17 listopada 2012

THE HUNGER GAMES tag







No jakże mogłoby być inaczej, jakbym nie zrobił popularnego już (aż za bardzo...)
"The Hunger Games TAG". 


Robili go już wszyscy... i duzi i mali, i dziewczyny i chłopaki, i młodzi i... ok, ok...

I oczywiście zrobię go ja!

Zaczynam, bo gadam od rzeczy (w sumie w moim przypadku to nie jest takie całkiem dziwne...).

Uwaga na spoilery!

1. What is your favourite book in "The Hunger Games" trilogy?!

Moją ulubioną częścią z tej trylogii jest część 1 (wow... aj ta moja oryginalność) "Igrzyska Śmierci". Chociaż  inne też wnosiły coś nowego i ciekawego, lecz jednak ta mnie najbardziej zachwyciła... Powodem tego zapewne jest niezawiła akcja, w głównej mierze opierająca się na samych tytułowych Głodowych Igrzyskach. W kolejnych częściach wnoszono nowe wątki: polityczne, miłosne (było go coraz więcej) i jeszcze inne, których sobie teraz nie przypomnę, co w jakimś LEKKIM stopniu powoli gmatwało zrozumienie treści...

2. How long would you last in the Hunger Games?!

Więc... Hmhm... Oczywiście, że bym wygrał Igrzyska... (pfh hahahahaha! Nie no Melon, ale z ciebie żartowniś...).
Definitywnie i ostatecznie (jak to w "Milionerach") przegrałbym i to na samym początku... Dajcie spokój, ja nikogo bym nie zabił. Zresztą samobójstwo (w postaci np. zeskoczenia z platformy i eksplodowanie) też nie wchodzi w grę...
Gdyby już Igrzyska się zaczęły, to za nic w świecie nie pobiegłbym w stronę Rogu Obfitości... Po prostu wolałbym zaoszczędzić czas na ucieczkę i znalezienie kryjówki. Jakby się tylko dało siedzieć tam cały czas (już wolę umrzeć z głodu)... ach marzenie. Ale NIE! Przecież organizatorzy wypłoszyliby mnie stamtąd w pół minuty...
...no i tak...
...Boże dziękuję Ci, że "Igrzyska Śmierci" to tylko książka... :D

3. What's the strangest thing you thought was going to happen in the books (but didn't)?!

No nie wiem... najdziwniejsza...? Nie pamiętam... No, ale może... Nie, nie jednak nie...
W sumie, to w "W pierścieniu ognia", gdy Johanna Mason rzuciła się na Katniss i wycięła z jej ciała nadajnik. Myślałem, że będzie się z nią "bawić", jak wcześniej Clove z Katniss i w końcu ją zabije... Ale jednak się szczęśliwie pomyliłem, lecz to nie było takie dziwne... Przynajmniej nie dziwniejsze niż ja... ;p

4. How were you introduced to "The Hunger Games"?!

Niech pomyślę... O "Igrzyskach Śmierci" dowiedziałem się z... telewizji.
Pewnego dnia, gdy oglądałem reklamy, natknąłem się na cudowny trailer filmu "Igrzyska Śmierci". Zaintrygowany pragnąłem udać się do kina aby poznać, co kryje się za tym cudownym tytułem...
Po uprzednich opiniach znajomych (którzy już obejrzeli ten film), zacząłem zagłębiać się w Igrzyska.
Aż wreszcie dowiedziałem się, że film ten powstał na podstawie książki amerykańskiej pisarki.
Jakoś wcześniej nie interesowałem się czytaniem (książek... nie róbcie ze mnie idioty... ach Mati, na to już za późno... nie ma to jak nazwać problem po imieniu... ;p), lecz ta trylogia wciągnęła i nadal mnie trzyma...
Rzecz jasna, że najpierw przeczytałem książki, a dopiero potem obejrzałem ekranizację...

5. Favourite moment(s) that happens in "The Hunger Games"?!

Moim ulubionym momentem w całej trylogii jest... scena w 1 części, gdy już po sygnale trybuci biegli we wszelakie strony na arenie... to było takie chaotyczne... (YEAH!); moment ogłoszenia (w 2 części) zasad 3 Ćwierczwiecza Poskromienia... po prostu OMG; a w 3 części zakończenie, a dokładniej ostatnie zdanie (uwaga cytat): "Istnieją jednak znacznie gorsze zabawy..." <-- to było takie świetne podsumowanie całej serii... ach te czasy czytania "Igrzysk Śmierci"... chwilo trwaj...
Tak naprawdę, to miałem dużo więcej ulubionych scenek, lecz... nie chcę mi się już o tym pisać...
A i jeszcze jedno ;p. Fantastyczna była ta akcja, gdy Mags ("W Pierścieniu Ognia") wbiegła w tą mgłę... i takie NIEEEE!!! :D. Next question...

6. Who is your favourite character?!

Hmhm...
Może tak trochę Clove... Była taka wredna... Ciągnie swój do swego...
Albo Effie... Ta to była porządnie szurnięta... Ciągnie swój do swego... :).

Ale nie, tak naprawdę ulubionej postaci to nie miałem... Wszystkie były zadowalające i intrygujące...

7. What district would you live in?!

Jako, że Kapitol to nie dystrykt, to w 13-tce. Są odcięci od świata i nie podlegają "Głodowym Igrzyskom"... YEAH! A HA! OH YEAH! Kto jest super?! Ja jestem super!
...

8. What was the most emotional moment in the books for you?!

Och, jakie smutne pytanie... (te kropeczki oznaczają taką dramaturgię... no hello!).
Ja osobiście nie miałem takich momentów, żebym ryczał jak świnia, ale takim w sumie emocjonalnym momentem dla mnie była prośba Cato... gdy umierał w torturach... (znów kropeczki :p).

9. What item from home would you take into the arena with you as a token?!

...książkę "Igrzyska Śmierci", bo wszystko inne mi się nie przyda...
...tak samo jak ta książka... nieważne...

10. What was the most evil plan someone made in the books?!

Z pewnością igrzyska, które odbyły się w 2 części trylogii... a dokładniej 75 rocznica Głodowych Igrzysk i to, że poprzedni zwycięzcy będą ponownie trybutami na arenie... Musiałem na chwilę odłożyć książkę i to przemyśleć... :D

11. What are you looking forward to most in the film?!

Jako że ekranizacja już była... to... sam nie wiem, co...
Next question!

12. Who is your favourite villain in the trilogy?!

Tak jak mój "fejwerit karakter" (Oh yeah!), czyli CLOVE...

KONIEC!

Weeee, nareszcie skończone... ;p

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za pozostawione tutaj komentarze :)

"Pamiętaj, że wulgaryzmy odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego"
- Stephen King "Pod kopułą"

Copyright © Melon dotcom Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com