06 grudnia 2012

I REALLY WANT THEM!


Dowiedziałem się ostatnio, że do produkcji (chyba w kwietniu 2013 r.) wchodzą 2 figurki tytułowej "Carrie" z pierwszego wydanego utworu STEPHENA KINGA!



Jak je zobaczyłem (a szczególnie tą czerwieńszą... ;p) to myślałem, że padnę (w sumie, jak zobaczyłem ich cenę, to tak samo pomyślałem...), bo to kawał naprawdę niezłej roboty.
Powiem szczerze, że nie obraziłbym się, gdyba zakrwawiona, 17-centymetrowa Carrie White stała u mnie na biurku...

Jak myślicie, czyż nie są one piękne?!

Więcej szczegółów, dotyczących samego zakupu figurek znajdziecie tutaj.

4 komentarze:

  1. zakrwawiona Carrie wygląda genialnie :D chociaż to chyba dla maniaków Kinga... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makabrycznie czarująca jest ta zakrwawiona figurka, chętnie bym ją przygarnęła i trzymała na półce z książkami hard horror ;)

    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja właśnie czytam ,,Carrie'' Kinga, więc powyższą figurkę chętnie bym przygarnęła, tylko ta cena...makabryczna :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za pozostawione tutaj komentarze :)

"Pamiętaj, że wulgaryzmy odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego"
- Stephen King "Pod kopułą"

Copyright © Melon dotcom Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com