie piosenki (czyli piosenki z ŚWK ;p)... Ogólnie wszystko co wpada mi w ucho...

6) Załóżmy, że  wkracza nowa moda: malowanie włosów na intensywne i abstrakcyjne  kolory:  niebieski, różowy, zielony, czerwony, fioletowy, kolorowe pasemka itp.  Podążyłbyś/abyś  tym szlakiem czy zostałbyś/abyś przy swoim kolorze? 

Hmm...
Jakby tu...

Ale chyba już jest taka moda, więc... zostałbym ze swoim kolorem...

7) Idziesz boczną, ciemną ulicą i spotykasz psa przywiązanego kolczastym drutem do drzewa. Ma skaleczone łapki i jest potwornie zagłodzony. W dodatku brak mu oka.  Co robisz? 

Po pierwsze - nie chodzę bocznymi i ciemnymi ulicami, tylko głównymi i oświetlonymi ;).
Po drugie - w ciemnej uliczce nie zauważyłbym psa, a co dopiero to, że ma skaleczone łapki itd...
Po trzecie - jeżeli już bym szedł taką uliczką i zauważyłbym go, to... zadzwoniłbym na 112...
Po czwarte - "Po trzecie" + ...gdybym zapomniał telefonu, to wołałbym o pomoc...
Po piąte - a nie... cztery w zupełności wystarczą...

8) Kot czy pies?

PIES!
Wiem, że kotki są słodkie, ale też są wrednymi gnojkami (bez obrazy).
Nie wiem, jak Wy, ale ja uważam, że więcej jest ludzi, którzy wolą bardziej psy od kotów... Zapewne jest tak dlatego, że psy (no nie oszukujmy się) są głupiutkie, a koty znacznie mądrzejsze i dzięki temu człowiek woli mieć pod kontrolą coś prymitywniejszego od nich samych, a nie sprytniejsze i inteligentniejsze kociaki ;).

9) Wygrywasz w konkursie bon na 10000 zł! Na co  głównie przeznaczysz te pieniądze? 

Na książki to by było za proste i za nudne...
A więc... na basen żelek, a resztę przeznaczyłbym na... drug basen żelek (tylko, że tych kwaśnych ;p).

10) Lewy czy prawy Twix?

Wolę dwa 3-bity ;P.

11) Lubisz ketchup?

Czy ja lubię ketchup?!
Czy JA lubię ketchup?!

Proszę Was!
Ja nie jem na przykład: kanapek z ketchupem, tylko ketchup z kanapkami!
Oczywiście, że lubię ketchup!

Pytania od Patrycji...

1) Od jak dawna czytasz?

Czytać to czytam od przedszkola, ale tak bardziej (czyli więcej niż lektury) to od maja zeszłego roku...

2) Co jest Twoją pasją i dlaczego?

Nie mam określonej pasji i nie chcę jej określać. Trochę tego, szczyptę tamtego i jakoś ujdzie :).

3) Masz jeszcze ubraną choinkę? :P

No ba...

4) Siatkówka czy piłka nożna?

Od piłki nożnej odpycham się rękami i nogami... a od siatkówki to już inna sprawa.
Normalnie kocham siatkówkę :D!

5) Jaki jest Twój ulubiony film?

Nienawidzę mieć czegoś ulubionego. Po prostu albo się podoba, albo wypierdziela przez okno...

6) Gdybyś był/była na bezludnej wyspie, jakie trzy rzeczy chciałbyś/łabyś mieć ze sobą? 

Jeżeli bym był na jakiejkolwiek wyspie, to ona już by nie była bezludna...

Ja to potrafię się wykręcić od trudnych pytań. Nie ma co :).

7) Jest miejsce, które chciałbyć/łabyś odwiedzić w przyszłości? 

Tak! TAK!
W przyszłości chciałbym wyjechać na stałe do Australii. Tylko jest jeden wielki problem.
W Australii po prostu roi się od pająków (głównie tych jadowitych). I do tego praktycznie wszystkie z nich włażą bezczelnie do chałup... Beznadzieja...

8) Czy wierzyłeś/aś w koniec świata?

Wierzyłem i nadal wierzę... kiedyś w końcu musi to pierdyknąć.
Ale uściślijmy... nie jestem taką osobą, która buduje antyarmageddonowy bunkier w piwnicy :).

9) Masz zwierzaka? 

Miałem chomiki... miałem...
Jaki dramatyzm bije z powyższego zdania... i jeszcze te 3 kropeczki...

10) Czego boisz się najbardziej?

Siebie, gdy w domu nie ma nic słodkiego.

11) Kto jest dla Ciebie ważny w życiu?

Ważną osobą w moim życiu jesteś TY! Dokładnie TY! Ty, który czytasz te słowa! Zrozum to, jesteś dla mnie ważną osobą ;p!

Pytania od Kill Yourself...

1) Jaki typ książek preferujesz?

Horrory, Thrillery, niekiedy Fantastyka, czy Kryminały... i cała reszta książek, które wyżerają mój mózg (mój co?! ;p).

2) W ilu językach mówisz?

Połlisz of kors, englisz, francais und dojcz...
(Tzn. każdego się uczyłem, bądź nadal się uczę, ale biegle nie władam... nawet polskim)

3) Czego najchętniej słuchasz?

BYŁO. Szukaj odpowiedzi wyżej.

4) Załóżmy, że możesz spotkać jedną sławną osobę, kto by to był?

Stephen King, choć nie mam pojęcia o czym moglibyśmy porozmawiać...
Anne Hathaway, choć nie mam pojęcia o czym moglibyśmy porozmawiać...
Igor Kwiatkowski, choć nie mam pojęcia o czym moglibyśmy porozmawiać...
Renata Pałys, choć... Moglibyśmy razem drzeć ryja na Paździocha ;).

5) Masz swojego ulubionego autora?

Stephen King, Stefan Darda, Suzanne Collins i paru innych...

6) Czy oglądasz jakieś seriale, jeśli tak, to jakie?

Świat według Kiepskich... no jak nie, jak tak...
Wiem, że właśnie to najbardziej rujnuje mi psychikę, ale... walę na to :).

7) Masz rodzeństwo?

Mam brata i siostrę... Aaaale ciekawa odpowiedź :].

8) Uważasz się za kogoś inteligentnego?

No chyba odpowiedź jest jasna i klarowna :D.
Oczywiście, że NIE ;)!

9) Jaki jest twój ulubiony zespół?

Powtarzam... nie mam rzeczy ulubionych... są fajne i poje****...

10) Gdybyś miał szansę wyprowadzić się do jakiegoś innego państwa, które byś wybrał?

Podobne pytanie już BYŁO. Szukaj odpowiedzi wyżej.

11) Ile masz lat?

W październiku będzie moje SWEET 17 ;). Oh YEAH!


A teraz czas na moje nominacje...
Otóż nominuję do zabawy "Liebster Blog":

Julia Cygan
 Francuz
  Paulina
   Lady Emanuela
    Natula
     Piotrek
      Patka
       Zirtael
        Natalia nataliA
         BlackRose
          Fox

I nareszcie moje pytania:

1)
Jeżelibyś musiał/ła wybierać, to co byś wybrał/ła:
a) spalił/ła swój CAŁY księgozbiór,
b) zastrzelił/ła swojego ukochanego pisarza (bez poniesionych konsekwencji)?!
2) Bardziej ciągnie Cię do romantycznych historii miłosnych czy przerażająco okropnych opowieści z samego dnia piekieł?!
3) Jaka jest Twoja ulubiona książka?!
4) Gdybyś mógł/mogła zaprojektować nową okładkę do swojej ulubionej książki, to jak by ona wyglądała?!
5) Czy jesteś uzależniony/na od swojego bloga?!
6) Jak spędziłbyś/łabyś czas podczas swojego 2-tygodniowego pobytu w szpitalu na oddziale zakaźnym?!
7) Jakie słowa/zdania nadmiernie powtarzasz?! Podaj 3 przykłady.
8) Czy rozmawiasz ze sobą w myślach?!
9) Teatr? Kino? A może mecz piłki plażowej?!
10) Gdzie wolałbyś/łabyś spędzić noc:
a) samotnie na rumuńskim cmentarzu,
b) samotnie na łodzi pośrodku oceanu?!
11) Wolisz arbuzy, czy melony (zastanów się 2 razy ;P)?!


No i to by było na tyle. Także jeszcze raz DZIĘKUJĘ wszystkim osobom, które mnie nominowały do zabawy i żegnam się ciepło w ten lodowaty, zimowy dzień...
(co złego... to zapewne ja)

Pozdrawiam!

16 komentarzy:

  1. Nie biorę już udziału w tych zabawach, ale dla Ciebie, Melonie drogi, odpowiem tu:
    1) Jeżelibyś musiał/ła wybierać, to co byś wybrał/ła:
    a) spalił/ła swój CAŁY księgozbiór,
    b) zastrzelił/ła swojego ukochanego pisarza (bez poniesionych konsekwencji)?!
    Wolałabym spalić księgozbiór niż zabić pana Kinga. :)

    2) Bardziej ciągnie Cię do romantycznych historii miłosnych czy przerażająco okropnych opowieści z samego dnia piekieł?!

    Odpowiedź chyba znasz ;)

    3) Jaka jest Twoja ulubiona książka?!

    Może lepiej: 10 ulubionych książek... Albo ulubiona książka danej kategorii... Byłoby łatwiej ;)

    4) Gdybyś mógł/mogła zaprojektować nową okładkę do swojej ulubionej książki, to jak by ona wyglądała?!

    Np do "Bastionu" - na górze tytuł z nazwiskiem autora, a reszta okładki pole kukurydzy z grzybem po wybuchu bomby nuklearnej w tle.

    5) Czy jesteś uzależniony/na od swojego bloga?!

    Chyba nie. Może trochę.

    6) Jak spędziłbyś/łabyś czas podczas swojego 2-tygodniowego pobytu w szpitalu na oddziale zakaźnym?!

    Czytałabym, oglądałabym seriale i filmy. To samo co w domu :P

    7) Jakie słowa/zdania nadmiernie powtarzasz?! Podaj 3 przykłady.

    "Generalnie", "poniekąd", "niemniej" (oprócz niecenzuralnych, oczywiscie)

    8) Czy rozmawiasz ze sobą w myślach?!

    No, ba. Lubię pogadać z kimś inteligentnym.

    9) Teatr? Kino? A może mecz piłki plażowej?!

    Kino, głównie.

    10) Gdzie wolałbyś/łabyś spędzić noc:
    a) samotnie na rumuńskim cmentarzu,
    b) samotnie na łodzi pośrodku oceanu?!

    Ocean! Fajowo :)

    11) Wolisz arbuzy, czy melony (zastanów się 2 razy ;P)?!
    Hm.... ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie ma co się dziwić... my inteligentni ludzie nie możemy rozmawiać z głupszymi od siebie ;) Hahaha!

      Dziękuję za odpowiedzi :D!

      Usuń
  2. Ciekawe odpowiedzi, nie słyszałam jeszcze o słodkiej 17, ale spoko ;) A odpowiedziami potwierdziłeś mi, że jesteś "troszkę" szalony :P
    Miłego dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahhaha :D
    jjeeej basen zelek♥ i Manson i King i Igrzyska śmierci.

    ale jak można nie wybrać kota?!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak bardzo powtarzać pytania :c
    A tak btw. Manson <3
    Pozdrówki,
    Weronika ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację :D w najbliższy weekend odpowiem na pytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba po raz pierwszy ubawiłam się czytając odpowiedzi w tej zabawie i muszę przyznać, że zgrabnie sobie z nimi poradziłeś, całkiem stylowo :-)
    A'propos, proszę nie narzekać na moją ulubione kawę, poza tym, łączę się z Tobą w sympatii do Australii i wstręcie do pająków. Pojechałeś też z tymi żelkami, normalnie na samą myśl dostałam ślinotoku - nie cierpię żelek!

    Dziękuję za nominację, ale nie biorę udziału w zabawie, nie dlatego, że mie się nie chce albo cuś, ale po prostu ilość nominacji mnie najzwyczajniej w świecie przerosła, jednak żeby nie było, że jestem bee, to na szybko odpowiem na pytania w komentarzu :-)

    1) Kocham swoje książki, ale bardziej cenie ludzie życie, więc pal się ogniu pal.
    2) To jest oczywiste, groza to podstawa :-)
    3) Wiele książek bardo, bardzo lubię i cenię, więc nie dam rady wymienić jednego tytułu
    4) j.w, a raczej pasuje mi tu odpowiedź, że moje ulubione książki mają idealne okładki :-)
    5) Chyba raczej nie, w końcu przez dwa miesiące w roku nie zaglądam na swojego bloga, i żyję, więc chyba nie jest ze mną źle.
    6) No jak, leżąc, marudząc i czytając.
    7) Hmm... Tym bardziej, dlatego, uważam że
    8) Zawsze i na dodatek, lubię to :-)
    9) Tatr, kino i mecz piłki plażowej.
    10) Oba miejsca są strasznie fajne, więc poproszę wejściówki na dwie imprezy.
    11) Wolę arrr... melony?

    Miłego wieczoru :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha... Powiem szczerze, że to najśmieszniejszy komentarz na moim blogu... Ach jak my potrafimy prawić sobie komplementy ;D (hahaha)!

      Dzięki za odpowiedzi :*!
      Pozdrawiam!

      PS: Wyobraziłem sobie Ciebie ze ślinotokiem... HAHAHA - przepraszam, że się wyśmiewam, ale to samo się dzieje ;).

      Usuń
  7. Chwilunia, ładnie to się tak wyśmiewać ze starszych, no, no, lepiej uważaj, żeby Ci te żelki kubków smakowych z dymem nie puściły ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie ja niby się wyśmiewałem ze starszych?!
      Dla mnie starsi to 30+, a Ty dopiero masz skończone osiemnaście... Spokojnie, jeszcze 12 lat do starości ;P. Kupa czasu.

      Usuń
  8. Niby racja, to +18 to boski wiek, na szczęści mam go już od nastu lat :D

    OdpowiedzUsuń
  9. There is shocking news in the sports betting industry.

    It has been said that any bettor must watch this,

    Watch this or quit betting on sports...

    Sports Cash System - Automated Sports Betting Software

    OdpowiedzUsuń
  10. Quantum Binary Signals

    Professional trading signals delivered to your mobile phone daily.

    Follow our signals NOW & make up to 270% a day.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za pozostawione tutaj komentarze :)

"Pamiętaj, że wulgaryzmy odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego"
- Stephen King "Pod kopułą"

Copyright © Melon dotcom Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com