28 listopada 2012

Po prostu Luwr na mnie czeka... z mopem do sprzątania



Jako, że nie mam narazie czasu do wstawiania dłuższych postów, postanowiłem wkleić zdjęcia moich "dzieł", które wykonałem na lekcjach języka polskiego (dla tych mniej rozumnych: na polaku...)...



Widzicie?! Taki artysta, jak ja, może tworzyć nawet w tak trudnych warunkach...

Pierwsze dzieło zatytułowane jest "Włosy na wietrze dziewczynki w gumofilcach"...
Mój artyzm mnie powala...






Drugi obraz nosi nazwę "Komarzyca" autorstwa mojej skromnej osoby...







Trzecią i ostatnią, ale nie najgorszą pozycją jest "Finlandzka febra"...







Czyż te DZIEŁA nie są przepiękne?!
Czyż nie zasługują one na miejsce obok "Mony Lisy" w Luwrze?!
Czyż nie powinienem teraz uczyć się na kartkówkę z WOS-u, a nie pierdzielić głupoty, jak to zwykle robię?!

Niech się zastanowię...

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za pozostawione tutaj komentarze :)

"Pamiętaj, że wulgaryzmy odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego"
- Stephen King "Pod kopułą"

Copyright © Melon dotcom Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com